Az út gyorsan eltelt, mivel a kollégákkal jól elbeszélgettem. Mikor oda értünk, én szálltam ki elsőnek. Az étterem kivűl gyönyörű, és lefogadom belül is az. Megvártam míg a többiek is ki szállnak, és bementünk. Bent még csak tv2 híradós stábja volt, meg persze az étterem személyzete. Mivel jól ismerjük már a stábosokat, így illedelmesen köszöntünk, majd leültünk a Tele Novellás kártyával jelzett asztalhoz. 20 perc leforgása után mindenki megérkezett, vagyis nem mindenki mert a versenyzők, és a zsűri tagok hátul vannak, mivel még nem lettek ők bemutatva. Till Attila a műsorvezető, mint mindig így megnyitotta a rendezvényt. Előszőr felkonferálta a zsűritagokat. (Till Atilla=T.A.)
T.A. ,,Nagy meglepetésre megujjult a Szt. Szt. zsűri gárdja a 8 évadra. Jöjjenek egyessével. Előszőr is jöjjön egy szép hölgy Lékai-Kiss Ramóna.
Másodjára egy Mintaapa színész Makranczi Zalán. Egy kissé dadógós, de humoros ember Papp Szabi. És a legutólsó személy akinek arany hangja van Kökény Attila."
Beszéltek egy fél órad, de ezeket mind elengedtem a fülem mellet, a versenyzőkre voltam kívancsi, mivel őket kell majd meginterjúztatnom majd.
T.A.: ,,Köszönöm a csodás zsűrinek a bemutatkozást, most jöjjenek a versenyzők. 12 csodálatos versenyzőt sikerült össze gyűjtenünk, 6 férfi, 6 női énekest. Előszőr jöjjenek a női énekesek. Orsovai Reni, Dallos Bogi, Palya Bea, Szekeres Adrien, Péterffy Lili és Galambos Dorina. Jaj de szépek a hölgyek üdvözöllek titek. ....(beszéltek naphosszat ami olyan unalmas volt, de érdekes versenyzők érkeztek az biztos) Na hát most jöjjenek az urak. Emilio, Zámbó Krisztián, Stohl András, Vavra Bence, Ember Márk, és Marics Peti."
Mikor megláttam az utólsó embert az emelvényen hihetetlen nagy mosoly került az arcomra, mivel imádom a Valmar zenéket, mikor szomorú vagyok az ő és a barátja zenéje ad nekem energiát. Remélem a kollegák megengedik, hogy vele intejúzzak.
YOU ARE READING
Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)
RomanceEgy 21 éves lány, aki a Tele Novellának az egyik szerkesztője. A Sztárban Sztár állatal tudott feltenni 1-2 kérdés Marics Petinek, őt és zenész társát befutássuk után imád a lány. Vajon nem rontja el kérdéseket? Vajon csak egy beszélgetés lesz vagy...