14. kapitola - Výlet

2.3K 161 26
                                    

,, Tak asi jsme tadyyy!"

,, Pusť mě!"

,, Proč?"

,, Abych ti připravila postel. Se mnou spát v posteli nebudeš a Petr to bude mít stejně."

,, Jo." Souhlasil s úšklebkem nedaleko na své posteli Petr.

,, Tak vidíš, Jiřino!"
Připravila jsem Jirkovi třetí postel.

,, Mockrát ti děkuju."

,, Není zač. Ale asi půjdu spinkat."

,, Já asi taky."

,, Tak já taky."

Všichni tři jsme si lehli, ale Petr nám zazpíval ještě ukolébavku. Jak dozpíval, tak jsem usnula. Buď jsem byla už fakt tolik unavená, nebo na mě jeho zpěv má takové účinky.

Ráno se mi vůbec nechtělo vstávat a taky to tak dopadlo. V našem pokoji bylo nějak rušno, takže to mě donutilo nakonec ty oči otevřít. Malém jsem dostala ifarkt z toho pohledu.
Na Petrově a Jirkově posteli seděli kluci a všichni na mě koukali.

,, Bože! Chcete, abych chytla ifarkt?!"

,, Aaa, princeznička se probudila." Ozval se GoGo, který jako jediný stál u dveří.

,, Až vylezu, tak tě zabiju!"

Už jsem si ze sebe sundávala peřinu, ale tím jsem akorát více upozornila na to v čem spím.

,, Úchylové!"

,, Tomuhle nejde odolat." Řekl Prooxy.

,, Zapomeň! A teď jděte. Musím se převléknout! "

,, My tady bydlíme."

,, Kluci, já nebudu chodit celý den v pyžamu."

,, Škoda." Řekl smutně GoGo.
Všichni odešli a já se v klidu oblékla. Otevřela jsem, ale spadl na mě Stejk a ostatní stáli nad námi.

,, To jste vážně stáli celou dobu za dveřmi?"

,, Neeeeeeeee."

,, Takže jo, ale teď už ze mě slez, Stejku."

,, Ach jo, ok."
Stejk ze mě slezl a pomohl mi na nohy.

,, Děkuju."

,, Hele lidi, dneska máme něco naplánovaného." Informoval nás Premi.

,, A co to bude?" Zeptala jsem se.

,, Nech se překvapit!"
Společně jsme šli na snídani a zas seděli pohromadě. Byla jsem za to ráda. Dala jsem si kávu s korfleiky. S klukama jsme se pobavili. A pak se Premi postavil.

,, Takže, lidi, já vím, že by vás zajímalo, kam jdem."

,,JOOOOOOOO." Zakřičela jsem.
Premi se zasmál a ukazál na mě prstem, ty ty ty. (Jestli víte, co myslím)

,, Tak pokračujem. Jdeme do kina!"

,, A to úplně všichni."

,, Na co jdem?" Zeptal se Jirka.

,, To by mě taky zajímalo. Doufám, že to zas nebude výběr podle GoGa. To by zase bylo něco pro děti pod 10 let." Řekl Expl0. Tomu jsem se zasmála, protože uplně vystihl jeho výběr.

,, Ponny, nesměj se, nebo skončíš v rybníčku." Ha, to určitě.

,, No, tak to bys mě musel chytit."

,, Tak, kluci, zahrajem si hru, kdo první chytne Ponny."

Nevěděla jsem, jestli si dělá srandu, ale když na mě všichni koukali, tak jsem rychle vyběhla ven.
Nebyl to fór, vážně za mnou běželi a v čele byl GoGo.

,, Na niiiiiii. Chyťte jí!"

,, To si zkusíš, GoGouši!"
Už jsem nemohla a kluci toho využili. Doběhli mě a udělali kolem mě kolečko.

,, Takže jsem vyhrál!"

,, GoGo, ne, prosím."
GoGo byl se mnou v kruhu. Ale v tom na někoho zakýval hlavou a najednou mě zezadu chytlo několik lidí.
Koukla jsem se držel mě Petr, Stejk, Ment, Expl0 a Jirka. Dali si mě nad hlavu. A nesli k vodě.

,, Neeee, neee, prosim. Vodu už ne."

,, Tak ok, pusťte ji."
Vsichni na něj koukali, jak na vorvaně.

,, Díky, GoGo."
GoGo ke mě přišel.

,, Něco za něco."
Ukázal prstem na tvář. No, nechtěla jsem do vody, tak jsem mu tu pusu na tvář dala.

,, Hej, ja chci taky." Řekl Jirka.

,, Ja chcu taky." Řekl Ment.

,, Já taky." Řekl Stejk.

,, A co já?" Přidal se Expl0.

,, Ne, kluci, tohle byla výjimka."

,, To jsem si měl vyfotit." Řekl GoGo.

,, Už mi stačí ty fotky, kde vypadám jak děvka."

S klukama jsme se vrátili do společenky, abychom si tam zahráli hry do té doby, dokud nepojedeme do kina.
Nikdo nevěděl, co si máme zahrát.

,, Tak co třeba flašku?"

,, Konečně! Jooooo!" Radoval se Stejk. Jako na tu hru se pomalu ptá od začátku tábora a teprve teď mu jí někdo schválil.

,, Ale jen úkoly. Na mobilu mám aplikaci vodku, kde jsou kategorie."

Kluci si vybrali kategorii sexy. No, proč asi. Že jsem se vůbec ozývala s tou apkou.

Ale nakonec to byla super hra. Například kluci měli úkol, že měli spolu tančit ploužák a nafinglovat líbačku. To mě nejvíc dorazilo.

Já měla velké štěstí. Otočilo se to na mě jen jednou. A to byl úkol, že jsem měla sousedovi vpravo něco zašeptat. V pravo seděl Ment. Tak jsem mu zašeptala, že doufám, že si zopakujem náš let's play. Trochu se nervózně začervenal. Což docela chápu, protože jsem se snažila nahodit dvojsmyslný tón hlasu.

,, Mente, co ti tam našeptala, že seš červenej, jak rajče?" Ptal se Stejk.

,, Ale to víš, že mě miluje."

,, To jsem neřekla!"

,, Lidi, můžem vyrazit!" Přerušil naši hrozící bitku Premi.

,, A do jakého kina vlastně jedem?"

,, Do cinestaru!" Řekl GoGo.

,, Myslím, že jich je tady trochu víc." Poznamenal Petr a malém si vysloužil smrtící pohled.

,, Tak jo, jedem do Liberce." Řekl Premi.

,, Vážně?" Ptala jsem se překvapeně. Wau, po takové době se opět vrátím k místům, kde jsem ráda trávila čas.

,, Jo!"

,, Super."

Ahoj lidi
Jak jste si všimli tak teď dělám kratší části.
Chci se vás zeptat:
S kým byste chtěli, aby byla Ponny?
Jinak dík za vote. Jste super ;)

Youtube táborKde žijí příběhy. Začni objevovat