Ma trezesc cu capul lui Harry pe abdomenul meu. Imi dezactivez alarma cand vad ca m-am trezit inaintea ei. Incerc sa ma dau jos din pat fara sa il trezesc.
Ma dau jos din pat si intru in dus. Deodata bate in usa.
-Nina, esti suparata pe mine pentru aseara?
-Normal ca sunt suparata pe tine, doar ai tipat la mine fara motiv, spun printre picaturile de apa.
- Imi cer scuze, ma ierti?
-Cum as putea sa te iert, ma minti...
-Cu ce te mint?
-Ieri nu ai fost doar la Zayn, nu aveai cum sa te bati cu cineva cand iesi dintr-un spital.
- Crede-ma, spun adevarul.
-Ca sa te iert trebuie sa imi faci micul dejun, dar repede, aproape am terminat si imi e foame.
-Gata sefa, glumeste.
Opresc apa si ma infasor intr-un prosop.Harry pov
Trebuie sa o mint pe Nina deocamdata, nu pot sa ii spun pur si simplu ca am fost traficant de droguri si ca m-am batut cu unii care ma pun sa vand din nou pentru ca le sunt dator. Si mai ales nu pot sa aduc in discutie faptul ca tatal ei pe care il stie avocat a facut parte dun acea banda de trafocanti.
Cobor jos in bucatarie si ii pregatesc micul dejun Ninei.Nina pov
Ma schimb intr-un trening si cobor jos la masa. De pe scari vad cum se straduieste Harry sa imi faca masa cand mai aranjata ca sa il iert. L-am iertat deja de aseara acum doar profit de ocazie. Daca el a spus ca a fost cu Zayn si ca ce a spus aseara e adevarat atunci o sa il cred. Nu cred ca are motive pentru care sa ma minta.
-Te descurci, totusi se putea si mai bine, il tachinez.
Radem amandoi si ne asezam la masa. Iau o gura din clatitele facute cu ciocolata si il privesc pe Harry cum se chinuie sa scrie pe una cu ciocolata topita.
*Te iubesc* scrie in sfarsit pe una si mi-o da.
-Te iubesc, ii spun si il pup pe obraz.
-Doar pe obraz? Se smiorcaie.
-Atat.
Primesc o privire rautacioasa de la el si il ignor mancand in continuare din clatita.
-Drumul spre matusa ta e lung, asa ca ar trebui sa plecam devreme, avand in vedere ca e 9, 11 ar fi ora perfecta, anunt eu.
- Da, ai facut bagajele?
-Da, de ieri nu le-ai vazut?
-Ba da, de aseara dar nu te-am mai intrebat de ele.
-Nici nu aveai cum, aveai creierii inundati de bautura.
-Hai nu mai exagera asa.
-Dar nu exagerez, exclam si imi duc farfuria in chiuveta.
-Mda... Spune si face la fel ca mine.
Ne intoarcem in camera pentru a face ultimele bagaje. Cand terminam ducem toate bagajele in masini si ne imbracam pentru drum.
Nu am fost deacord sa mergem fiecare in masina lui, dar trebuie sa le luam pe amandoua si bagajele sunt foarte multe.
Inainte sa urcam in masini penteu plecare, Ema si Zayn vin sa isi ia ramas bun de la noi.
-O sa imi fie dor de tine Nina, sa ma suni sa vorbim tot timpul despre ce se intampla.
-Asa o sa fac, ii spun si o iau in brate.
La fel fac si cu Zayn si urcam pana la urma.
Drumul a fost placut. Chiar daca am fost in masini diferite am vorbit la telefon si mi-a spus despre fiecare cladire pe care langa trecem. L-am urmat pana am iesit din marea circulatie si am liat-o pe strazile pline cu drcoratiuni pentru craciunul care se apropie.
Oprim in fata unei case mari, albe, dar care nu are inca decoratii pe ea. Ma sperii la inceput crezand ca nu locuieste nimeni aici si Harry m-a pacalit, dar vad ca pe usa iese o doamna frumosa, imbracata intr-o pereche de blugi negri si un hanorac. Parul ei blond ii scot in evidenta ochii albastri.
Ma dau jos din masina si ma cuprinde intr-o imbratisare. Ma uimeste gestul ei fiind neasteptat.
-Nu o lua asa tare, o sperii, spune Harry apropiindu-se de noi.
-Tu trebuie sa fi Nina, Harry mi-a povestit nulte despre tine, ma bucur ca in sfarsit are si el pe cineva.
-Da, imi pare bine sa va cunosc doamna Maya.
-Maya, scuze, am uitat sa ma prezint.
-Nu-i nimic, dupa cum vedeti Harry mi-a povestit de dumneavoastra.
-Nu vorbi asa cu mine, vorbeste cu mine ca si cum as fi prietena ta.
-Bine, asa o sa fac.
-Gata cu taclalele, haide-ti sa intram deja imi e frig si imi e si foame, exclama Harry.
Eu si Maya ne uitam amandoua la el de parca ar fi omorat pe cineva si mergem in casa.
Cabd deschide usa, primul lucru pe care il vad este bradul neimpodobit din sufragerie.
-De ce este bradul neimpodobit si decoratiile nepune, o intreb pe Maya.
-Asteptatm sa le pune-ti voi, pana acum am stat singura si le-am facut singura, dar cabd am auzit ca va mutati aici a fost o bucurie si m-am gandit ca anul acesta sa le facem inpreuna. Dar nu azi, sunteti obositi de pe drum si bate si vantul afara, maine cred ca ar fi perfect.
Aprob la tot ce a spus si ma asez pe scaunul din bucatarie. Mirosul de mancare acopera casa.
-Hai Harry e timpul pentru cina.
-Vin acum, striga Harry cu bagajele in mana.
Le aseza pe canapea si se alatura noua.Este ora 7, ne despachetam bagajele si intram pe rand sa facem un dus. Cand ies Harry deja doarme. Ma asez langa el in pat si trag plapuma peste mine. Se intoarce si ma ia in brate.
-Noapte buna iubito.
-Noapte buna Harry.
CITEȘTI
Inocenta
FanfictionNina este o fata de 17 ani care s-a mutat intr-un nou oras. Aici il intalneste pe Harry, cel mai popular si pervers din scoala. O va face pe Nina, Harry, sa il placa? Nina il va accepta, sau el nu o sa isi formeze setimente pentru ea niciodata?