#Imagine

1.2K 45 4
                                    

Erai în aeroport,așteptând să aterizeze avionul în care se afla iubitul tău,soldat.

Ați fost despărțiți de mai bine de 6 luni iar dorul îți măcina sufletul.

O femeie scundă și rotunjioară se îndrepta spre tine.Erai confuză căci nu ai mai văzut-o niciodată.

-Bună ziua,domnișoară.Domnul (N/L) ar vrea să vorbească cu dumneavoastră.E urgent.

Ți-ai mușcat buzele stresată,aprobând ușor din cap.Te-a condus într-o cameră întunecată,dându-ți telefonul.Panica ți-a invidat tot corpul,inima începând să te înțepe.Nu înțelegeai de ce nu te putea suna de pe telefonul tău.A ieșit pe ușă,zâmbind trist.

Brusc,numele și chipul lui au apărut pe ecranul telefonului.Ai tresărit ușor și după ai răspuns:

-(N/L)?

-Bună iubito.vocea lui era tremurândă,ca și cum ar vrea să plângă.Mi-e așa dor de tine,(N/T).

-Și mie.De ce nu m-ai sunat pe telefonul meu?S-a întâmplat ce--

-Uite ce e,iubito.Trebuie să îți zic.ia o gură mare de aer și spune.Nu o să ajung acasă.

-Poftim?șoptești terifiată,începând să tremuri.

-Avionul are mici probleme..Probabilitatea ca avionul să se prăbușească în ocean e 90%.

Lacrimile ți-au apărut în ochi,punându-ți o mână la gură.

-Nu nu nu.Te rog nu.O să ajungi teafăr acasă.Nu-mi face asta.Nu.ai început să țipi,lacrimi curgându-ți pe obraji.

-Îmi pare rău iubito.Te iubesc și mereu te voi iubi.Voi avea grijă de tine acolo sus.Nu uita,mereu când o să îți aduci aminte de mine,puneți mâna pe inimă.Acolo o să fiu.În inima ta.Mereu.

Și cu asta,a închis.

Ți-ai îngropat capul în mâini,plângând și suspinând.

-Și eu te iubesc și mereu te voi iubi.îi șoptești,ca și cum ar fi lângă tine.Dar știai că nu e.Nu o să îl mai poți vedea niciodată.Nu o să il mai poți atinge vreodată.Nu o să-i mai poți vedea zâmbetul atunci când te vede fericită.

Gosh,l-am gasit pe Official 1D Romania si este scris de Cintia ZM,e prea tare.Stiu ca nu e cu 1D,dar trebuia sa il postez aici. Kisses :* Laura <3

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum