Beszélgetés és készülődés

1.8K 56 0
                                    

Tényleg 10 perc volt az út Petinek. Elég jól nézett ki, mint mindig. (Kép fent)
M.P.: Szia
Tárta ki a kajait, ezzel jelezve, hogy öleljem meg.
É.: Szia
Megöleltem, nagy örömömben. Mikor elváltunk egymástól, leguggolt a kutyusomhoz.
M.P.: Szia kis cukiság.
Majd megszagoltatta a kutyámmal a kezét, és mikor látta, hogy Mana megengedi neki, hogy megsimagassa, megsimogatta. Manának láttam ez nagyon tetszett, úgyhogy szerintem nagyon bírni fogják egymást.
M.P.: Na és merre?
Kérdezte, majd felegyenesedett.
É.: Nem tudom menjünk arra mondjuk.
Mutattam az egyik irányba.
Elindultunk egymás mellet és én pórázon fogva mentem a Mana után. Beszélgettünk mindenről, a zenéről, a munkáról, az állatokról, a családról...
Háromnegyed óra után Petinek mennie kellet, de mondta ha szeretnék menjek vele.
É.: Hát... attól függ
M.P.: Haza, majd megyünk bulit tartani Győrbe.
É.: Győrbe???
M.P: Ooo igen ezzel kellet volna kezdenem
Vakarta meg zavarában a tarkóját.
Hát igen én ott születtem, amit mondtam is neki, csak hirtelen nem emlékezett rá
É.: Még jó, hogy megyek, de lehetne az, hogy te hazamennél, és vissza jönnél értem.
M.P: Persze, mondj egy címet
É.: ......
M.P.: Rendben 1 óra és ott vagyunk
É.: Oké, megyek készülődni, Szio
M.P.: Nem kell nagyon kiöltözni
Kiabálta utánam.
É.: Dehogynem
Mosolyogva kiabáltam vissza.
Mikor haza értem, gyorsan összeraktam a kutyám cuccait és a kenelét, majd az én cuccaimat is össze dobáltam. Mikor kész lettem elmentem megfürödni, és mivel szerencsére tegnap már hajatmostam, így ma nem kellet. Mikor kész lettem elmentem a gardróbomba. Ott kiválasztottam egy ing ruhát (kép fent), és csak azért feketét, mivel buliba megyünk, és a feketén nem látszik se az izzadság folt, se az üdítős, piás folt. Felvettem hozzá egy fekete vastag harisnyát, meg ékszekereket (nyaklánc, gyűrűk, fülbevaló, óra, karkötő). Már csak pár dolog hiányzott a makulatlanságomból, az a haj, a cipő, és a kis táska, meg persze a kabát, de kabátot mindig ugyan azt hordom, télen. A hajamat felraktam egy sima kontyba. A cipőm pedig egy magassarkú csizma lett. A táskám pedig egy közepes méretű válpántos lett, abba bele raktam az irataim, pénztárcám egy kis pénzzel, labellot, laktóz gyógyszeremet, telefon töltőt, negrot, hajgumit, kis hajkefét, és később majd a kulcsom, és a telefonom is bele kerül. Mikor késznek nyilvánítottam magam megcsörrent a kapu telefon.
É.: Megyek
Manát betessékeltem a kenelébe. A hátizsákomat és a kis táskámat magamra dobtam, majd megfogtam a kutyakenelt és kiindultam a lakásból.

Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)Where stories live. Discover now