Awas rogol jadi uh.. Masih mahu membacanya?
Boleh keluar dari pintu tu 👉🚪
Cerita violent antara sang monyet (Zeke) dan kucing hitam (Levi)
Ada English sedikit juga lol
─── ・ 。゚☆: *.☽ .* :☆゚. ───
Zeke ialah seorang guru biologi untuk senior brats-err... maksud saya pelajar... Subjeknya tidak begitu best tetapi sekurang-kurangnya kelasnya tidak membosankan. Malangnya, dia mempunyai pelajar jerk itu di dalam kelasnya.
Siapkah nama murid itu...?
Levi Ackerman
(muzik dramatik dimainkan)
Levi Ackerman adalah seorang senior, dia pendek tetapi sentiasa mempunyai postur yang serius setiap kali dia bercakap dengan seseorang atau bersendirian.
Dia adalah penyendiri yang popular di sekolah dengan beberapa kawan rapat. Dia jarang tersenyum dan sering memberi bahu dingin kepada pelajar lain. Semua murid suka dengan Levi kerana wajahnya yang manis dan hensem...
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Dia mempunyai rambut hitam sutera yang digayakan dalam potongan undercut, dia mempunyai kulit putih seperti mutiara yang sering dianggap tidak sihat oleh guru gimnya (sian), dia juga mempunyai mata yang tajam dengan bulu mata yang panjang dan warna anak matanya kelabu dengan sedikit kebiruan.
Dia tidak begitu menyukai aktiviti olahraga tetapi dia menyertai kelab muzik dan gemar bermain biola dan piano. Semasa rehat, dia sering dilihat membaca buku atau membuat ulang kaji di perpustakaan, itulah sebabnya dia sentiasa mendapat gred yang begitu baik.
Dia ni.. Memang murid yang boleh diconsider perfect
Yes, walaupun dia agak kasar dan individu antisosial yang extreme...
Tetapi Zeke tidak tahu kenapa anak kecik ini sangat membencinya. Seingatnya, dia tidak pernah melakukan apa-apa kepadanya. Budak berambut onyx itu akan menjeling ke arahnya di koridor, membalasnya dengan cara yang paling kasar dan menghiraukan dalam kelasnya tetapi yang menghairankan dia masih dapat menjawab semua soalannya.
Dia fikir dia seorang sahaja yang terpaksa berhadapan dengan budak ini dan benar kata-katanya... ya
(Sian monyet 🙈)
Erwin Smith, ialah bekas guru Bahasa Inggeris Levi dan kini guru Sejarahnya sekarang. Dia pernah mendengar dari salah seorang pelajarnya bergosip bahawa Erwin paling menyukai Levi dalam kelasnya. Ada yang mengatakan Levi adalah teacher's pet manakala yang lain mengatakan bahawa mereka mempunyai hubungan rahsia di sekolah.
Zeke menganggap yang terakhir kedengaran tidak masuk akal dan tidak benar. Guru dan pelajar TIDAK boleh mempunyai hubungan seperti itu. Terlalu banyak kes guru dan pelajar yang ditangkap mempunyai hubungan di sekolah.
"Itu cuma khabar angin" fikirnya sendiri. Dia memutuskan untuk tidak mengendahkan khabar angin itu.
Tetapi suatu hari, dia menemui sesuatu di bilik staff. Sesuatu yang dia tidak sepatutnya lihat...
Dia mengintai dari pintu, di dalam bilik staff yang kosong, dia melihat Erwin Smith sedang making out dengan pelajarnya, Levi Ackerman yang sedang duduk di atas meja. Budak lelaki itu memeluk bahu lebar lelaki blonde itu manakala kedua-dua kakinya melingkar di pinggangnya. Mereka berdua pun tidak perasan Zeke menyaksikan semua itu.
Mereka terlalu terganggu dengan sesi make out mereka...
Zeke cepat-cepat mengeluarkan telefonnya dari poketnya dan mengambil gambar mereka secara senyap-senyap. Anehnya, mereka masih tidak menyedarinya. Dia seperti tidak percaya bahawa Erwin melakukan perkara sedemikian bersama dengan Levi.
YOU ARE READING
Levi Wants Some Di- | One shot | Short shits
CasualeA place where Levi's ass get destroyed. Just feel like making this shit. ‼️Bottom Levi only‼️ Don't like it, leave then