Harry 2 <3

741 34 5
                                    

Vantul uscat de primavara iti sufla parul in spate ,pe umeri. Ti-ai strans geaca in maini cand ai simtit furnicaturi pe piele. Tocmai ce mersesei la Nando's pentru a-ti lua ceva bun de mancare. Erai trista ,fiindca stiai ca iubitului tau ,Harry,adora aceasta mancare ,dar el era departe ,tocmai in Europa. Ai ajuns in fata apartamentului vostru ,al tau si al lui Harry ,si ai rotit usor cheia in iala. Ai asezat mancarea pe barul din bucatarie si ai vazut ca pe masa statea o portie mare de spaghete preparate de tine. Te-ai uitat ciudat la ele , le-ai luat in mana vrand sa le arunci. Cand dintr-o data , o mana te-a apucat de incheietura.

" Ce faci cu mancarea mea?" a intrebat Harry revoltat.

Ai lasat farfuria cat colo si ai sarit in bratele lui. L-ai strans tare si ti-ai afundat privirea in scobitura gatului lui. Ai soptit aproape in lacrimi: "Mi-a fost dor de tine" si te-ai departat putin de el pentru a-l putea privi in ochi.

"Si mie" ti-a spus luandu-ti fata in maini si jucandu-se cu buzele tale .I-ai muscat buza inferioara si ti-ai dus degetul mare peste ea ,dupa care v-ati lipit buzele din nou. Stiai ca ii place asta.

Ti-a pus mainile pe solduri, apoi ti-a inconjurat spatele ridicandu-te dintr-o miscare . Picioarele tale erau incolacite in jurul bazinului lui ,iar mainile lui Harry iti mangaiau fundul. Te-a pus pe masa din bucatarie ,dand tot ce era pe ea jos. Statea intre coapsele tale si te saruta pe intreg corpul.

" Nu aici. Hai in dormitor." ai soptit gafaind.

Te-a ridicat brutal de pe masa si imediat va aflati in dormitor. La fel de brutal ai fost aruncata si pe pat ,el asezandu-se imediat peste tine. Se sprijinea in mana dreapta asezata langa capul tau , iar cu cealalta mana iti mangaia piciorul dandu-ti fiori de placere.

Tu ai scapat prima de haine , singura bucata de material pe tine fiind lenjeria intima. I-ai ridicat tricoul , mai apoi sarutandu-i gatul si lasandu-i o muscatura. Fara sa intrerupi sarutul , ai inceput sa ii dai jos pantalonii tragand dupa asta cearsaful alb peste voi.

Ti-ai pus mainile in jurul gatului lui, strangand tare cand v-ati unit intr-un singur corp. Placerea a durat aproape o ora , iar dupa stateai pe pieptul lui desenand cerculete cu degetul aratator. Te-a pupat pe frunte ,iar tu ai ridicat capul pentru a-i zambi.

" Te iubesc" ti-a spus jucandu-se prin parul tau.

" Si eu te iubesc" ai zambit ,dupa care te-ai cuibarit la pieptul lui.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 15, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum