Capitolul 24

841 46 3
                                    


Ma trezesc cu gandul la ce s-a intamplat aseara. A fost un Craciun nemaipomenit. Ma intorc sa il vad pe Harry dar el nu e acolo, in schimb am un mesaj pe telefon.

'Nu am vrut sa te trezesc cand am plecat asa ca iti las mesajul asta: Sunt cu Kyle sa o luam pe Anna. Vreau sa faci ceva pentru mine, i-a cateva dintre lucrurile si hainele noastre si vino la gara pe la 1 si grabeste-te, o sa trebuiasca sa ne ascundem de netotii astia. Te iubesc, Harry.'

Sa o i-a pe Anna? si mie de ce nu mi-a spus nimic? oricum, ma grabesc sa fac bagajele, este ora 11 si pana la 1 mai sunt doar 3 ore.Strang cateva dintre hainele mele si ale lui Harry intr-o geanta neagra si pun si ceva de uz personal.

Dupa ce termin, ma imbrac intr-o pereche neagra de pantaloni, o camasa alba si geaca neagra care ma fereste de frigul de afara. In picioare imi pun ghetele negre si cobor.

Maya sta in bucatarie uitandu-se pe ziare.

-Neata scumpo.

-Neata Maya, ti-a spus Harry ceva in legatura cu plecarea noatra.

-Da, mi-a zis inainte sa plece, stiu ce o sa va astepta.

-Si cu tine cum ramane? nu poti sa stai aici.

-Oh, draga, crede-ma, ca mine nu e nimeni mai pregatit, spune si imi arata cu degetul spre o valiza.

Ma apropii de ea si o dechis. 2 pistoale o pusca si multe gloante stau asezate in ea. Mainile incep sa imi tremure asa ca ma indepartez repede.

-Ce faci cu toate astea? nu credeam ca e asa de periculos.

-Nu trebuie sa te sperii, asta nu e nimic pe langa ce te asteapta. Nu vreau sa te fac sa fugi sau ceva, dar cred ca e mai bine sa sti sinainte. Drew nu e un tip obisnuit, are sange rece, omoara fara pasare, a facut pana acum multe victime, dra nu poate fi prins de politie, oamenii lui se ocupa de tot.

-Nu vreu sa mai stau aici, vreau sa nu mai va intalnesc vreodata, apun si fug spre usa, dar ma prinde si imi da o palma?

-Asta e pentru ca esti slaba, nu sti in ce ai intrat, trbuie sa fi tare si sa lupti, gandeste-te ce se va intampla cu Harry daca tu pleci, o sa fie distrus, asa ca intra odata in masina aia si pleaca unde ti-a spus el ca sa fi langa el sa il aperii nu sa il faci sa sufere. Te iubeste si nu ar lasa pe nimeni sa te raneasca deci nu ar trebui sa te temi de nimic.

-Dar..

-Niciun dar, misca-te mai repede, si i-a asta, imi intinde un pistol.

-Nu stiu sa folosesc asta...

-I-al, o sa sti cand o sa ai nevoie de el.

Il iau si ma indrept spre masina, Maya ma urmeaza si ma i-a in brate inainte sa intru.

-Aveti grija unul de altul, aprob din cap si pornesc spre gara.


Harry pov


Am plecat de dimineata ca sa o iau pe Anna. Am vorbit cu Kyle sa o luam pe Anna de pe centura. Ajunsi amandoi la locul la care am hotarat sa ne intalnim pornim spre centura. Inarmati cu doua pistoale trecem pe langa curve pana ajungem la ea. Ca sa para suspect o chemam pe Anna ca si cum am fi clienti. O tragem in masina si pornim repede. In spatele nostru vine o masina, sin ea tragand doi tipi cu gloante. Kyle face acelasi lucru spre ei si Anna sta intinsa pe mancheta din spate. Eu accelerez si incerca sa ii fac sa piarda urma si reusesc. Pornesc acum spre Nina.

-Sunte-ti bine? intreb.

-Da, Anna tu? spune Kyle.

-Da, sunt bine, dar de ce m-ati luat, adica vruiam sa scap de acolo, dar nu m-as fi asteptat niciodata la asta.

-Stiam ca vrei sa iesi, de asta l-am luat pe Harry cu mine sa ma ajute.

-Hei Anna, spun.

-Serios? Hei?

-Ce vrei sa iti spun?

-M-ai lasat acolo sa isi bata joc de mine si acum spui doar Hei?

-Ai vrut sa stai acolo...

-Am fost obligata de ei.

-Cand am vrut sa te iau prima oara ai spus ca tu vrei sa stai acolo.

-Am fost obligata, nu puteam face nimic, aveam pe mine numai fire de la microfoane.

-Poftim?

-Drew stia ca vei venii dupa mine.

-Si de ce nu mi-ai zis cumva?

-A spus ca te va omora daca spus ceva.

-Anna...

Nu mai spune pentru ca oprec masina in gara si fugim spre Nina care e la cativa metri de noi.


Nina pov


Il vad pe Harry cum iese din masina cu Kyle si Anna. E o fata cu parul roscat, inalta si bineinteles dezbracata. Nu suport sa stea langa Harry, deja sunt geloasa ca a fost iubita de el.

Ma apropii de ei si imediat il sarut pe Harry sa ii demonstrez ca eu sunt iubiata lui.

-Esti bine? ma intreaba Harry.

-Da.

-Bun, atunci hai sa urcam repede in tren.

-Nu poti sa o lasi sa mearga asa.

-O sa se imbrace in tren, trebuie sa ne grabim.

Fugim repede spre vagon si urcam. Ne asezam pe scaune si imediat pleaca si trenul.

-Buna, eu sunt Nina iubita lui Harry, incerc sa fiu politicoasa.

-Eu sunt Anna, cred ca deja ai auzit de mine.

-Stai linistita, nu esti o vedeta, spun si rad ironic la ea si ea la fel la mine.

-Ce se intapla cu voi, intervine Kyle.

-Nimic, spun.

-Nina, poti sa ii dai Annei ceva de imbaract, spune Harry.

-Da..cred..

Maaplec spre geanta si scot un plover si o pereche de blugi. Ii intind si ea se indreapta spre baie.

-Nina, ce e cu tine? ma intreaba Harry.

-Nimic, ce e cu voi?

-Esti geloasa pe Anna?

-Pe ea? nu..

-Nina, tu esti iubirea mea acum, de ea eram doar dator.Imi spune si ma saruta.

-Stiu.

-Bla bla, gata cu iubirea asta, spune Kyle si isi da ochii speste cap.

Radem impreuna si ma uit la Harry nervoasa cand imi amintesc ce mi-a spus Maya despre pericol.

-Ce e?

-Trebuie sa vorbim, serios.

-Spune.


InocentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum