7. kapitola - Proč?

3.9K 185 43
                                    

S Petrem jsme nastoupili do auta, ale mbě to trvala déle, když jsem měla tu cute růžovou sádru. Nakonec jsem se tam, ale nějak narvala. Jeli jsme a bylo docela ticho. Když v tom ticho přerušil GoGo.

,, Hele, Ponny, co se tam vlastně stalo?"
Vzpomněla jsem si na to a vypadalo to tak, že si toho Petr všiml, jak jsem přemýšlela.

,, GoGo, takhle ti to řeknu.." Začala jsem pomalu.

,, Byl tam jeden plavčík, byl to můj ex a na záchodě mi dal pusu a já mu vlepila." Začala jsem se trochu klepat. Petr si toho s GoGem všimli a začali mě uklidňovat.

,, Báro, neboj, nikdo ti nic neudělá, to ti slibuji." Řekl mi Petr.

,, Neboj, já taky, seš přece v našem týmu, ale ještě musím s Premim probrat, že nemůžeš moc běhat."

,,Ok."

,, Jo a ještě, když jsme u toho, bude 4fans a všichni jedou busem."

,, Super, strašně se těším." Začala jsem jásat přes celé auto.

,, A kdy to bude, GoGo?"

,, Už zítra."

,, Cože?"

,, No, nediv se."
Otočila jsem se na Petra a chtěla se na něco zeptat, ale viděla jsem, jak tam vzadu spal. Šťouchla jsem do GoGa, aby se podíval. Usmál se, vím, na co myslel. Vzala jsem Petrovi opatrně mobil z kapsy.

,, Ahoj lidi, Hoggy už zase usnul, tak se ho tady s GoGem pokusíme probudit."

,, Jo, lidi, bude to megaaa."

,, Tak jo, jdeme na to."
Začala jsem křičet a GoGo taky, jako kdyby jsme narazili. Petr se v okamžiku probudil. A s GoGem jsme se začali smát.

,, Haha, moc vtipné."

,, No, to víš, legrace musí být."

,, Kde mám mobil?" V tom se podíval na svůj mobil, kterým jsem ho točila.

,, Ty jedna!"

,, No, jo, já vím. Teprve jsem vylezla ze špitálu a už jsem zase v poho."

,, Hrdličky, jsme tady!" Řekl nám GoGo, ale já se na něj podívala jako ve stylu, jestli to řekne ještě jednou, bude synem smrti.

Vylezla jsem z auta a všichni se i hned objevili a obímali se se mnou. Hlavně Stejk.

,, No jo, dost, kluci, ať ji ještě neumačkáte." Řekl Petr a vzal mě kolem ramen a pomohl mi do pokoje.

,, Díky, Petře."

,, Není zač, pro tebe všechno."

,, Po pravdě se ti musím k něčemu přiznat, Petře."

,, Co se stalo?" Sedl si ke mně na postel.

,, Bojím se."

,, Čeho?"

,, Jeho! Bojím se, že tam zítra bude!"

,, Neboj se, budu tvoje ochranka." Nastavil hruď jako kdyby byl zápasník.

,, Jsi milý, ale myslím, že mi to nepomůže."

,, Ale prosím tě. Ale je pravda, že GoGo měl ochranku taky na 4fans."
Brala jsem notebook ze svého nočního stolku a Petr se na mě podíval, jak na závisláka.

,, Nech toho, chci vidět, jestli mám nové odběry!"

,, No, tak to se podívej."
Já jen prokroužila očima. Dala jsem youtube, přihlásila se o koukala jako orel.

Youtube táborKde žijí příběhy. Začni objevovat