Stateai trista si inlacrimata in pat,uitandu-te la poze cu tine si Harry in cele mai minutate momente ale relatiei voastre.Te intrebi cum de te-a putut mintii in felul asta,cum a putut uita tot ce a-ti trait impreuna,cum de te-a inselat cu Kendall si dupa sa plece sa te lase singura.
Ai fost intrerupta de bubuitul usii de la intrare.Ai coborat repede la parter iar acolo l-ai vazut pe Harry in pragul usii cu un puchet de flori si cu acel zambet fermecator care te-a cucerit.De nervi te-ai dus si ai luat buchetul in mana si l-ai rupt.
-Cum poti sa vii acum dupa tot ce s.a intamplat? Spui plina de nervi.
-Stiu si imi pare rau,(N/Y).Dar hai sa uitam trecutul si sa incepem o alta viata.
-Ce? Ai plecat fara sa imi spui nimic,2 saptamana,nu ti-a pasat deloc de mine.Pleaca,sa nu te mai vad.Te urasc! spui lacrimile ivindu-se din nou pe obrajii tai.
Dupa canteva secunde de liniste,Harry vine si te ia de mana si te duce la masina.
-Harry,lasa-ma! incepi tu sa tipi.Unde ma duci?Ce vrei sa faci?
-Ceva ce trebuia satermin de mult!
Stiai ce vrea sa spuna:"Casatoria" A-ti vrut sa va casatoriti acum un an,dar totul s-a terminant urat tot din cauza lui Harry si a curselor de masini de care era obsedat.
-Nu vreau sa ma casatoresc cu tine! Te urasc,imi distrugi viata! urlii tu la el.
-Taci si urca! Urla si el la tine
De frica ai urcat,iar un sentiment stranuia iti spunea ca nu se va termina cu bine.
Dupa 10 minute de mers cu masina si de liniste profunda Harry sparge gheata intre voi.
-Stii cat de mult te iubesc,de ce nu vrei sa ma ierti si sa ne traim viata de acum incolo? spune Harry.-Nu Harry,mai ranit prea mult,nu pot uit ce mi-a facut.Vreau sa ne despartim si fiecare sa isi continue viata asa cum vrea el!
-NU!Tu esti a mea si numai a mea,nimeni nu o sa se atinga de tine! zice Harry cu lacrimi in ochi.Tu o sa fi sotia mea pentru totdeauna!
Harry apasa acceleratia la maxim.Simteai ca ceva rau se va intampla.Cand te-ai uitat la Harry,ai vazut o fata speriata,parca vazute o fantoma,era alb la fata,iar tu nu stiai ce se intampla.
-Harry,ce ai?Ce se intampla?Spui tu speriata.
-(N/Y),imi pare rau....dar....!
-Harry,ce se intampla?
-Nu mai merg franele!
-Ce?Nu,nu se poate.Nu vreau sa mor!
-Imi pare rau,e numai vina mea.Ti-am spus mereu ca o sa am grija dar acum nu mai pot face nimic.Imi pare foarte rau,ca ti-am distrus viata si ca nu te-am lasat sa pleci si mai ales ca te-am inselat.Nu merit iubirea ta.Iarta-ma!
Iti parea rau ca el se simtea asa si mai ales pentru ce iai spus.Il iubeai,foarte mult.Eram barbatul ideal,pe care l-ai vrut mereu.Iar acum totul o sa se termine...
-Mie imi pare rau.Te iubesc,cum nu am iubit pe nimeni si mai ales te iert.
Harry era uimit si te-a imbratisat,ca si cum ar fi ultima,insa chiar era.
In minte ti-au venit toate amintirile cu el:prima privire,prima intalnire,primul sarut,prima data cand v-ati mutat impreuna.Toate aceste amintiri erau in sufletul tau si in inima ta,neatinse,nu le vei uita niciodataIti vine greu sa crezi ca in sfarsit va impacati,dar sfarsitul se apropie.Nu iti era frica de moare,iti era frica doar ca poate veni in momentul nepotrivit.Toate visurile tale,se vor destrama.Iti doreai sa devii cineva,sa te casatoresti si sa ai copii,o familie,dar acum tot va disparea.Doare cel mai tare sa stii ca fericirea iti e luata,ca intr-o secunda esti cineva iar in alta esti in pamant.Nu vroiai sa se termine asa,iti era frica,teama si mai ales iti parea rau de Harry.
In fata era o curba,si stiai ca asta este sfarsitul.Nu credeai ca o sa se termine asa,ca vei murii in asemenea circumstante.dar Dumnezeu iti da,dar tot el iti ia,in cazult tau ''Viata''.
-Imi pare rau,(N/Y)!Te iubesc! spune Harry.
-Te iubesc! spui tu in lacrimi.
Tu cu Harry va sarutati si va luati in brate strans.
-Pentru totdeauna? intreaba el.
-Pentu totdeauna! spui tu.
In urmatoare secunda,ai simtit o durere cumplita,iar intunericul te-a acaparat.Asta iti era sfarsitul.
----------------------------------------------
-Esti gata,scumpo? intreaba mama ta.
-Vin imediat mama! spui tu,fericita.
Au trecut 2 ani de la cumplitul accident,in care credeai ca nu vei supravietui,insa nu a fost asa.Ai stat 1 luna in coma,iar Harry 2 luni,insa dragostea va adus inapoi la viata.
Azi era ziua cea mare.Te casatoreai cu iubirea vietii tale,Harry.Erai asa fericita ca el era in viata si ca acum va puteti bucura de aceste momente.
-(N/Y)!
-Acum,mama!
------------------------------------------
-Harold Edward Styles o iei de sotie pe (N/Y)?
-Da!
-(N/Y) il iei de sot pe Harold Edward Styles?
-Da!
-Va desclar sot si sotie.Poti saruta mireasa!
Harry se apropie de tine si iti sopteste la ureche:
-Pentru totdeauna?
-Pentru totdeauna!
Zambiti amandoi si va sarutati.Erati in sfarsit fericiti si impliniti.Stiati ca orice sar intampla,dargostea voastra va invinge si v-a trece peste orice obstacol.
The End
So,sper ca iti place,nu prea a iesit bine pentru ca nu am avut timp sa ma gandesc.Daca nu iti place poti sa imi zici si o sa incerc sa iti fac altul.
Cine mai vrea poate sa lase intr-un comentariu cum ar vrea sa fie imagine-ul.Pana atunci..Kisses :* Laura <3