4. kapitola - Týmy

4.5K 234 8
                                    

,, Ehm, ehm, tak už se známe, nyní se toztřídíme do týmů." Prohlásil GoGo se zvýšeným hlasem. S Hoggym jsme se hned chytli za ruce chtěli být spolu.

,, Taaaakže, já budu kapitán jednoho týmu a tady Premi bude kapitán druhého týmu. Tak a vždycky se postavte za nás. První kdo bude v mím týmu je Ponny!"řekl GoGo. Vzala jsem kameru podívala se na Petra a šla za GoGa, ten se na mě usmál a pokračoval.

,, Další, kdo jde k nám do týmu je Stejk!" Stejk tam začal jásat a šel za mě a mrknul na mě. Já už hlavně chtěla, ať už vybere Petra. Oba jsme se na sebe dívali.

,, Další je Ment, pojď k nám. Všimla jsem si, že se pokusil postavit za mě, ale Stejk ho odstrčil.

,, A poslední člen našeho družstva je Expl0ited!" Já se jen podívala na Petra a ten šel k Premimu jako zbylí, potom se na mě podíval a usmíval se.

,, Pěkně vám to nandáme."

,, To si jen myslíš, Petříčku. My vás porazíme, ať to je cokoliv." A to jsem na Petra mrkla, že je to pravda a dala jsem si s klukama high five, ale ještě jsem si uvědomila, že tu jsem jediná holka. S klukama jsme šli k jezeru, kde byla taková chatka. Šli jsme do vnitř. GoGo mi podržel dveře.

,, Prosím madmazel, až po vás."

,, Óo, díky GoGoušku." Naschvál jsem to řekla flirtovně a mrkla na něj.

,,Tak kluci můžu fanouškům představit náš tým." Hned začali přikyvovat a GoGo se Stejkem začali vytahovat mobily.

,, Takže, ahoj lidi zase je tu Ponny a hlásím se zase z tábora. Nejsem tu sama, ale ani bohužel s Hoggym, jsem tu s GoGem se Stejkem, Mentem a Explem." Všichni zamávali do kamery.

,, Tak co kluci, uděláme nějakou challenge pro diváky."

,, Jóoo." začali jásat a začali dávat nápady.

,, Co třeba homo challenge." křičel Stejk. Na tohle jsem se radši s diváky rozloučila a vypla kameru.

,, Tak co teda budem dělat, ale hlavně ne challenge." Sedli jsme si kolem velkého kulatého stolu a přemýšleli. V tom se postavil GoGo, který držel v ruce desky (nevím, kde je vzal) a začal číst.

,, Dnes večer půjdou oba týmy k jezeru, kde se bude konat první společný večer a poté se všichni rozdělí do pokojů."

,, Wau, tak na to jsem zvědavá, není to nějaká bouda?"

,, Asi ne." Odpověděl GoGo.

,, Kluci, zahrajem si něco." Zeptala jsem se jich opatrně.

,, Jasně, proč ne." Souhlasili a to bylo dobrý znamení.

,, Hmm, Mente?" Zeptala jsem se.

,, Ano, Ponny."

,, No, mohla bych s tebou někdy natočit letsplay?"

,, Jasně." Podíval se na mě a usmál se, jako by čekal, kdy se ho zeptám.

Všimla jsem si, že je tu gauč, tak jsem si na něj šla sednout, a jak jsem si sedla, hned se ke mě přiběhli kluci a sedli si vedle mě.

,, Tenhle gauč je boží. Explo?" Viděla jsem jak chudáček furt sedí u stolu.

,,Hmmm." Hned jsem vstala z gauče a šla za ním.

,, Je ti dobře?"

,, Jo, v poho."

,, Já poznám člověka, kterýmu něco je."
,, Aha."

,, Kluci, můžete nás tady nechat osamotě?"Bylo vidět, že nechtějí, ale GoGo řekl, ať jdou, tak ho poslechli a šli ven.

,, A teď mi to řekni.

,, No, ono je to tak, popravdě dívám se na tvoje videa."

,, A z toho si tak špatnej?"

,, Né, z toho ne, ale když mi napsali, že sem jedeš taky, tak jsem se docela na tebe těšil."

,, Však já na vás všechny taky."

,, Ale pak jsem tě viděl vystupovat z auta a chtěl jsem ti pomoct s věcma, ale objevil se tam Petr."

,, Ale prosím tě, vždyť si mohl stejně jít za mnou."

,, No, to jsem chtěl, ale ty jsi už byla pryč, tvoje mamka taky, ale v tom se vrátila a zavolala mě, abych k ní šel."

,, Co se stalo?"

,, No, dala mi tvojí kytaru a řekla, že sis ji tam zapomněla a že bez ní nepřežiješ."

,, Kde je?"

,, Přímo tady."

,, Dík moc, moc, moc, moc." A dala jsem mu pusu na čelo. V tom jsem vyběhla z chatky nechala tam kluky a běžela na pokoj volali na mě, ale já to nevydržela musela jsem si na ní zahrát.

Tak po velmi dlouhé době tady máte další díl moc vám děkuji za sledování a za podporu. Další díl se pokusím napsat do dalšího týdne. Ve škole toho mám mnoho a když si na vás zasedne učitelka tak je to horší.

Youtube táborKde žijí příběhy. Začni objevovat