Valami kezdődik, vagy mi van most?

1.9K 62 0
                                    

Elindultunk a kicsi kocsival haza. Mikor hozzám értünk elköszöntem a munkatársaitól, és beindultam a lakásomba. A lakásban a kicsi bostonom várt, Mana. (Kép fent) Megsimogattam a kicsikémet, majd lepakoltam a cuccaim, megfürödtem, és leültem a tv elé netfixezni. Ahogy néztem a sorozatot egyszer csak megpityent a telefonomon az insta, de nem foglalkozatam vele. Majd a mess, na már azt megnéztem. Az volt kiírva Marics Péter üzenetet szeretne küldeni neked. A másikon pedig mricch_official követni kezdett téged. Mikor ezt megláttam, nagyon örültem, sőt még az ágyon is elkezdtem ugrálni. Megnéztem mit írt a Peti.
Messenger
P. M.: Szia. Elég jó a profilod. Komolyan karatézol.
X Y Panna: Szia. Igen Kb 16 éve
P. M.: Félnem kéne tőled?
X Y Panna: Mikor nincs rajtam a karate ruha, nem verekedek
P.M.: Fuhh jó megnyugodtam
.....
És így ment a beszélgetés hajnali 1 óráig, mikor már mondtam Petinek, hogy le kéne pihenni.
Szombat
Ma csak 11 órakor tudtam felkelni. Ma amúgy sincs semmi dolgom úgyhogy nem is baj, hogy kicsit kipihentem magam. Mondjuk lehet este el megyek edzeni egyet. Felkeltem majd megnéztem a kutyusomat. Már fent volt a kenelében. (Csak este szoktam bezárni) Kinyitottam az ajtaját a ketrecnek, és a kutya csak úgy kipattant a zárkájából. A pelenkáját, vízét kicseréltem és raktam neki tápot, majd elvégeztem a reggeli teendőimet. Mikor készlettem levittem Manát sétálni. Sétálunk nagyban, mikor megcsörren a mess hívás. Egy profil kép jelenik meg. Igen helyes csávó van rajta, aki nem más mit Marics úr, egyből felveszem a hívását.
É.: Szia
Peti: Szia, mizu?
É.: Épp sétáltatom Manát.
P.: Igen? Csatlakozhatok?
É.: Persze, gyere a Városligetbe, a hídon megvárunk.
P.: Jóóó 10 perc és ott vagyok. Szia
É.: Szia
Letettem a telefont és elraktam a zsebembe. Míg sétaltunk a híd felé Manával azon gondolkodtam, mit akarhat a Marics Peti tőlem?! Aztán rájöttem, hogy erre úgy sem kapok választ, úgyhogy kiélvezem a pillanatokat vele, amíg lehet.
.....

Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)Where stories live. Discover now