Era ajunul Craciunului.Tu impreuna cu Hope,fetita ta si a lui Harry Styles,stateati in fata semineului,in asteptarea lui Harry care era plecat in turneu.
Un ciocanit se aude si Hope se ridica si da buzna la usa.Cand a deschis a sarit in bratele tatalui ei si ii dadu cea mai frumoasa imbratisare.
Ho:-Mi-a fost foarte dor de tine,tati!
Ha:-Si mie,scumpo!
(N/Y):-Hei,si eu??
Ha:-Cum sa uit de tine!Mi-ai lipsit mult.Te iubesc!
(N/Y):-Si tu mie.Te iubesc!
Dupa v-ati asezat pe canapea si ati inceput sa povestiti.
Ha:-Hope,ai fost fata cuminte?
Ho:-Mereu sunt cuminte,tati!
Ha:-Atunci inchide ochii,am un cadou pentru tine.
Ho:-Serios? Ce mi-ai adus?
Ha:-Inchide ochii si nu ii deschide pana nu ajung la 4.Ai inteles?
Ho:-Ok.
Ha:-1...2...4!
(N/Y):-Harry,nu ai inumarat corect!
Ho:-L-ai uitat pe 3,tati!
Ha:-Hahaha,poti deschide ochii!
Cand Hope deschide ochii,in fata ei ii apar cea mai frumoasa pereche de patine.
Ho:-Wow,uite mami!
(N/Y):-Sunt frumoase,nu-i asa? Iti plac,scumpo?
Ho:-Da,sunt incredibile!
Ha:-Sunt ale mamei tale.Le-a primit la 18 ani!
(N/Y):-Da.Mi le-ai dat cadou de ziua mea,cand ne-am dus la patinuar.Nu-mi vine sa cred ca le-ai pastrat!
Ha:-Sunt o parte din tine!Mereu o sa le pastrez.
Te duci la Harry si il saruti.
Ha:-Imi aduc aminte ca erai asa fericita.A fost o seara foarte frumoasa!
(N/Y):-Da,a fost minunat,pana cand ai vrut sa ma ridici in aer in timp ce patinai si am cazut amandoi si am ajuns la spital!
Ha:-Momentul conteaza,iubire.Te iubesc,(N/Y)!
(N/Y):-Si eu,Harry!
Tu cu Harry ati inceput sa ii spuneti lui Hope toate momentele amuzante si totodata speciale pentru voi,care va fac sa va iubiti si mai mult pe zi ce trece,care va unesc si va fac speciali.
Sper sa va plac.Daca vreti dedicatie,nu ezitati sa imi cereti. Kisses :* Laura <3