Fáj fejős, hányingeres, fáradt reggelt, vagyis délelőtőtt. 11 óra volt éppen mikor felkeltem. Peti melletem még szépen szuszogva aludt. A karja a hasamon pihent. Az én fejem a mellkasán volt, és az ő fejét az én fejemre hajotta, így nem nagyon tudtam mozdulni, így úgy érztem alszok még egy picit, vagyis csak akartam, mert megcsörrent a telefonom. Peti felmordult a hangos zenére. Én suttoga sűrű elnézést kértem tőle majd kimásztam az ágyból és felvettem anyukám hívását.
É: Szia-mondtam suttogva
Any: Szia akkor 1 óra múlva jöttök ebédre
É: Hogy, hova, mikor, mi?
Any: Hozzánk, Dél, ebéd
É: Nem lehetne 1 óra az ebéd, én még csak most keltem a srácok meg még alszanak.
Any: Persze jó, de 1re legyetek itt
É: Oké anya, ott leszünk puszi
Any: Puszi
És letettem a telefont.
P: 1 óra ebéd a szüleidnél igaz?-mondta a korai rekedtes hangján, ami irtó cukin áll neki.
É: Igen, meg akar ismerni titeket.
P: Oké, megyek keltem Miloéknak, te addig öltözz fel meg ilyenek.
É: Köszönöm
P: Nincs mit, de tudod amúgy ezek a cselekedeteknek ára van.
É: Majd megbeszéljük mi lesz a fizetésem,, de most menj.
Peti felállt és fölém hajolt, majd homlokomra adott egy puszi, és kiment a szobából.
Én gyorsan bevettem egy fájdalom csillapítot, majd a fürdőbe vettem az irányt, és elvégeztem a rutinomat, és felöltöztem.
20 perc múlva visszatért Peti
P: Elkeztek készülödni, te pedig csinos vagy
É: Köszönöm
P: Na hol marad fizetségem
Hajolt fölém
É: Azt mondtam majd megkapod
P: Már majd van
É: Jó akkor mit szeretnél?
P: Mondjuk téged
É: Tessék???
P: Jól hallotad, téged
Ekkor megfogta a derekamat és közelebb vont magához. Persze ez minden vágyam volt, de még nem érzem azt, hogy igazán ismerném a fiút belülről.
É: Nem lehetne, hogy ne sietsünk ennyire?
P: De persze, ahogy szeretnéd szépségem
És ekkor eltürt egy tincset a fülem mögé. Percekig csak egymás szemeibe néztünk, mikor ránk rontott, drága Milán.
M: Srácok, mi kész.... Bocsi, bocsi itt sem vagyok.
P: Na most már mond mit szeretnél tesó
M: Ja csak kész vagyunk.
É: Oké mi is nem sokára.
Milan kiment én pedig vissza mentem a fürdőbe. Mikor kész lettem, oda sétáltam Petihez.
É: Kész vagyok.
P: Én már 10 perce.
É: Jól van már, ne szívd a vérem. Mennyi az idő?
P: Fél egy
É: Jó akkor pakoljuk össze és csekkoljuk ki, majd induljunk meg.
P: Oké
Összepakoltunk majd a srácokkal kicsekkoltunk, és elindultunk a belvárosból a külvárosba a szüleim házához.
15 perc volt mire kiértünk, így 1 előtt 3 perc érünk a ház elé.
É: Sziasztok
Srácok: Jó napot!
Any,ap: Sziasztok
Öcsi: Császtok
É: Srácok ő anyukám Kata, ő apukám Peti, ő az öcsém Pepe, ő pedig Abi Pepe barátnője. A kis csöpseg Mana, kint pedig van egy Bernáthegyi, aki Dolli. Család, ő Marics Peti, ő Valkusz Milán, Miló .....
Mindenkit bemutattam mindenkinek úgyhogy leülhettünk ebédelni. Az ebéd eléggé jó hangulatban telt, aminek kifejezetten örülök.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)
RomanceEgy 21 éves lány, aki a Tele Novellának az egyik szerkesztője. A Sztárban Sztár állatal tudott feltenni 1-2 kérdés Marics Petinek, őt és zenész társát befutássuk után imád a lány. Vajon nem rontja el kérdéseket? Vajon csak egy beszélgetés lesz vagy...