Capitolul 27

881 40 3
                                    

Dupa 2 ore in care cica am invatat sa ma bat cat de cat, am schimbat miscarile de la maimuta parlita la o maimuta mai priceputa, ne indreptam spre un loc cu multe camere mici, din sticla. In mijlocul fiecarei camere este cate o tinta, cred ca acum o sa invat sa folosesc pistolul. Nu cred ca o sa fie mare lucru mai ales ca acum cateva ore era sa impusc pe cineva.

Ma apropii impreuna cu Harry de una din camere si imi da pistolul in mana.

Este putin greu, incarcat de Harry acum 5 minute, aper sa nu ranesc pe cineva.

O pereche de casti imi pune peste urechi si se apropie de mine.

-Esti ok? ma intreaba cand imi apopie pieptul de spatele meu si mainile mi le indreapta spre tinta.

-Nu stiu, spun tremurand.

-Nu vrei sa faci asta?

-Ba da, dar imi e frica..cred.

-Stai linistita, nimic rau nu o sa se intample, sunt aici, si am promis ca nimeni si minic nu poate sa te raneasca.

-Da, dar nu imi e frica ca o sa ma ranesc eu, imi este frica pentru ceilalti si nici nu pot sa imi imaginez cum o sa trag in cineva, nu pot sa fac asta.

-Nu trebuie sa iti fie frica de asta, nu trebuie sa tragi sa il omori doar sa il faci sa se sperie sau sa il impusti in picior sau in mana.

-Dar..

-ai incredere in mine?

-Da am.

-Atunci gandeste-te ca nimic nu o sa se intample rau, totul este pentru binele nostru.

-Ok.

Ma saruta pe umar si appoi indreptam din nou pistolul spre tinta. Inspir aer in piept si apoi trag. Fara sa vreau tintesc aproape de mijloc. Este un bun inceput.

Langa noi vine si Anna si Kyle. Chiar daca Kyle incearca sa o faca pe Anna sa se linisteasca ea tot face mofturi.

-Vreau sa ma invete Harry, spune ea.

-Ce? spun si eu si Harry in acelasi timp.

-Vreau sa ma invete Harry, nu pot sa ma concentrez daca e Kyle langa mine, il stiu decat de rau pentru tot ce mi-a facut.

-Da, dar eu o invat pe Nina, spune Harry.

-Dar eu vreu sa invat de la tine, spune si face o fata de catelus.

-Nu o sa fac asta dupa tot ce ai facut intre mine si Nina.

-Te rog...

-E ok, fa-o.

-Dar Nina...

-Invat-o, daca ii este frica de Kyle, ar trebui sa o intelegi.

-Bine.

Iiiu, de ce am zis asta, nu pot sa cred ca acum Harry sta in spatele Annei si ii sopteste cuvinte de incurajare si o calmeaza, dar pana la urma stiu ca Harry ma iubeste doar pe mine si nu s-ar mai indragosti inca o data de ea, a fost fututa de o gramada de oameni, nu mai ai placerea sa o atingi.

Kyle se apropie de mine si imi apreseaza pieptul bine facut peste spatele meu. Mainile si le pune peste ale mele si degetul aratator peste al meu.

-Iti e frica?

-De ce spui asta? il intreb.

-Pentru ca tremuri.

-Sunt bine, nu imi mai e frica de asta acum.â

-Nu iti place situatia in care suntem? Eu cu tine, Anna cu Harry?

-Nu am nicio problema cu tine, am o problema cu ea.

-Ai spus ca o intelegi.

-Doar am spus-o.

-Stai linistita, Harry te iubeste si nu o sa indragosteasca de ea, crede-ma, am fost cei mai buni prieteni, nu o sa mai faca asta.

-Bine, hai sa imcepem.

-Ai tras deja unn glont, cred ca asta o sa fie mai usor de tras, te uiti fix la centru si fixezi pistolul, apoi tragi, spune si apasa pe degetul meu.

In mai putin de o secunda glontul ajunge in mijlocul tintei.

-Iee, tip eu saring in sus de fericire si landu-l pe Kyle in brate.

-Ce sunteti asa fericiti, striga Harry.

-Am nimerit tinta, fix in mijloc.

-Bine, bine caum poti sa ii dai drumul.

-Esti gelos?

-Gelos? eu? cred ca glumesti.

-Hai fa-ti treaba acum eu am treaba.

Mai tintesc o data fara ajutorul lui Kyle, si dupa inca de cateva ori ca sa nimeresc mijlocul, pana la urma reusesc.

-Hai sa mergem, imi e foame si sunt obostita, ma plang eu.

-Bine, spune Harry si isi pune bratul peste gatul meu si neindreptam spre masina.

Urcam toti si mergem spre un KFC. Ne sezam la o masa si asteptam sa ne vina mancarea. In timp ce mancam vorbeam despre ce sa facem in legatura cu Drew, faptul ca o sa mergem sa il prindem ca sa il dam pe mana politiei, de data asta una care nu are legatura cu ei ma inspaimanta. Suntem decat 4 in fata turmei lui.


Ajungem acasa si ma indrept spre baie. Imi arunca hainele de pe mine pe jos si dau drumul la apa. Dupa mine vine Harry.

-Ce faci aici?

-Ce crezi ca fac, ai spus ca esti obosita, am venit sa te relaxez, spune si intra in cada langa mine.

Mainile lui imi mangaie spatele, buzele lui imi saruta umeri din ce in ce mai sus. Buzele noastre se lipesc si incep sa se frece una de cealalta. Continuarea o stim totii.

InocentaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum