Doua zile, doua zile in care am stat aici legata pe acest scaun si parasita de Harry. Din cate am auzit din discutiile celor ce au trecut pe aici, Harry este implicat in asta sau ceva de genu.
Vreau sa mor, vreu sa lesin si sa nu ma mai trezesc, dar manacrea pe care mi-o indeasa Kyle pe gat ma tine in viata. De ce nu a venit Harry pana acum daca ma iubeste sau macar tine la mine. Nu stiu ce sa mai cred, toate lucruriele care s-au petrecut pana acum intre noi mi se par o minciuna facuta de el sa ma aduca la asta.
In momentul de fata stau pe scaunul asta putrezit, cu rani la maini din cauza sforilor cu care sunt legata, fata mea arata de parca a fost tarata prin sant, iar in fata mea e tot Kyle, care a fost si pana acum, incearca sa imi dea sa beau apa cu paiul, dar il refuz.
Fata de ceilalti Kyle se poarta 'frumos' cu mine, nu tipa ca ceilalti si nu isi bate joc der mine. Seara stau tot cu el, sau ma rog el sta cu mine si are grija dezlegandu-ma cand pleaca baietii ec vin in fiecare zi cu cate o prostituata.
Gandurile sunt intrerupte de Drew care intra repede tranting usa dupa el.
-Ce face mica noastra tarfulita?
-Du-te dracu, ma rastesc la el.
Se apropie de mine si imi da o palma peste fata. ustura dar nu pot sa par slaba in fata lui.
-Vad ca petrecand timpul cu Harry ai invatat ceva de la el.
-Lasa-ma in pace, da-mi drumul de aici.
-Da, cred ca e o idee buna, dezleag-o Kyle, o sa o facem cea mai buna prostituata pe care am avut-o pana acum.
-Nu, nu o sa imi faceti nimic, Harry o sa vina dupa mine, tip zbatandu-ma si incercand sa opresc lacrimile care nu vor sa stea la locul lor.
-Ha, ti se pare ca faci ce vrei tu? adu-o la masina, ii spune lui Kyle iar el executa.
Cu ce ii are la mana pe baietii astia, de ce trebuie sa faca asta, dar ce ma zbat eu cu asta acum nu pot sa ma gandesc la faptul ca o sa ma faca o prostituata, am spus ca vine Harry doar asa, dar dupa cum a venit pana acum ma indoiesc sa mai apara. Asta a fost viata mea? Sa il intalnesc pe Harry si ma atraga sa fiu o prostituata? Nu pot sa cred ce viata de rahat am...
Sunt dezlegata si dusa intr-o masina neagra, cea cu care am fost adusa aici. Cand intru la locurile lor stau aceasi baieti. Kyle se aseaza langa mine si ma tine sa nu pot sa scap. Acum de ce e asa rau? Ce e in meregula cu lumea asta?
Dupa un drum de vreo 15 minute ajungem in fata unei cladiri destul de inalte. Pe drumul spre camera in care o sa fiu tinuta cred, vad numai prostituate, de o parte si de alta.
Intrata intr-o camera intunecata si cu un pat pe mijloc, sunt trantita in pat de catre Kyle si dupa se incuie usa. Sunt singura in camera asta. Foarte curand o sa fiu dezvirginata si devenita prostituata.
Harry pov
Au trecut doau zile si nu am aflat nimic de Nina, o caut peste tot, in fiecare loc in care stiu ca a dus Drew prostituatele, dar nimic, nu pot sa dau de ea, pana acum nu am mancat nimic doar pentru ca ea nu a mai fost langa mine, nu i-am mai vazut zambetul ala fermecator, nu am mai simtit-o langa mine, mai am putin si inebunesc. Chiar daca au trecut doar doua zile, pentru mine zici ca au trecut ani.
Tot incerc sa il sun pe Drew dar nu raspunde. Intru in masina si pornesc motorul. Continui cautarile, continui ca o caut pe Nina, nu pot trai fara ea.
Telefonul vibreaza. Am primit un mesaj: Daca vrei sa iti vezi mica prostituata cum este dezvirginata chiar de mine vin-o la fost mea casa, sau mai bine zis actualul paradis al tarfei tale. Drew.
Respiratia mi s-a incetinit cand am citit ca o dezvirgineaza pe Nina si cum devine o prostituata. Fara sa stau pe ganduri intorc masina repede si accelerez, trebuie sa ajung neaparat la ea inainte sa nu fie prea tarziu. Nu pot sa cred ca nu m-am gandit la fost casa a lui Drew.
In mai putin de 10 minute ajung la casa si intru in viteza in casa cautand in fiecare camera. Deschid o usa de la etaj si vad...
Nina pov
Sunt deprimata, mai ales infricata de ce o sa se intample. Stand ingemuita pe patul cu cerceaf rosu aud usa dezchizandu-se. Pe ea intra Drew cu un prezervativ in mana. Respiratia mi se rereste cand stiu ce o sa urmeze. Se apropie de mine si incepe sa imi mangaie coapsa. DE frica nu pot sa reactionez in niciun fel.
-Sa sti ca o sa iti placa, o sa te fac sa te simti cel mai bine, mai bine decat a facut-o Harry pana acum, dar na, n-ai cum sa sti pentru ca el nu te-a futut pana acum. Oricum, dupa ce o sa terminam o sa il vezi pe aici cu una din prostituatele astea, spune si ma saruta pe blugi.
Incearca sa isi bage mana pe sub ploverul meu, dar nu apuca sa atinga pielea ca il intrerupe usa care se deschide repede. Este...
Harry pov
Il vad pe Drew cum incearca sa o dezbrace pe Nina, nu mai stau sa ma gandesc ca pumnul meu face cunostinta cu fata lui. Cade pe podea si ma asez peste el continuand sa il lovesc. Sangele lui imi acopera pumnii si sunt oprit de Nina care plage si tot incearca sa ma dea de pe el.
_Harry, inceteaza, o sa il omori, imi spune si ma trage de mana.
Ma dau de pe el si o iau in brate. Ii simt in sfarsit corpul ei micut inntre bratele mele.
-Mi-a fost dor de tine, ii spun la ureche.
-Si mie, imi spune si ma strange de plover.
-V-a fost dor unul de altul? pai ea stie ce faci tu ca sa ii fie dor de tine?
-Taci Drew.
-Ce faci Harry? imi spune desprindu-se din imbratisare.
-Nu conteaza acum.
-De ce? Iti e frica ca o sa sfarseasca ca Anna? spune Drew plin de sange.
-Harry spune-mi.
-Nina, o sa iti spun dar trebuie sa imi promiti ca nu o sa ma lasi ca Anna.
-Promit.
Trag aer in piept si incep...
Am corectat la capitolul 18 numele, era Anna in loc de Maya la paragraful unde povesteste Maya.
Mercii ca cititi. Va pup :*
CITEȘTI
Inocenta
FanfictionNina este o fata de 17 ani care s-a mutat intr-un nou oras. Aici il intalneste pe Harry, cel mai popular si pervers din scoala. O va face pe Nina, Harry, sa il placa? Nina il va accepta, sau el nu o sa isi formeze setimente pentru ea niciodata?