É: ,,Srácok ugye megengeditek, hogy Marics Petit interjúzzam én, mert az ő zenéje nekem mindent jelen. "
Kollégak: ,,Persze nyugodtan"
Mikor lement a beszélgettés az emelvényen mindenki leült a helyére, és felszolgállták az előételt, majd a főételt, aztán a desszertet. A vacsora után minden újságíró ráröppent 1-1 hírességre, így én is ezt tettem mentem Petihez.
É: ,,Szia xy Panna a Tele Novella magazin egyik szerkesztője vagyok. Készíthetnék veled egy rövid interjút?"
M. P.: ,,Szia (mért végig) Persze, hogyne, de szerintem vonuljunk arréb."
Arréb vonultunk majd bekapcsoltam a hangrögzítő, mivel a felvétel alapján írom meg a cikket.
É: ,,Oké 1 kérdés. Hogyan lettél híres?"
M. P.: ,,Egyből a közepébe, jóóóó. Van egy nagyon jó barátom Valkusz Milán, akivel kitaláltuk, hogy ketten összedobunk egy király Youtube csatornát ahol készítettünk feldolgozásokat egyes zenékről. Később egy lemez kiadó, és egy menedzer megkeresett minket, hogy jó lenne ha saját zenéket készítenénk, mert jó az amit csinálunk, de legyen királyabb. Aztán jöttek a zenék, aztán mondták, hogy kéne egy közreműködés, amivel befuthatunk, mi persze jó barátaimat, Brunot, és Spaccot szerettük volna, de még akkor nem futottak be, így vártunk. Mikor befutottal megengedték, hogy csináljuk a zenét velünk. A 2 srác, ekkor bemutatot minket Manunak, aki, mikor meglátta a szám szöveget, és az alapot megtetszett neki így ő is bele szállt. Aztan ez lett a ,,Visz a Vérem" amivel befutottunk."
É.: ,,Hogy, hogy a Milánnal dolgozol? Miért nem próbáltad meg egyedül?"
M.P.: ,,Soha nem gondolkodtam azon, hogy egyedül, vagy mással dolgozak. Milo a legjobb barátom, és mivel jó Dj, és jó rapje így nem volt kérdés, hogy ha lesz bátorságunk bele kezdünk a zenei életbe."
É.: ,,Milán gondolom akkor támogat téged a Sztárban sztáros szereplésedben."
M.P.: ,,Természetesen, ő mondta le a következő hónapra az összes bulit, hogy én nyugodtan tudjak készülni."
...
YOU ARE READING
Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)
RomanceEgy 21 éves lány, aki a Tele Novellának az egyik szerkesztője. A Sztárban Sztár állatal tudott feltenni 1-2 kérdés Marics Petinek, őt és zenész társát befutássuk után imád a lány. Vajon nem rontja el kérdéseket? Vajon csak egy beszélgetés lesz vagy...