3. kapitola - Tábor

5.2K 259 24
                                    

Nedivte se že když se objeví slovák budu ho psát česky

,, Wau, tak to je ten tábor, jo?" Zeptala jsem se Petra. Ten se zasmál a řekl.

,, Jaj, jasně, že je."

Mezitím jsme si povídali o tom, že mi nemusí dělat chůvu a oba jsme se tomu smáli. Mezitím k nám někdo přiběhl a byl to GoGo a držel nějaký desky s papíry.

,, Ahojte vy dva, hádám, že budete chtít být spolu na pokoji." A tak šibalsky se na nás podíval. Petr v tom pustil moje věci a začal skákat po GoGovi.

,, Jo, plosiiiim, dej nás spolu na pokoj." My jsme se začali s GoGem smát, protože to bylo nehorázně vtipné.

,, Hmm, Ponny, teď mi došlo tak, jestli máš v tom kufru kameru, tak asi nebude v dobrým stavu." Usmál se a podíval se na Petra.

Hned jsem otevřela kufr a hledala kameru, naštěstí byla v pořádku. GoGo byl tak hodný a doprovodil nás až do tábora a ukázal nám pokoj.

,, Dík, GoGo." On se je usmál a chystal se na odchod, ale ještě se otočil a řekl.

,, Hlavně dorazte do společenské místnosti, bude tam zahajovací program a seznámení." Podíval se na mě, protože jsem ani ne rok na youtube a už mám přes sto tisíc odběrů a většina youtuberů mě nezná.

S Petrem jsme si vybalili, poprali se o postel, a vyndali kamery.
Už jsme se chystali jít do společenky, když jsem řekla, že si vezmu kameru a ať i mí fanoušci vidí, co dělám o prázdninách. Ihned jsem zapla kameru a začala natáčet.

,, Ahoj lidi, já jsem Ponny a nyní se nacházím s Hoggym v našem pokoji na youtuberském táboře."

,, Čaute, tak teďkon jdeme do společenky aby sme se seznámili. Tak co fanoušci, těšíte se na super prázdniny, já jo.

,, A asi jsme to našli, GoGo nám měl dát radši mapu. Tak držte mi palce, vcházím dovnitř a hle, kolik tu je youtuberů." Otočila jsem se aby byly v závěru.

,, Chalani, pozdravte please moje fanoušky." Všichni začali mávat a nějaký i křičeli pár co i mě znalo, tak ke mě přiběhli.

,, Ahoj, ahoj, ahoj, ahoj, ahoj." Ozývalo se od kluků.

,, Kluci dost, nebo fanoušci přídou o uši. Asi vás nemusím představovat, ale tohle je GoGo."

,, Beam, čaute tu je GoGo."

,, Smusa." Ukázala jsem na kluka zamnou.

,, Čaute, tu je Smusa a vítejte při dalším vloguuuu." Zakřičel do kamery.

,, Madbros."

,, Čau, čau, hele Premi, my jsme slavný, ahoj mami, ahoj." Mávali do kamery jako blázni.

,, Martin Rota."

,, Nazdar." Pozdravil neutrálně Martin.

,, A samozřejmě tu nesmí chybět ani Hoggy." Všichni jsme si šli sednout na židle, kromě Martina Roty, ten už seděl. GoGo se postavil a spustil.

,, Vítám vás na tomhle táboru." Přitom koukal do mí kamery, jako kdyby byl moderátor v české televizi.

,, Nyní vás chci seznámit s novou členkou Ponny." Postavila jsem se a začala na všechny mávat. Potom jsem slyšela jak Smusa zakřičel 'jóoo, Ponny, jóoo'.

,,Tak prosím, můžete se představit. Vypla jsem kameru, fanouškům tohle budu říkat, až za bonus pětset tisíc odběrů.
Začla jsem.

,, Ahoj, mám nick Ponny, protože mě to jednou napadlo a přiznám se ujížděla jsem na My little ponny. Miluju youtube od svých 11 a hodně z vás sleduju, prakticky za to všechny." Všichni se začali smát.

,, A jinak na sport moc nedbám to sami vidíte, ale kdybych si musela vybrat, je to skateboard. U mě to je asi vše." Potom o sobě mluvili všichni, který znám a začali ty, co mě moc neznají (ale já jo, trochu jsem nesledovala jako tak, že jsem se někdy podívala na nějaké video).

Tak pokračování je zde zase to končí neutrálně a díky za sledování

Youtube táborKde žijí příběhy. Začni objevovat