Harry

1K 45 3
                                    

Aseară te-ai certat cu Harry. Numai suportai toată gelozia pe care o are. Din cauza asta o sa pierd prietenii ..aia pe care îi mai am. Mă rog nu sunt mulți dar totuși. Harry nu a mai venit pe la mine de când ne-am certat și nici măcar un mesaj n-a dat. Sper sa fie bine. Nu mi-as putea imagina viața fără el. Îl iubesc prea mult , nu mi-as imagina o viață fără el, îmi imaginez un viitor cu el,cu copii lângă noi. Am fost trasa din gândurile mele când am auzit ușa camerei deschisandu-se. Am observat o figura înaltă stand în picioare. I-am observat ochii verzi ce străluceau atât de puternic. E Harry. Era îmbrăcat ca de obicei. Blugii negri strâmți și un tricou larg negru. E așa frumos.

"M-hei" a spus Harry

"Hei. " a sunat mai mult ca o șoaptă. 

"Î-îmi pare rău pentru cearta aceea. " era așa de calm Harry.

"De fapt, mie îmi pare rău.. Poate nu ar fi trebuit sa-ti spun acele cuvinte.." E adevărat, și eu aveam partea mea de vina dar Harry are cea mai mare vina.

"Știi ca nu îmi place sa te văd în preajma altor băieții știi nu? Ești a mea." A spus dur dar ultima parte m-a făcut sa roșesc. 

"Harry,înțelege ..sunt doar a ta." ar trebui sa înțeleagă ca sunt sunt lui. Pe el îl iubesc și îl voi iubi. Pentru totdeauna.

"Iubito, am o surpriza pentru tine. Imbraca-te" a spus după câteva secunde de tăcere . 

"Unde mergem?"

"O sa vezi." 

M-am îmbrăcat rapid fără sa mă deranjez sa mă machiez , mi-am încolăcit mana cu a lui Harry și am mers spre mașină. 

Pe drum era o liniște de nedescris, erau doar schimbi de priviri. După un moment, Harry si-a pus mana pe coapsa mea calm , facandu-mi pielea de găină. "Niciodată nu te vei schimba,iubito" mi-a șoptit, mie facandu-mi iar pielea de găină. Harry a scos un ras ușor. Fiind atent din nou la drum.

Si-a întors iar privirea spre mine s-a aplecat eu știind ce vrea sa facă. Si-a presat buzele de ale mele. Niciodată nu o sa ma satur de buzele lui,de el. Limba lui lui a intrat în gura mea,eu dandu-i permisiunea sa intre și mici jocuri au făcut limbile noastre. După sărut Harry se uita atent în ochii mei. Ochii lui verzi sclipind din nou. Când mi-am mutat privirea în fata panica m-a cuprins. Am văzut mașină aceea care era pe cale sa intre în noi.

"HARRY!!" am țipat atât de tare .

După un moment tot ce am văzut a fost negru.

După un timp, am clipit de mai multe ori ca sa pot sa mă trezesc. Capul mă durea extrem de tare și încercam sa-mi aduc aminte ce s-a întâmplat. Oh Doamne! Aceea mașină,noi..nu!! Am observat ca eram într-un spital. ..stai ce ?! Unde e Harry? Doamne sper sa fie bine.sper sa fie bine.

"Unde e Harry?" Am întrebat rapid o femeie care era o asistenta. 

"Oh, v'ați trezit! O sa chem doctorul."

"Unde este el? Harry." Întrebăm panicata.

"Um..băiatul implicat în accident?" Spune serioasa.

"D-da. El" mă bâlbaiam . Trebuie sa fie bine. Nu? Nu?

"El..e în salonul 70.." spune balbaita. 

De ce se bâlbâie? Harry al meu e bine sunt sigura. 

"Mă duc sa-l văd. " spun rapid dandu-ma jos din pat.

"Nu puteți domnișoară. "

"De ce ? Sunt iubita lui , trebuie sa-l văd! " sunt prea disperata.trebuie sa-l văd!

"Nu puteți..El. ." 

"Ce s-a întâmplat ?" Inima îmi bătea prea tare încât ca am crezut ca o sa sară din piept. Ce naiba? Eram transpirata. Dacă el..oh nu! Nici nu mă pot gândi la așa ceva. Ne iubim prea mult ca ceva sa ne poate despărții. "Dacă tu mori,mor și eu. Nu te voi lăsa niciodată,iubito." Îmi apăreau în cap cuvintele lui.

"Spuneți odată !!"

"El..e mort " spune ea. Deja lacrimile si-au făcut apariția. Respirația mea era tăiată. Nu se poate! Nu se poate! Harry al meu nu poate sa pățească așa ceva! Nu!Nu! Doctorul nu mi-a dat voie sa intru pe moment dar apoi m-a lăsat. El era exact ca o statuie, fata lui era atât de palida,buzele lui erau tot trandafirii ca întotdeauna. 

M-am aplecat și am sărutat buzele încet..Pentru ultima data.. 

"Te iubesc. Pentru totdeauna." am șoptit cu lacrimile in ochi.

După a trecut mult timp.. l-am înmormântat pe Harry.. cel pe care îl iubeam ca din ochii din cap poate mai mult. Aflasem ca eram însărcinată cu copilul lui. Se pare ca a supraviețuit accidentului. Am fi fost o familie așa fericita. Nu voi mai iubi niciodată un băiat cum l-am iubit pe el! Iar copilul nostru e rodul iubirii. Va fi mereu în sufletul meu.

*end*

By Christina Maria <3

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum