Esti buli

1.5K 52 1
                                    

A megbeszélt időben fél 11kor már ott voltam, és egy Peti állatal kikért koktélt ittam éppen, aztán többet ittam az idő elteltével.
P: Panna hééé, ne igyál ennyit, hogy fogsz velünk fellépni ad 1, össze hányod magad ad 2, és holnap lábra se tudsz majd állni 3, és 4 valamelyik ismertelen csávóval össze szüröd a levet.
É: Aaaa nééééggyes mééég jólll its jönneee.
P: Minek Panna?
É: Eeeeel felejt tégeddddd meeeeeg aaaaa Daaaaanittt.
P: Ki az a Dani?
É: Voooolt, vaaaagyiiis exeeem
P: Hogy jön ő a képbe? Találkoztál vele? Volt valami köztetek? Ugye nem bántott? Ugye nem jössz vele újra össze? És mi van velem én mit csináltam?
Kérdezgetet állandóan, de én nem tudtam rá figyelni csak egy rödört, vagy kukát próbáltam keresni. Egy üres kukára lettem figyelmes úgyhogy felé hajolatam, és az 1 órás állandó alkoholt kiadtam magamból. Mikor Peti észre vette, hogy rohanok jött utana, és összefogta a hajamat, és simogatta a hátam.
P: Jól van add ki magadból. Jól van
Mikor készlettem Peti adott egy zsebit, hogy megtöröljem a szám, majd adott egy adag vizet, hogy gargalizáljak és köpjem ki. Majd adott ragót, hogy ne legyen rossz szagom.
P: Gyere ülj le. Jól vagy?
É: Igen már jobb. Sajnálom
P: Nem, nem. Én sajnalom, hogy nem vette észre, hogy baj van, és ha terhedre vagyok elkerülhetlek egy ideig.
É: Dehogy is nem szeretném
P: Akkor mit szeretnél?
É: Az emberi oldaladat megismerni és eköltöztetni a szüleimet
P: Az 1 oké, de a 2.?
É: Dani, az exem tudja a címüket.
P: Ha szabad kérdeznem, akkor mi történt a kapcsolatotokkal?
É: Egy házi buliban berugott, és meg akart erőszakolni, csak úgy gyomron vágtam, hogy kihányta a belét, és elszalad. Mikor meg kiléptem a szoba ajtón egy ismeretlen csaj szájában volt, és vonszolta az egyik szobába. Majd haza cipeltem, és jól megdugattam magam vele, búcsú ként, mert ő kurva jó volt az ágyban. Aztan összeszedtem a cuccom a közös lakásból Pesten és elmentem.
P: Fuhhh az szép.
É: Hát a szar a szép ez volt.
M: Peti 15 perc és kezdünk
P: Oké tesó. Bocsi Panna mennem kell, de egy korty piát ne igyál, oké.
É: Oké.
Majd Peti a homlokomra adott egy puszit és ment a színpad mellé.
15 perc múlva tényleg elkezdődött a koncert.
Egyből a srácok a ,,Visz a vérem" című notával kezdték, így mikor jött volna Manuel része fel szoktak hívni egy csajszit a színpadra, ebben az estben Peti hátra szaladt értem.
P: Jól vagy?
É: Igen, jól nyomjátok
P: Veled jobban menne. Gyere tiéd Manu része.
É: Oké
És felvonszolt a színpadra.
P: Nagy ujjongást Pannának. Ő egy nagyon jó barátom, mint a Milo. És ő is győri mint gondolom közülettek nagyon sokan, na de Panna mehet.
É: Nyomjuk...
,,Itt a Sheriff, itt a Sheriff, mi a f-sz van?
Mindenki vár, én meg mindenemet raktam fel
Nem maradok lent, tesó, nem maradok lent
Nem, nem, nem, nem, ahh
Hogy hol a Tcsibo?
Al Pacino minden Migos
Lámpa piros, belemelegedek
Bilincs a kezeteken
Mindenki tudja a nevem a régi telepemen
Látom, hogy utáltok, a fejeteken
Visz a vérem..."
És ez a dal után jött a következő, következő míg vége nem lett a bulinak. Mikor végeztünk hulla fáradtan mentünk a hotelba.
P: Az a helyzet Panna, hogy neked nincs külön szobád és ágyad se így, vagy a srácokkal, aminek kifejezetten nem örülnék, vagy velem alszol.
Ezen a monológon nevetnem kellet. Marics Péter féltékeny.
É: Rendben veled alszom.
Ahogy ezt kimondtam a vállára hajtottam a fejem és így aludtam el. Az éreztem, egyszer, hogy cipel valaki, majd egy puhára érkezek, de nem volt már erőm felkelni, de egy hangot hallottam, és egy éritést éreztem.
Xy: Jó éjt Panna, szép álmokat
Majd befeküdt mellém az illető, és egy puszit nyomott a homlokomra, amiből tudtam, hogy Peti az, ez álltal én meg ráhajtottam a mellkasára a fejem, majd újra mély álomba szenderültem.

Interjúztatásból ismerkedés BEFEJEZETT (Marics Peti)Where stories live. Discover now