Mikor leértem Peti már a kisbusznak volt tamaszkodva. (Rövidítek Peti=P.-szerk)
P: Ooo de csinos vagy, szia.
É: Szia
Megöleltem, majd Peti levette rólam a hátizsákot.
P: Gondolom a családodhoz viszed Manát.
É: Pontosan. Az utat jól bírja, nem nyüsszög, nem mocorog.
P: Jó. Na gyere csücsenybe
Nyitotta ki nekem a kocsi ajtót de Manát elvette, míg beszállok, és míg bekötöm magam, majd vissza adta a kutyát kennelel együtt. Peti is beszállt és bemutatott mindenkinek.
P: ... és legutolsó sorba Milán.
É: Nagyon örülök, hogy megismerhetlek titeket
Fiúk: Mi is🤤
P: Hééé ne gyáladzsatok ha valakivel lesz egyszer az én leszek, ne is álmadjatok róla.
Ettől a mondatától olyan színe lett az arcomnak, mint egy paradicsom, ezért muszáj volt eltakarnom a kezzemnel az arcomat, hogy ne lássák a reakciómat, de ez a cselekedet hiába volt, Peti észre vette.
P: Ne haragudj, nem akartunk, akartalak zavarba hozni.
Súgta a fülembe.
P: Ki kér sört a drága sofőrünkön kívül.
Kiabalta el magat
Fiúk: Én, Én, Én
É: Nem köszönöm
P. Na egy picit
É: Nem nem akarok a szüleimhez berugva odaállítani, hogy hello megjöttem meglepinek, de rókáznom kell.
P: Jó igaz, ez szörnyűen hangzik.
És elindultunk Győr felé. Az autó csak szágguldott miközben a hangszórójából szólt a zene, és a fiúk üvöltve énekeltek a lejátszott zenének a szövegét.
P: Nyugodtan énekelhetsz te is, ha szeretnél, nem gúnyolnánk ki ha rossz hangod lenne esetleg.
É: Hát jó...
Elkeztem rappelni, aztán mikor éneklés volt énekelni. Egy idő után felengedtem így az én hangom volt már a leghangosabb és ez állatal a fiúk meghallottak a fura hangom, majd csodálkozni kezdtek, mert rekedtes női hangom van, vagyis kijöttek a női előadók zenei, meg még jobban a férfi előadókké.
P: Panna, Panna
É: Igen?
P: Te így énekelsz?
É: Igen. Miért rossz? Befoghatom a számat, ha kell.
(Milan=M) M: Neeeem. Pont, hogy erős hangod van és ez királyul hangzik.
É: Komolyan?
P: Igen. Ma nem lépnél fel velünk?
É: Ááá olyan jó hangom nincs, hogy színpadra állja.
P: Dehogynem. Nem kell félned igérem.
É: Jó legyen.
Zene üvöltéssel ment el az út.
Mikor Győrbe értünk, mondtam, hogy merre kell mennie, hogy eljussunk a szüleim házához, majd elmondtam, hogy hogyan és miképp jut el az Octagonba.
P: Itt a VIP belépőd. 22 órakor van beenegedés olyan 22 30ra érj be kérlek a színpad mögé, mi ott fogunk várni téged. Oké?
É: Oké. Köszi srácok
Mindenkitől elköszöntem, de Petivel sokáig ölelkeztünk, mert Milán megköszörülte a torkát.
M: Nekünk hamarabb ott kéne lennünk, már bocs, hogy ezzel megzavartam mindent, de menni kéne. Szia Panna
É: Sziasztok
Majd bementem a szüleim házába, ahol a szüleimen kivül volt valaki, aki nem családtag és kifejezetten utálom. Ő nem más, mint....
YOU ARE READING
Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)
RomanceEgy 21 éves lány, aki a Tele Novellának az egyik szerkesztője. A Sztárban Sztár állatal tudott feltenni 1-2 kérdés Marics Petinek, őt és zenész társát befutássuk után imád a lány. Vajon nem rontja el kérdéseket? Vajon csak egy beszélgetés lesz vagy...