-Harry...
Il imping iar el se aseaza in dreapta mea.
-Stiu ca nu e bine ce fac,dar nu ma pot abtine,esti frumoasa,sexy, si mai si te vad on fiecare zi...
-In primul rand o sa fim frati, iar in al doi-lea rand tu vrei de la mine doar sex.
Ies din camera plangand, imi iau haina din cuier si ies afara. Vantul imi usuca lacrimile. Ma plimb pe alee si ma tot gandesc de ce mi se intampla mie asta, de ce visez asa si de ce nu se opreste Harry, e placut dar pana la urma o sa fim frati deci asta nu se poate intampla si mai vrea si 'doar sex'. O sa il sub pe tata,stiu ca e 2:56 dar vreau sa vorbesc cu el.
De ce nu raspunde?
Harry pov
De ce trebuie sa plece mereu, nu o sa fim frati, nu cred ca ar accepta minciubile tatalui ei. Vreau sa o am,nu stiu de ce dar vreau asta din ce in ce mai mult. Amintirile Annei imi apar in minte cand ma gandesc la dragoste,dar Nina ma face sa uit de ea si ma relaxeaza. Imi suna telefonul, e mama.
-Alo, da mama.
-Buna seara, nu sunt mama ta ci sunt un doctor, v- am sunat sa va spun ca domnul si doamna Styles au murit intr-un accident de masina, imi pare rau sa va transmit asta eu, mai ales printr- un telefon...
-Ce? Cum? cand? de ce?
-Imi pare rau,ar trebui sa veniti aici.
- Nu pot sa cred..da o sa vin. Multumesc.
-La revedere.
Ce ma fac acum, ce o sa faca Nina, trebuie sa ma duc repede la ea.
Nina pov
Ma ingrijoreaza faptul ca nu raspunde la telefon, poate s-a intamplat ceva, cine stie.
Ma asez pe o banca si il vad pe Harry cum vine grabut spre mine. Am incetat sa plang.
-De ce ai venit?
-Nina, trebuie sa na asculti cu atentie,dar sa nu te sperii prea tare, tocmai ce m-au sunat din Franat si mi-au spus ca parintii nostri au avut un accident.
-Ce??? Si ce s-a intamplat?
-Nu stiu,m-i s-a spus sa meregem acolo repede.
Tocmai ce incetasem sa ang,iar acum lacrimile au inceput iar sa curga pe obrazul meu rosu.
Visul era adevarat. Trebuie sa ajung repede acolo. Incep sa alerg spre camera mea lasand-ul pe Harry in urma.
Harry pov
Nu vruiam sa ii spun ca au murit, stiu ca am mintit-o dar nu vreau sa sufere mai rau de acum.
Intru dupa ea in camera si o ajut sa isi i-a cateva haine.Imi iau si eu si intram in masina , ne indreptam spre aeroport.
Nina pov
Ne indreptam spre aeroport. Pw drum, Harry mi-a dat o pastila de cap. Acum subt mai linistita.
Urcam in avion repede si ma tot gandesc ce s-a intamplat cu ei. Sper ca Harry sa nu ma fi mintit ca nu stie. Sta langa mine, si el e linistit , dar totusi pare suparat , este si normal sa fie asa. Se uita la mine si ma i-a in brate.
-Imi pare rau pentru mai devreme, stiu ca am fost neaimtit.
-Ok, dar sa nu mai faci asa...
- Ok.
Ma safuta pe frunte si ma strange in brate.
Drumul m-i s-a parut lung, dar am adormit pe Harry cateva ore. Nu facem nimic decat sa ne indreptam spre spital. Harry a sunat pe cineva si a aflat ce spital e.
Intram si intrebam de parintii nostri.
-Unde de afla familia Styles? intreaba Harry.
-Este in salonul 7, o sa ii mute acum de acolo. Ar trebui sa va grabiti sa ii prindeti.
-Multumim.
Ne indrept spre salon cand vad ca fe acolo ies doua paturi pe care sunt 2 persoane moarte. Nu stiu cine e, nu imi dau seama nici daca subt fete sau baieti, cearceafurile albe ii acopera. Ne uitam in salon si nu vedem pe nimeni. O asistenta intra pe usa.
-Sunteti copii familiei Syles?
-Da.
-Imi pare rau pentru voi, parintii vostrii sunt cei de acolo. Indreapta degetul spre cele 2 patuti care sunt in fata unui lift.
Parinti nostfi sunt cei de acolo? Sunt morti? Nu cred ca mai rezist. Ma indrept catre ei si le dau cearcaful jos de pe fete. Cand il vad pe tata mort mi se 'taie' picioarele si cad jos. Imediat incep sa plang. Incep sa strig in gura mare 'De ce??' nu mai vreau asta, atat pland si atata durere, nu mai vreau.
Harry pov
O vad pe mama intinsa pe pat. Incep sa plang, nu am mai plans niciodata pana acum, nici al tata, dar acum chiar nu ma pit abtine. O iubesc pe mama, o iubeac chiar mult, nu vreau sa plece. Nu pot sa cred ca m-a lasat asa.
Nina e mai distrusa, e la pamant, plange in continuu si tipa. Ma apropii de ea si in cateva secunde imi cade in brate. A lesinat.
- O sa ii luam pe cei doi de aici si o sa ii ducem intr-un salon special. Maine puteti sa veniti. Acum ca rog sa va dati.
-Da, ma scuzati.
O iau pe Nina in bratr si o duc spre un taxi. Ne oprim la un hotel. Intram in camera si o asez in pat. Inca e inconstienta. Ii sup o compresa cu apa pe cap si incepe sa se trezeasca.
-Hei, esti mai bine?
-Unde suntem? Unde e tata?
-suntem la un hotel, ei sunt la spital, su spus sa mergem maine.
-aha...
Ma asez langa ea in pat si o iau in brate. In cateva mibute adormim amandoi.
Stiu ca e scurt, dar nu am timp sa scriu, din cauza asta, momentan, nu o sa mai postez des. Scuzee... Va pup, mersii celor ce cititi.
CITEȘTI
Inocenta
FanfictionNina este o fata de 17 ani care s-a mutat intr-un nou oras. Aici il intalneste pe Harry, cel mai popular si pervers din scoala. O va face pe Nina, Harry, sa il placa? Nina il va accepta, sau el nu o sa isi formeze setimente pentru ea niciodata?