Capitolul 8

1.5K 75 2
                                    

Dimineata

Ma trezesc in bratele lui Harry. Bandajul lui imi ascunde fata de razele soarelui. Nu m-am miscat noaptea trecuta, m-am trezit in caeeasi pozitie, semn ca am dormit bine langa el, dar nu stau. Ma ridic din pat si ies pe usa fara sa il trezesc. Intru la mine in camera pentru a face un dus. Nu apuc sa deschid usa cand termin ca mi-o ia inainte Harry. Eram infasurata in prosop pana sa intre el, imediat ce a deschis usa,m-am speriat si prosopul a cazut. Tip tare cand se uita la mine. Imi astup pielea cu mainile si ma intorc cu spatele la el. Isi intoarce privirea cand vede cum reactionez. Inchid usa la loc si imi pun prosopul. Ies din baie si il vad pe Harry stand pe pat. 

-Ce e cu tine? Cum poti sa intri asa?

-Neata, spune cu o fata zambareata

-Neata? Nu pot sa cred ca asta e tot ce spui.

-Nu am vrut sa iasa asa, am venit doar sa iti spun sa ma ajuti sa imi pun tricoul pe mine, imi e frig...

-Trebuia sa intri peste mine? IN BAIE?

-Ce pot sa fac acum, fapta e consumata.

-"Fapta e consumata' ce sa zici si tu..

-Oricum esti sexy.

-Mdaa, hai iesi afara sa ma imbrac.

-Ok, ok.

Imi iau hainele pe mine si ma duc in camera lui sa il imbrac. Ii pun tricoul incet sa nu il lovesc si il ajut sa isi puna pantalonii. Niciodata nu am crezut ca o sa imbrac un baiat, ma rog pentru el e 'barbat'. Cand sa madau inapoi alunec pe o punga care nu stiu cum a ajuns sub picioarele mele. Ma prind de umarul lui  Harry cel ranit. Ma prinde de mijloc si geme de durere din cauza ranii. 

-Scuze, scuze , scuze, nu am vrut, te doare?spune-mi ca nu te doare

-Ahh, nu am nimic, sunt bine.

 Este duminica,  azi pleaca mama si tata in Franta. Intru la ei in camera si ii ajut sa isi faca bagajele.

-Cand va intoarceti?

-Peste 2 saptamani, spune tata impachetand un tricou.

-Aha..

Terminam de impachetat si urc sus la Harry sa ii spun ca mergem la aeroport. Urcam toti 4 in masina si pornim. In 20 de minute ajungem la un aeroport plin de oameni si sute de bagaje colorate. Pe la Mijlocul aeroportului ne oprim. 

-Noi o sa continuam singuri de aici, spune tata.

-Bine tata.

-Mai avem ceva sa va spunem, trebuie sa va mutati in casa lui Harry, casa noastra am vandut-o, si este 2 zile vine cineva sa o ia.

-Poftim? ai vandut casa, tocmai ce ne-am mutat, cum ai putut sa faci asta?

-Trebuie sa intelegi situatia, nu am timp sa iti explic acum, ne vedem peste doua saptamani.

Inainteaza repede si ne lasa singuri.

-Nu pot sa cred ca mi-a fcaut asta, si acum ce facem?  cand ne mutam?

-Azi, nu vrei? 

Imi  dau ochii peste cap si ma intorc la maisna. Harry ma urmeaza.Inaite de a mergem acasa mergem la un resturant sa luam micul dejun.  Ajungem acasa si incepem sa impachetampentru noua mea casa. Harry nu poate sa faca nimic, asa ca toata treaba cade pe umerii mei. Termin de impachetat in 3 ore. Casa e goala. Cutiile sunt intr-o masina de transport. Intram in masina si mergem spre noua casa. 

Ajung in fata unei case albe cu gazon si un foisor. Copacii de langa gardul mare de fier face gazonul portocaliu cu frunzele sale. Nu am mai stat la curte pana acum, casele mele erau langa strada. Intru in casa si vad totul de lux. La etaj sunt doua camere, doua baii si o camera de oaspeti.

Cobor jos si incep sa descpachetez. 

-Iti place casa, spune Harry uitandeu-se prin  jur.

-Da, e foarte draguta, care e camera mea?

-Cele de sus sunt camerele noastre, alege-o pe care vrei.

-Cred ca o sa o iau pe cea din stanga. 

-Treaba ta. 

Dupa inac 3 ore de despachetat ma arunc pe canapea si inchid ochii. Nu mai pot, sunt extenuata, chesia asta cu mutarile nu ma prea incanta. Harry se duce sus si se schimba. Bratul u-l mai doare asa rau ca ieri asa ca poate sa se schimbe singutr. Intru in bucatarie si incep sa pregatesc ceva de mancare. 

Ma acomodez repede cu noua casa.

Dupa 10  zile

Este ora 6. Harry inca nu est epregatit pentru 'iesirea in oras'. Ne-am propus ca in seara asta sa mergem sa mancam la un restaurant,asa ca fratii. 

Iese din camera duap 10 minute.

-Ce iti i-a atat, mergem sa mancam nu la o nunta.

-Acum sunt gata. 

-Haide sa mergem, imi e foame. 

-Si mie.

Intram in masina si ne indreptam spre un restarant. Intram intr-o cladire inalta, plina de luminite, si ne asezam la o masa de la care se vede tot orasul. Comandam ceva de mancare.

-Mai ai cosaruri?ma intreaba Harry.

-Da, uneori, nu stiu de ce, dar mereu ii visez pe mama si pe tata intr-un accident.

-Oricum nu are cum sa se intample asta.

-Mdaa, cum spui tu....

-Ce ai, iti e frica ca s-ar putea intampla?

-da, nu vreau sa se intample asta, si pana acum nu ne-au sunta decat de cateva ori pana acum, daca s-a intamplat ceva?

-Stai linistita nimic nu are ce sa se intample. 

Mancam si ne indreptam spre casa. Intru in camera si imi fac un dus. In noaptea asta visez iar accidentul parintilor. Ma trezesc brusc si incep sa plang. Tremur, imi e frica ca ceva sa nu se intample. Ma dau jos din pat si ma indrept spre camera lui Harry. Picioarele mele goale apasa pe podeau rece, incet. Deschid usa si ma uit sa vad daca Harry doarme. Ridicacapul de pe perna si se uita la mine.

-Iar cosmaruri?

-Dau aprobator din cap.

-Hai vino.

Imi face loc in pat iar eu ma asez langa el. Picioarele mele reci le ating pe ale lui si incep sa imi transmita caldura. Ma pun cu capul pe umarul lui gol. Imi pune mana pe obraz si incepe sa il mangaie. 

-Nu o sa se intample nimic,  totul e bine. 

Imi ascund fata in pieptul lui si incep sa plang din nou. De ce mi se intampla asta? De ce visez asa ceva? Harry imi ridica capul si ma saruta din ce in ce mai intens. 

-Nu pot sa ma abtin, mai ales acum.

-Dar Harry...

Nu apuc sa termin ca ma saruta din nou. Imi era dor de buzele lui dulci si moi.

Necorectat, ca si celelalte de altfel!!

InocentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum