Ma trezesc in bratele lui Harry. A fost cea mai frumoasa noapte din viata mea, chiar daca am fost suparata pe Harry, acum nu mai sunt. Ma uit pe geam si vad cum... nine?
-Harry, trezeste-te, Harry, incerc sa il trezesc sa vada cat de frumo e afara.
-Da Nina ce s-a intamplat?
-Harry, uite-te pe geam.
-Ce e?...zapada, ti-am spus ca o sa fac dragoste cu tine la prima ninsoare.
Il lovesc jucaus si il sarut inainte sa intru in baie pentru a-mi face un dus.Imi fac un dus rapid si ies sa ma imbrac. Il vad pe Harry cum strange cearceaful plin de sange, nu pot sa cred ca am dormit pe el asa.
-Ce o sa faci cu ala? il intreb punandu-mi pantalonii negrii pe mine.
-O sa le arunc.
-Pai si daca le vede Maya?
-Si ce daca, parca ea nu a facut sex niciodata.
Radem amanoi si Harry iese din camera. Ma imbrac cu ploverul rosu si ghetele si ies dupa Harry.
Pana Harry isi face si el dus eu pregatesc micul dejun.
Este Craciunul, cadouri nu cred ca mai avem si Maya nici nu e pe aici. Intru in bucatarie si pregatesc trei omblete cu sunca.
Cand aranjez masa, Harry si Maya cobor pe scari.
-Neata Maya.
-Neata scumpo, mai esti suparata pe mine?
-Nu, dar tot sunt de parere ca nu trebuia sa ma minti.
-Stiu, imi spune si se aseaza la masa.
-Bradul unde e? spun eu intreruptand linistea.
-Vrezi ca am avut chef de brad daca tu nu mai erai aici?
-Aww, ce dragut, dar tot trebuia sa il faceti, este Craciunul si nu avem nici brad nici cadouri.
-Bradul putem sa il facem acum si putem sa iesim dupa intr-un club ceva.
-E o idee buna, dar tot trebuie sa cumparam si cateva cadouri.
-E inchis peste tot, e Craciunul.
-Stiu...bine..
Dupa ce am mancat si am strans masa, Harry aduce din pod un brad si decoratii pentru el. Fixam bradul pe supaot si incepem sa il desfacem. Punem globurile si beteaua si in varf punem o stea amandoi.
Dupa ce terminam bradul facem o poza toti si o punem in rama.
-Cel mai frumos Craciu, marturisesc eu si il iai in brate pe Harry si il sarut.
-Tu mi l-ai facut pe al meu.
-Te iubesc.
-Te iubesc.
-Hai gata cu pupaturile, intrvervine Maya, nu ati zis ca plecati?
-Vrei sa scapi de noi, raspunde Harry.
-E visul meu, spune in gluma si se duce spre bucatarie.
Urcam in camera si incepem sa ne pregatim pentru iesire. Me-am gandit sa mergem intr-un club pentru a ne dezmortii de teroarea care ne-a acaparat in aceste doua zile, eu de teama ca o sa fiu violata si Harry ca nu ma mai are. Chiar il iubesc si am incredere in el si in ce spune.
Imi iau o rochie neagra si o pereche de ghete de aceasi culoare. Harry are o pereche de pantaloni negri si un tricou alb. Peste acre un sacou si in picioare are ghete negre.
Imi dau cu putin machiaj si cobor jos alaturi de Harry.
-Plecam acum, ii spune Harry Mayei.
-In sfarsit.
-Pa Maya, sa nu faci prosti, glumesc.
-Hai valea.
In drum spre masina iau o gheaca de piele neagra pe mine. Urcam repede si pornim. In 15 minute in care am ascultat muzica si am privit pe geam la zapada care a acoperit tot orasul ,ajungem in fata unui club nu foarte asemanator ca cele la care am fost pana acum. Est e un club de rock, in care toata lumea danseaza si spre surprinderea mea nimeni nu pare imbatat.
Ne indreptam spre o masa si din intamplare il vedem pe Kyle. Ne apropiem de el si in drum luam si ceva de baut.
-Hei man, il saluta Harry batand palma cu el.
-Hei, ce facti aici?
-Buna, salut si eu.
-Buna Nina, ce faci? esti mai bine?
-Da, am fost foarte speriata dar acum nu mai am nimic, cred ac esti de vina pentru asta pentru ca m-ai ajutat. Mersii.
-Eh, nu-i nimic, am mai facut asta iti amintesti?
-Da...
-Deci ce faceti aici?
-Este craciunul, deci am iesit sa ne distram.
-Tare, esti foarte norocos ca ai o iubita asa frumoasa.
-Stai frate e a mea.
-Da, stiu. Apropo am auzit ca Anna chiar nu mai vrea sa stea acolo, in fiecare zi e chinuita.
-Pai si cum o putem scoate de acolo? spune Harry.
-Eu sunt urmarit de ei ca i-am tradat, deci nu prea sunt de ajutor.
-Da..
-Stiti e? hai sa nu mai vorbim de asta acum,e Craciunul si nu vreau sa il stricam cu probleme, intervin.
-Hai sa dansam, propune Kyle.
-Eu ma duc pana la baie, spune Harrry, danseaza tu cu ea, dar ai grija, e a mea.
-Bine, bine.
Ne indreptam spre multimea care danseaza si facem si noi la fel. Kyle e chiar un tip tare, si ma inteleg bine cu el, nu-i de mirare ca e prietenul lui Harry, seamana intre ei, dar nu cred ca si el si-o trage cu altele, multe altele. In cateva minute ni se alatura si Harry.
Dupa 2 ore
-A fost o zi tare, spun eu si il iau in brate pe Kyle de ramasa bun.
-Da, mi-a placut sa stau cu voi, sper sa o facem mai des.
-Sigur.
-Pa frate.
-Pa Harry.
-Si daca ai nevoie de ceva, stii unde stam.
-Mersii.
Isi dau mana si impreuna cu Harry urcam in masina. Ajungem acasa si Maya deja a pregatit cina. Ne asezam la masa si incepem sa povestim ce am facut.
Ne indreptam spre camera dar nu inainte de a ne spune Noapte buna.
Intram in camera si ne dezbracam de hainele de la club.
-Mersii ca imi faci viata mai frumoasa.
-Si tu mi-o faci pe a mea, ii raspund lui Harry.
Se apropie de mine in boxeriilui negri si ma saruta. Ii raspun la sarut si ne asezam pe pat. Il iau in brate si in cateva minute adorm. a fost cel mai frumos Craciu.
CITEȘTI
Inocenta
FanficNina este o fata de 17 ani care s-a mutat intr-un nou oras. Aici il intalneste pe Harry, cel mai popular si pervers din scoala. O va face pe Nina, Harry, sa il placa? Nina il va accepta, sau el nu o sa isi formeze setimente pentru ea niciodata?