É.: ,,Nem bánjátok, hogy nem, te szavaddal élve buliztok?"
M.P.: ,,Igen is, meg nem is. Rajongók mindenképp hiányozni fognak nekem, de persze ők majd látnak engem a tv-én keresztül. A másik meg ugye, a zene amit úgyan úgy megkapok a műsortól. Milán, pedig dj-zni fog a műsor alatt, így ő bulizni fog."
É.: ,,A műsorban melyik szerep állna neked a legjobban és a legrosszabbul szerinted?"
M.P. : ,,A női szepet nem szeretnék semmi féleképpen sem, mivel van egy rossz emlékem, de tudom, hogy ebben a műsorban mindenki lesz legalább 1x másik nemű. A legjobb.... fuh.... hát a kicsit reppesebb, laza, rekedtesebb hangú csávók."
É.: ,,Utolsó kérdésem. Szerinted meddig fogsz eljutni, ebben a műsorban"
M.P.: ,,Persze az a cél, hogy megnyerjen, de ha látom, hogy van nálam jobb, és ügyesebb, tehetségesebb versenyző, akkor őt elismerem győztesnek, de addig míg nincs ilyen teperek előre 110-120%-osan. Meg hát, nem akarok már az 1 héten kiesni."
É.: ,,Köszönönöm az interjút!"
M.P.: ,,Én köszönöm."
Majd kikapcsoltam a hangrögzítőt.
É.: ,,Tényleg köszönönöm az inerjút."
M.P.: ,,Figyelj neked bármikor.😉"
É.: ,,Ha nem veszed tolakodásnak, akkor kérhetek egy autógrammot?"
M.P: ,,Óóóó, egy rajongó. Persze, ha van egy papírod, és íróeszközöd."
Oda adtam egy papírt és egy tollat, így kaptam egy aláírást tőle. Igen, tőle. El sem hiszem.
M.P.: ,,Figyelj, lehetne, hogy majd esetleg egyszer nem egy szakmai beszélgetést folytatsunk, mondjuk egy kávé mellet?"
Mikor ezt kimondta fuhhh el se tudom mondani mennyire dobogott a szívem.
É.: ,,Persze, lehet róla szó."
M.P.: ,,Instán, vagy Messen megtallállak?"
É.: ,,Leírom mindkettőt egy papírra, jó?"
M.P.: ,,Jó."
Leírtam, és átnyujtottam neki.
M.P.: ,,Akkor még találkozunk. További jó munkát."
É.: ,,Köszönöm, szia."
M.P.: ,,Szia"
Ááá mikor elment egy 10 percet lefagyva ültem, aztán rájöttem, hogy végeznek kellene a munkám, így elindultam a következő, majd a következő, és a további személyek felé interjúztatni. Este 10 óra van és végeztem, most már mehetek haza. Szerintem ez az este nagyon jó volt, vagy várjuk még nincs vége.....
YOU ARE READING
Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)
RomanceEgy 21 éves lány, aki a Tele Novellának az egyik szerkesztője. A Sztárban Sztár állatal tudott feltenni 1-2 kérdés Marics Petinek, őt és zenész társát befutássuk után imád a lány. Vajon nem rontja el kérdéseket? Vajon csak egy beszélgetés lesz vagy...