ozlediniz mi beni ve twinsi (kendi kendime gelin guvey oluyorm cok takmayin siz
sahsen cok ozledim sizle konusmayi ya 😭😭
son bolumu bi okuyun tekrar isterseniz bu kadar beklettigim icin ozur dilerim 😔
coook uzun bi bolumle karsinizdayim umarim bi hatam yoktur iyi okumalar oy ve yorum yapmayi unutmayin~
_________________jungwon: ya riki germesene beni
onlara jay ile instagramda olan konuşmalarımızı anlattıktan sonra -o 'wonenayisi' denen kişinin jay olduğu sonucuna varmıştık- söz vermelerine rağmen daha okula gelmeden ima yapmaya başlamışlardı.
heeseung: beni bir kere şaşırtın gerçekten ya
sunoo: bu sefer ben değil riki daha heyecanlı. jayle yakın olmayı en çok o istiyor diyip heeseungun dediğine omuz silkmişti.
heeseung: aptal aptal gülmesene riki ya
sunoo: yo gülsün bu haline daha bi aşık oldum
riki: eheheh ağlayın diyip sunoonun yanağına öpücük kondurmuştu.
jungwon: normalde sizi çok severdim ama şu an gözüme çok çirkin gelmeye başladınız.
riki: ya siz sunghoon ve jake'i ne kadar seviyorsanız ben de jay'i seviyorum napim?? jungwon konu dışı, jayi en çok onun sevdiğini biliyoruz diyip göz kırpmıştı
jungwon: offf riki of kes şunu
sunoo ise "ay sen utandın mıı" diyip yanaklarımı sıkıyordu
heeseung: hadi oyalanmayın ders başlar birazdan. ben kantine inip geliyorum.
jungwon: oyalanmayın diyene bakın. geç kalkmış aç gelmiş salak. neyse ben de geliyorum çilekli sütlerden alıcam.
riki: ve iki dakikada tüm paketi içip şeker komasına giricem, demen lazım malum her aldığında saniyesinde bitiriyorsun
sunoo gülerken ben kollarımı bağlamış ona dönmüştüm.
jungwon: ya sadece çok seviyorum ve hızlı içiyorum nolmuş. size de alacaktım ama vazgeçtim ağlayın.
sunoo: ya bana al ben bir şey demedim
heeseung: rikiyi satış bu kadar kolay demişti gülerken.
riki: alınıyorum, alındım ve gidiyorum
biz rikiye gülerken "tamam size de alıcam" dememle sunoo bana havadan öpücük atarak rikinin yanına koşup ona sarıldı.
heeseung: off ben jangwonu özledim ya
jungwon: bugün salı jangwon da haftaya pazartesi gelecek yani 13 günün var dayanabilirsin aşkım
heeseung: hala fazla geliyor bana
jungwon: en azından eskiden ne zaman geleceği belli değildi. şu an belli bir gün sonuçta
o sırada kantine geldiğimizde heeseung "o da doğru" derken kapıyı açmıştı.
______________________jungwon kantine girdiği gibi birbiriyle atışan üçlüyü görünce saniyesinde arkasına dönüp yanında heeseung yokmuş gibi kantine giremeden çıkmıştı. heeseung şaşkınlıkla arkasından bağırdığı için herkes ona dönmüştü. tabii o sırada jay ikiliyi kantine yürürken gördüğü için onlar gelene kadar sunghoonla uğraşmayı, sonra onlarla da konuşmayı düşünmüştü ama heeseungun "jungwon" diye seslenmesiyle (bağırması??) kaşlarını çatmış, etrafta göremediği jungwon ile merakına yenik düşüp heeseungun yanına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴛᴡɪɴꜱ¹ - ᴊᴀʏᴡᴏɴ+ʜᴇᴇᴡᴏɴ ✓
Fanfictionjungwon baş belası ikizi yüzünden yer değiştirdiğinde ikizi ile kavgalı olan birine aşık olmasını hiç kimse beklemiyordu.