Rychle jsem běžela bylo mi fuk že na mě volali já to musela udělat. Vběhla jsem do pokoje zavřela jsem dveře a sedla si na postel a začala hrát. Zpívala jsem si celou dobu. Ale najednou se ve dveřích objevil Petr.
,, Co ti je?" Zeptala jsem se ho byl udýchaný a hned po té otázce zamknul dveře.
,, Kluci!" Slyšela jsem jak vydechl.
,, Co je s nima?"
,, No my jsme zůstali ve společence a začali se bavit o večeru."
,,No a, my jsme se taky o něm bavili....." skočil mi do řeči
,, No jo ale oni se o tobě začali povídat."
,, No tak jako furt lepší než u nás Stejk chtěl hrát homo challenge."
,, Báro."
On si sedl ke mě na postel a podíval se mi do očí.
,, Mám o tebe strach slyšel jsem že GoGo naschvál takhle napsal ty týmy."
,, Ale prosimtě to by GoGo neudělal. Hele nezměníme téma koukni co mi dal Expl0." Ukázala jsem kytaru.
,, Já si říkal kde ji máš.: Usmál se.
,, Petříčku nechceš mi něco zahrát?"
Podíval se na mě tak jako si děláš srandu.
,, Tak dobře ale podmínka je že budeš zpívat." Šibalsky se na mě usmál je na něm vidět že chce.
,, Tak dobře." Samozřejmě začal hrát písničku Lhůta záruční. A já se jen na něj podívala zrovna tudle si musel vybrat.
,, Ano musel jsem si ji vybrat."
On mi snad čte myšlenky. Dohrál a já dozpívala a obejmuli jsme se.
Den rychle utekl a museli jsme se s Petrem rozloučit. Začla jsem tedy hledat kluky a našla jsem je zase v chatce u rybníka.
,, Čau kluci promiňte za ten dnešek."
,, Jo v poho." všichni řekli sborově.
,,Ponny?" ozval se GoGo.
,, Ano?"
,, Ještě jsme nenatočili nějaké video."
,, Jo to máš pravdu."
,, A nechcete si zahrát flašku?" Navrhnul Exl0
,, Tak to s váma hoši nehraju." A zasmála jsem se
,, A co třeba tichou poštu se sluchátky?" Navrhnula jsem.
,, Jo to by šlo." Řekl GoGo.
To video jsme natáčeli asi kolem hodiny protože nás to bavilo, hodně jsme se smáli.
,, Jej lidi měli bychom už jít k rybníku už tam máme být." Řekl na nás GoGo ale my jsme ho skoro neslyšeli tak moc jsme se smáli až tak že jsme po sobě leželi.
GoGo to vyřešil tak že mé z té hromady vytáhl a najednou všichni vstali a byli potichu.
,, Tak jdeme a ty pudeš hezky vedle mě." Ale v tom mi pošeptal aby ho poslouchali protože jsou na mě závislý.
Já se jen nad tím zasměju. GoGo v tom začal křičet na Premiho.
,, Už jsme tady Bro."
,, No konečně vám to ale trvalo jé ahoj Ponny dloho jsme se neviděli." A podíval se na mě jako kdybych byla zákusek. Najednou jsem viděla Petra byl otočený zády ke mě a bavil se o něčem s Martinem Rotou. Já se vyvlíkla od GoGa a běžela na Petra. Skočila jsem na něj tak že málem spadl.
,, Jsem netušil že seš tak hezkej Petře." Řekl Martin a já i on jsme se zasmáli.
,, Tak zahajujem večerní program."
,,Jo konečně." řekla jsem Petrovi do ucha divila jsem se jakto že mě ještě udržel.
,,Ponny jak ses dlouho nekoupala?" Zeptal se mě Petr.
,, Já nevim ale doba to už bude."
V tom se rozběhl (samozřejmě že neběžel sprintem) přímo k rybníku.
,, Ne Petře to ne!" Snažila jsem se vyprostit z jeho sevření ale nešlo to už jsme dohromady byli v rybníku a smáli se jako malý děti.
,, Kluci pojďte taky voda je super a začala jsem na ně cákat."
V tom se všichni rozběhli a já se snažila rychle odplavat nešlo to bylo pozdě. V tom mě někdo chytil byl to Petr.
,, Díky za záchranu."
,, Kdo říkal že tě zachraňuje já jsem tě jenom chtěl potopit."
,, Né prosim."
V tom mě někdo chytl ze zadu a hodil si mě na ramena. Byl to Stejk. Už jsem viděla jak to samé dělá Premi s Petrem.
,, Dáme souboj ale je jasné že Ponny se Stejkem budou poražení."
,, Si jen myslíte." V tom už jsem slyšela jak GoGo zařval BOJ.
,, Joooooo vyhráli jsme." Jásala jsem se Stejkem.
,, To není možné jakto žes nás porazila?"
,, No já totiž znám Petrovi slabimy." A mrkla na ně.
Večer rychle skončil a já se rozhodla že půjdu spát no jako ještě se musím osušit.
,, Dobrou kluci já už půjdu."
,, Tak dobrou." Ozvalo se za mnou když jsem vylezla.
Byla jsem v pokoji sama Petr byl ještě v rybníku s ostatníma tedy doufám. Svlékla jsem se a omotala kolem sebe ručník a dívala se do skříně a hledala pažamo teda jako spim v Petrovim tričku.
Je strašně pohodlné ale kam jsem ho dala. Najednou se práskli dveře a já zjistila že to byl Petr.
,, To mě musíš takhle děsit."
,,Wau takhle ti to sluši mnohem líp."
,, Petře nekoukej na mě aspoň tolik neslintej a pomoz mi hledat tvoje tričko."
,, Ty spíš v mém tričku pro fanoušky?"
,, Jo je strašně pohodlné. A dobře se v něm spí."
,, Aha někdy zkusím."
Petr si sednul na svoji postel a pozoroval.
,, Prosímtě Petře nech mě se převlíct je to dost úchylné jak mě pozoruješ."
,, Proč?"
,, Proto!"
,, Ale že už jsem tě několikrát viděl se převlékat."
,, Jo ale to nám bylo tak 10 teď je to jiné jsme starší mě je 21 a tobě taky kapišto?"
,, No ok ale ty se taky na mě taky nebudeš koukat až se budu převlíkat."
,, Ježiš nojo."
Za malou chvilku jsem byla převlíklá a Petr se už mohl otočit. Už jsme si řekli dobrou když v tom mi dal pusu na tvář.
,, Krásné sny." Řekl mi.
,, Ty tak ať máš." A opětovala jsem mu pusu pro mě to nic tohle pusinkování nic neznamená to je jako mezi nejlepšími kamarády.Tak další část po dlouhé době.
Promiňte ale ve škole píšem skoro každý den testy takže není čas ale děkuju za vote a like (nebo jak se tomu říká)
Čau
ČTEŠ
Youtube tábor
FanfictionUpozornění: Příběh je zcela smyšlen a daný text nemusí sedět s lidmi, kteří se v něm objeví (Berte v potas pravopisné chyby)