,, Promiň Jirko." omluvil se Petr.
,, No jo jasně."
,, Seš v pořádku." Hned jsem k němu běžela. Objala jsem ho a začala kontrolovat. Při tom mě chytnul a hodil přes ramena no a měla jsem výhled NE na zadek ale na TO ve předu.
,, Jirko?"
,, Ano?"
,, Seš milej ale myslím že se lidi nosí obráceně."
,, Mě to takhle vyhovuje."
,, No jo."
Nedívala jsem se tam ale pokoušela jsem se dívat na Jirku. Furt se usmíval. V tom si nás všiml GoGo a čekal než k němu příde Jirka.
,, Ty jo Jiřino koukám že holky jsou z tebe mimo."
,, Haha vtipné. Jenom jsem ho kontrolovala jestli je v pořádku a on si mě hodil přes ramena."
,, A proč si ho kontrolovala? Tu kontrolu chci taky."
,, No Petr ho málem přejel."
,, Aha. Jiřino předáš štafetu?"
,, Ne Jirko!"
,, Jo klidně."
GoGo přišel blíž a už jsem byla na jeho rameni.
,,GoGo!"
,, Co?"
,, Tohle předávání se mi nelíbí.
Ale mě jo ale neboj u mě končí štafeta."
,, No ok."
V tom k nám někdo přiběhl a nesl nám visačky.
,, Dík."
,, Koho to GoGo neseš?"
Ten hlas mi byl povědomí.
,, Koukni se."
Byl to Dan.
,, Ahoj Dane. Co tu děláš?"
,, No s Karlem tu pomáháme."
,, Aha."
,,Jestli chceš Dane můžeš ji plácnout po zadečku."
,, GoGo!!!!!!!!"
V tom už chytl ruce no a jasně že to udělal.
,, A to už stačí už mě pusť."
,, Ne odnesu tě až do backstage."
,, Pojďte dovedu vás tam."
Během cesty abych se nemusela dívat na GoGů zadek jsem si povídala s Danem.
,, Tak jsme tady."
,, Díky bohu a teď mě pusť."
,, Hmm nevim."
,, Dělej!"
,, No jo."
Položil mě na gauč chtěla jsem po něm vystrartovat ale Expl0 mě chytl.
,, Pusť mě na něj Expl0!"
,, Ne. Nestresuj se."
Přestala jsem už jsem měla dost.
,, Tak je potřeba s něčím pomoct Dane?"
,, Zatím ne."
,, Petře?"
,, Ano?"
,, Vrátíš mi věci?"
,, Jo málem bych zapomněl na."
,, Dane chceš můj náramek?"
,, No Báro já už si ho objednal."
,, To si děláte srandu. A i tílko?"
,, Ne to ne to už mi rodiče prý nekoupí."
,, Jo tak na. A i věnování. Takový má i Ment."
,, Jo tak díky."
S klukama jsme si připravovali projevy a já vytáhla button.
Bylo už 10 hodin rychle to uteklo protože jsme dělali kraviny.
Začali přicházet lidi. No jako oni spíš běželi. Naschvál jsem vzala Jirku jako pomstu.
,, Jirko zavři oči něco ti ukážu."
,, Jooo tak to beru."
Vzala jsem ho před lana za kterými stali fanoušci a naznačila jim ať sou potichu. Poslechli.
,, Tak Jirko můžeš otevřít oči. PUSŤ TEJE SEM!"
Fanoušci se hned vrhli na Jirku ale utekl ja teda běžela před ním. Uf byla jsem za lanama kam fanoušci nesmí. Ale bohužel Jirka to stihl taky.
,, Ty jedna."
Přišel ke mě no a zase si mě hodil přes rameno.
,, Fanoušci radím vám dávejte bacha na Jirku ničím ho nenaserte."
,, Jo diváci jinak budete moje kořist jako tahle Ponny."
Všichni na nás koukali tak jako kdyby ještě něco navíc čekali. Jirka mě hodil na gauč vedle Petra a sedl si vedle mě. Naproti nám seděl Ment a GoGo který se do té doby bavili s Jájou a Danem.
,, Hej Petře zkroť si tady Ponny."
,, Proč?"
,, No málem mě nechala samotného mezi fans. Ne že bych je neměl rád."
,, Já ji dokážu zkrotit." řekl Kája.
,, Ne ne ne!!! Na to zapomeň!"
,, No jestli myslíš TOHLE tak to umí všichni z kluků". přidal se Ment.
,, Dík Mente to nemusím vědět."
,, Ale prosimtě vždyť si ve škole byla mezi nejúchylnějšíma holkama." řekl Dan.
Kluci se na mě podívali s tím jako že jsem jim to zatajila.
,, Joo tak Ponny jak poslouchám je zkušená." řekl Jirka a skousl si ret při pohledu na mě.
,, Bez vyjádření hoši." Chtěla jsem už odejít ale Jirka mě zatáhl zas zpět na gauč.
,, GoGo už musíme jít na ty otázky a challenge."
,, Ok."
Ati s Fimlarem nas uvedli. Nejdřív šel GoGo a pak já. Strhl se bouřlivý jekot a potlesk.
,, Díky lidi." začala jsem.
,, Takže jak ste mohli na programu vidět tady s Ponny máme otázky které nám budete pokládat vy!"
,, Tak rovnou začnem co GoGo?"
,, Tak vybírej první Ponny."
Vybrala jsem jednoho kluma mohlo mu být asi tak 16.
,, CHODÍŠ S GOGEM?"
,, Ne nechodím." GoGo tam ale za mnou kýval hlavou na náznak že jo.
,, GoGo nějaký problém?"
,, Ne v poho."
,, Tak dobře teď vybíráš ty."
Vybral si holčinu který bylo asi tak 11.
,, GOGO NATOČÍŠ NĚJAKÝ VIDEO S PONNY?"
,, Ano jistě že."
,, Určitě s GoGem teď plánujem jedno video které je tajné."
,, PONNY MÁŠ PŘÍTELE?"
,,;Ne zatím nemám." To jsem si všimla že pár kluků tak v mím věku se začalo zajímat o tom co říkám.
Po asi 15 minutách dalších otázek jsme se vrhli na challenge. Byl to challenge takový že jsme dělali baletní cviky. Mě to šlo já chodila na balet ale GoGo padal skoro každou chvilku. Někdy jsem se tak smála až jsem spadla taky.
Po nějaké době jsme se rozloučili a byl na řadě Petr.
Koukala jsem na něj jak plní úkol který mu dávaj fans. Dostal jeden úkol aby zahrál Lhůtu záruční a aby si pozval mě abych zazpívala. To jako kdyby youtubeři slyšeli na povel hned se u mě několik objevilo a strkali mě na pódium.
,, No jo kluci klid zazpívám."
Několik si jich sedlo přede mě a mávali tam rukama do rytmu. Jak malý děti. Když jsem dozpívala bylo to něco přeskrásného. Hned jsem zas odešla.
V backtagi tam stál Dan s Kájou.
,,Já mu říkal ať čeká něco úžasného." říkal mi Kája.
,, Báro jak to....."
,, Protože jsem nerada před váma dvěma zpívala."
V tom se za mnou objevil Jirka a byl nějaký udýchaný.
,, Ty sis šel zaběhat."
,, Nešel. Ponny představ si že tě tam někdo tady venku hledá."
,, Kdo?" docela mé vylekal.
,, Je tam s Mentem tak rychle jdi."
Tak jsem tedy šla ke dveřím (byli v backstagi aby se youtubeři dostali líp ven) a šla jsem ven. Tam opravdu stál Ment a nějaký kluk tak zhruba asi v našem věku. V kapuci.
,, Co se děje Mente?"
,, Chtěl bych ti někoho představit.Pozdrav tady Ponny."
,, Zdravím tě Gejmřice."
,, To si děláš."
,, Ne." Ment i s Gejmrem se smáli i podle smíchu bylo jasný že je to on. Byla jsem ráda že mě s ním představil.
,, Ráda jsem tě poznala pa už musim jít."
,, Jo čau."
,, Čau."
Byla jsem nejvíc šťastná tenhle den byl super. I autogramiádu jsem si užila.
A GoGem a Mentem jsme už mohli jít bohužel ostatní tam museli zůstat ale přidali se k nám i Kája s Danem protože ti taky mohli jít. Vytahovala jsem kameru ale GoGo ji dal zase do tašky.
,, Proč?"
,, Proto."
,, To nechápu."
Vypadalo to tak že to ani chápat nemám. Už jsme byli v hotelu a jeli výtahem. Kluci bydlí na stejnem poschodí jak my bydlí vedle mě. Uplně poslední pokoj v pravo no super. Vystoupili jsme z výtahu a šli na pokoje teda já chtěla jít na svůj ale Kája a Dan mě táhli za ruce ke GoGovi a Mentovi.
,, Kluci já si chci jít lehnout."
Na posteli seděl Stejk a vypadal špatně. Hned jsem k němu běžela ale byla to past. Stejk mě začal lechtat ale nevěděl že nejsem lechtivá tak jsem mu to oplatila.
,, A dost! Ihned mi vysvětlete co se děje."
GoGo si sedl na svojí postel a začal vykládat.
,, No tady od kluků jsme se dozvěděli o tobě pár věcí. Ale jako dobrých. Říkali i že po tobě jela celá třída." (ve špatném smyslu slova)
Na to jsem od něj odklopila pohled. Byla to pravda bylo to strašný. Chci jen teď vědět jedinou věc co se to děje.
,, GoGo nechci poslouchat zase svůj blbej život. Dostala jsem se z něj díky psychologovi a youtubu. A teď mi řekněte proč tu jsem!?"
,, Báro nedělej že nic nevíš."
,, A co teda vím podle tebe?"
Kája se postavil přišel ke mě a dal mi pusu na rty.
,, Neříkej mi že je pravda že mě miluješ."
,, Není!"
Koukala jsem na kluky ale pak jsem se zarazila na Dana.
,, Danr, Kájk pojďte se mnou. S váma se už rozloučím kluci." Všem jsem zamávala a šla s kluky na můj pokoj. Odemkla jsem a zase za námi zamkla.
Šli jsme do ložnice a tam si ti dva sedli na postel a já na křeslo proti nim.
,, Tak pokračujem."Ahoj lidi
Sorry zase chyby a ještě mi ke všemu blbne wattpad takže superrrr. Doufám že to bude celý tak papa
Diky za vše ;) ;) ;)
ČTEŠ
Youtube tábor
Hayran KurguUpozornění: Příběh je zcela smyšlen a daný text nemusí sedět s lidmi, kteří se v něm objeví (Berte v potas pravopisné chyby)