Ma trezesc din cauza unui zgomot.
-Harry, ce faci? E 5 dimineata.
-Scuze ca te-am trezit, m-a sunat Zayn sa ma duc pana la el.
-Asa de dimineata? De ce?
-Nu mi-a spus de ce, a zis doar ca trebuie sa ma duc repede.
-Stai mult?
-Nu stiu, o sa te sun, acum culca-te la loc.
-Bine.
Ma saruta pe frunte si iese din
camera
. Dupa fata lui pare ca imi ascunde ceva, dar il stiu deja de 3 luni si pana acum nu mi-a ascuns nimic, sper sa nu ma fi mintit sau sa nu se intample ceva.
Ma intorc pentru a sta mai confortabil in pat si incerc sa adorm.
Dupa 3 ore
Ma trezesc si ma uit in jur sa vad daca a venit Harry dar nimic. De ce sta atat?De ce nu m-a sunat? Ce se intampla? Las intrebarile astea departe in speranta de a nu se intampla ceva si intru in dus.
Dupa 20 de minute in care m-am relaxat in cada plina de spuma, cobor in bucatarie si imi fac o cafea. Nu vreau sa ma duc azi la scoala oricum am scutire pe toata saptamana.
Ma uit pe geam si nu vad nici un fulg de zapada. Chiar daca e 19 decembrie inca nu a nins, singurul fenomen care arata asta este frigul.
Ma gandesc sa il sun pe Harry sa vad ce se intampla, dar in locul lui apare casuta vocala. Ce se intampla? Sa il sun pe Zayn sa vad daca el raspunde. Nici el. Imi e frica. Ceva s-a intamplat sigur. Nu se poate sa fie o coincidenta sa aiba amandoi telefoanele descarcate sau ceva. Ceva s-a intamplat sigur. O sun pe Ema.
-Neata Ema.
-Neata Nina, ce faci? Esti mai bine?
-Da sunt bine, nu mai am febra sau ceva.
-Ce bine.
-Sti ceva de Harry si Zayn?
-Nu stiu nimic, nici eu nu reusesc sa dau de ei.
-Aha...mersii oricum.
-N-ai pentru ce. PS: a intrat profu'. Mai vorbim.
-Bine, pa.
-Pa.
Las telefonul si in cateva secunde primesc un mesaj. *Vin mai tarziu azi, mama lui Zayn e la spital si trebuie sa stau cu el. Te iubesc ❤ * Harry.
Mama lui Zayn se simte rau? Daca ar fi asa ar fi stiut si Ema. Nu vreau sa stiu ce se intampla de a trebuit sa ma minta. Incerc sa uit fe asta si ma duc sa imi cumpar niste haine noi.
Intru in masina si dau drumul la muzica pentru a nu mai fi ingrijorata in privinta lui Harry.
Cand ajung, intru repede inauntru din cauza vantului. Inainte de cumparaturi ma asez la o masa pentru a bea o ciocolata calda care sa ma incalzeasca. Ma uit in jur si vad numai cupluri, nu pot sa nu ma gandesc la Harry. Dar ma ridic si intru in fiecare magazin. Imi cumpar o pereche de blugi negri sa se asorteze cu ai lui Harry si doua plovere la fel, unul pentru mine si unul pentru el.
Ajung acasa si inca nu e nimeni. Incerc sa il sun din nou, dar are telefonul inchis.
Pun o pizza in cuptor si incep sa fac bagajele pentru a ne muta la matusa lui Harry, doamna Maya.
Aud cuptorul sunand si cobor jos sa scot pizza. Nu apuc sa iau o gura ca ma ard. Beau apa si iau farfuria sus in camera sa o mananc dupa ce se raceste.
Termin bagajele mele si ale lui Harry. Cobor jos sa ma uit la televizor. Ma asez pe canapea si jmi verific din cand in cand telefonul sa vad daca imi mai trimite un mesaj.
Este ora 11, si nici un semn de la el. A spus ca vine tarziu dar nu m-am asteptat la asta.
Deodata aud usa deschizandu-se. Harry intra greu, se tine abea pe picioare. Pe fata are cateva vanatai si mainile lui au sange. Imi e frica de el, dar ma apropii sperand sa nu imi faca nimic.
-Ce s-a intamplat? De ce te-ai batut? Cu cine? Te doare?
-Doar lasa-ma Nina. Imi spune si imi indeparteaza mainile care ii atingeau fata.
-Cum sa te las? Uite in ce hal esti? Si mai esti si beat.
-Nu am chef de tine acum, vreau sa ma lasi.
Cuvintele lui m-au ranit. Nu pot sa cred ca spune asta si nu pot sa cred ca e furios pe mine. Nu sunt eu aia care sta toata ziua plecata si cand ma intorc, batut si beat pe deasupra, tip.
-Harry....
Nu imi raspunde. Se urca in camera si tranteste usa. Tresar la reactia lui. Urc dupa el sa aflu ce se intampla. Cabd drschid usa sta intins in pat cu mainile pline de sange si incaltat.
-Harry, spune-mi ce s-a intamplat?tip la el
-Nina, nu mai face atata gura si vino langa mine.
-Cum pot sa vin langa tine, in primul rand trebuie sa faci un dus si sa ingrijesti mainile alea si il al doi-lea rand mirosi numai a alcool.
-Poti sa ma lasi dracu in pace.
Tipa la mine. Increrc sa nu plang si ies repede din camera. Cobor pe scari si ies afara. Chiar daca sunt imbracata subtire, nu vreau sa stau in preajma lui cand e asa. Dar de ce bea?De cand? Si de ce e ranit? Pana acum nu s-a batut cu nimeni. Ma plimb pe aleea din curte si incerc sa nu mai plang.
In spatele meu se aud pasii lui Harry. Se apropie de mine si imi pune gea a lui pe spate.
-Imi pare rau ca an tipat la tine, chiar nu am vrut, si uite o sa fac un dus inainte sa dorm, dar vreau sa stai cu mine.
-Dr nu imi spui ce s-a intamplat? De ce esti asa?
-A avut Zayn o problema cu unii si ne-am batut cu ei.
-Si de ce esti beat?
-M-am intalnit cu niste vechi prieteni si am stat de vorba, si am ajuns sa ne imbatam.
-Nu te cred.
-De ce? Nu mint. Te iubesc Nina si nu te-as minti niciodata.
-Bine.
Se apleaca sa ma sarute. Limba lui are gust de bautura, dar Harry o induceste. Intram inapoi in casa si dupa ce face un dus il ajut sa isi ingrijeasca mainile.
Stiu ca minte in privinta bataii sj a prietenului pe care l-a intalnit azi, dar nu am de gand sa il stresez acum.
Imi pare rau pentru greselile de la toate capitolele. Mai corectez cateodata ce mai vad, dar tot mai raman. Sunt foarte neatenta :)))
CITEȘTI
Inocenta
FanfictionNina este o fata de 17 ani care s-a mutat intr-un nou oras. Aici il intalneste pe Harry, cel mai popular si pervers din scoala. O va face pe Nina, Harry, sa il placa? Nina il va accepta, sau el nu o sa isi formeze setimente pentru ea niciodata?