10. kapitola - 4Fans: část první

3.3K 165 4
                                    

Byl čas snídaně tak jsem si zas dala rohlík s nutelou. Sedla jsem si ke klukům který se zrovna o něčem bavili ale když jsem přišla ztichli.
,, Čau kluci tak jak jste se vyspali?"
,, Jo docela dobře." řekl Stejk.
,, Všiml jsem si že si zase šla k rybníku." řekl GoGo.
,, No asi jo."
,, A že byl u tebe i ten tvůj kámoš."
,, Proč?"
,, Jen tak."
Ani jsem si nekousla do rohlíku už jsem neměla hlad. Vstala jsem bylo mi jedno že na mě Petr volá. Práskla jsem dveřma a odešla pro kytaru kterou jsem měla u rybníka.
Když jsem jí zvedala ze země všimla jsem si že ke mě běží Petr.
,, Co chceš!"
,, Báro nezlob se."
,, Já?!"
Začala jsem couvat. Věděla jsem co chci udělat ale nejdřív jsem položila kytaru. Furt jsem couvala. Přiběhli i kluci ani nevim proč aby se mi "omluvili" za to že mám kamarády.
,, Báro nedělej to."
,, Tak mi teda vysvětlete co to mělo znamenat!"
,, No...." řekl GoGo.
To jsem nevydržela šla jsem k němu a objala ho.
,, Pššššt to bude dobrý nebreč."
,, GoGo jsou to pouze mí kamarádi ikdyž jsem z jedním z nich chodila a jeden mi dal pusu pořád friend zone."
,, My jsme to tak nemysleli."
,, A jak jste to teda mysleli?" už jsem byla trochu uklidněná.
,, No zase pojedem na 4fans."
,, Super a kdy a jak dlouho?"
,, Počkej, počkej. Ty dva chalani dostali VIP vstupenky i do backstage."
,, Wau tak děkuju."
,, Není zač."
,, Kluci na vás se můžu spolehnout ale mám nápad co kdybych fanouškům ukázala button?!"
,, Jo to je dobrý nápad!" Všichni souhlasili.
,, A jak pojedem zase minibusem?"
,, Jo asi jo."
,, A kdy to je?"
,, No dneska už jedem."
,, Super a jak dlouho tam budem?"
,, Nooooo týden."
,, Wauuuu tak to je mega."
,, To jo ale dost keců musíme balit."
Furt jsem se obímala s GoGem ale když jsem si chtěla jít zabalit vzal mě do náruče a nesl mě do pokoje teda asi.
,, Díky GoGo ale nemusel si mě nosit."
,, Noooo ale já chtěl."
,, Ty lišáku jeden."
,, Oooo tak já tě teď nechám sbalit sám si totiž musím sbalit."
Když odešel málem sejmul Petra který mi nesl kytaru. Hned jak ji položil tak jsem se na něj vrhla.
,, Promiň Petře."
,, Neva jsem hlavně rád že si v pořádku." Hladil mě po vlasech.
Během rychlosti jsme si sbalili a šli k minibusu který už stál před táborem. Hodila jsem věci do kufru a šla si sednout. Tenhle bus byl ještě menší než ten minulý. Vedle sebe tři sedačky. Místo bylo už jen u Stejka a Menta. Proč vždy na ně mám takový štěstí hmm.
,, Čau kluci jdu k vám."
,, Jo Ponny pojď." Řekl Stejk a posunul se na kraj abych si já sedla mezi ně.
,, Tak jak se těšíte na fanoušky?"
,, Jo docela dobře." řekl Ment.
,, Já taky." Přitakal Stejk.
Zrovna se nakládal můj button a zavřel se kufr. Řidič nastoupil a jeli jsme.
,, Hele kluci skoro jsme neudělali žádný selfie. Tak dáme ne?"
,, Jo!"
Vytáhla jsem mobil. Stejk a Ment se na mě připlácli aby byli vidět a za námi nikdo neseděl. Takže jsme se fotili jen my tři. Když jsem fotila jednu fotku tak mi dal Stejk i Ment pusu na tváře najednou.
,, Tak tuhle si vystavim."
,, Jo to jo."
S klukama jsem se bavila jednotlivě někdy i najednou. Někdy mi i přišlo že chtěli trochu víc než si povídat. Začala jsem být unavená a začala padat na Stejka.
,, Že by se tu někomu chtělo spinkat?"
,, Hmmmmmm."
,, Tak si na nás lehni." Po té větě jsem se na něj podívala jako SI DĚLÁŠ.
,, Ne nic nebude neboj."
,, Tak ok."
Hlavu jsem položila na Menta a nohy jsem dala naschvál na Stejka. Divila jsem se že jim to nevadilo. Jsem najvíc ráda že ten bus byl tak malej že jsem nemohla z nich spadnout. V tom jsem usnula vůbec nic jsem nevnímala jenom jsem slyšela jak si kluci povídaj ale jinak nic.

Petrův pohled:
Chtěl jsem se podívat na Báru tak jsem se otočil a viděl jak leží na klukách. Vim že by to sama neudělala není děvka! Oči jsem odtrhl od ní ale šlo to těžko je tak roztomilá. CO TO ŘÍKÁŠ PETŘE JE TO TVOJE KAMARÁDKA! Podív jsem se na Menta ten vypadal jako kdyby byl v nebi asi se do ní zabouchl. No a Stejk ten jí hladil nohu. Vim že si takhle lehla naschvál.

Youtube táborKde žijí příběhy. Začni objevovat