Imagineaza-ti ca...

1.4K 49 6
                                    

#Imagineaza-ti ca...cu Harry

Te intorci si il vezi pe Harry. Sau mai bine zis posterul cu el. Unul dintre miile care iti acopereau camera. 

-Buna dimineata,iubire. Spui tu cu un zambet inocent pe fata,posterului. Te ridici si il saruti,apoi te duci la baie si iti faci toaleta de dimineata. Soarele batea in geamul tau atat de tare,incat ai tras jaluzezele. Te-ai imbracat cu o pereche de blugi,un maieu si ai luat o jacheta de blugi pe deasupra. Ai coborat si ai luat un mar de pe masa.

Mama ta:Neata! Unde te duci?

Tu:La inchisoare.

Mama ta:Te duci la scoala? Parca azi nu era obligatoriu.

Tu:Da,dar cica vin niste vedete sa ne vorbeasca de droguri. Vreau sa vad si eu pe cine mai aduc.

Mama ta:Ok,vi cu Elouise? (prietena ta cea mai buna).

Tu:Mhm.

Mama ta te-a pupat pe obraz in trecere. Tu ai luat geanta ta de pe scaunul de langa perete si ai pus-o pe umar,in timp ce muscai din mar. Pe drum ai inceput sa fredonezi melodii de la 1D,iti placea mult trupa,mai ales de Harry. La scoala,mai exact inauntru era foarte mare aglomeratie. Elouise a venit la tine in fuga sa iti spuna ca a pastrat locuri in fata.

Tu:Da? Mersi. De ce? Cine vine?

E:Nu ai auzit?

Tu:ar fi trebuit?

E:Logic. E destinul! Vin 1D.

Ti-a picat marul din gura si ai inceput sa tipi si sa o iei in brate. Toti se uitau la tine uimiti.

Tu:Hai,valea,ce va uitati asa?

E:Hai,sa mergem.

Tu:sper ca dau autografe.

E:Stiu eu ce vrei tu de la Harry.

Un zambet pervers i-a aparut pe fata,in timp ce te tragea in camera. Baietii au tinut un disurs despre ce rau este sa fi dependent,timp in care aproape adormeai daca nu era Harry acolo. Nici tu,nici el nu va puteati dezlipi privirea unul de la celalalt.

La sfarsit,ai mers sa vorbesti cu ei. Ai luat autografe si te-ai pus la coada sa iei si de la Hazza. In final,ai ajuns in fata.

Harry:Buna. Eu sunt Harry.

Tu:Da,da esti.

Te uitai la el aproape 'topita' si ii cercetai fiecare trasatura.

Harry:Esti draguta. Si amuzanta.

Tu:Si total disponibila.

Harry:Haha. Poftim. Pentru cea mai draguta fana care nu a vrut sa imi spuna cum o cheama.

Tu:Cine? Aa,eu? Da... Ma cheama (N/Y) .

Harry:Bine,(N/Y). Sti vre-un local in orasul asta? Mor de foame. Si poate mergem impreuna.

Tu:Desigur,dar mai intai trecem pe la mine sa iau ceva.

Zis si facut. Ati ajuns la tine,el a cunoscut-o pe mama ta si tu ai urcat in camera sa iei niste bani. El a urcat dupa tine.

Harry:Wow. Ala dupa perdele sunt eu?

A inceput sa rada in timp ce tu te pusesei in fata usi de la baie.

Harry:Pot sa folosesc baia?

Tu:Umm... Da...

I-ai facut loc. Imediat ce a intrat ai auzit un tipat.

Tu:esti ok?

Harry:Ce caut in dusul tau?

Tu:Sunt Directionera foarte dedicata.:.

Harry:Suuper. Asta inseamna ca te-am vazut dezbracata?

Ai inceput sa razi si ati ramas la tine pana seara. Ati vorbit,v-ati uitat prin poze,pana cand a trebuit sa plece.

Tu:Bye.

Harry:Ne mai vedem si maine?

Tu:Normal.

Te-ai apropiat de el si l-ai sarutat. I-ai zambit si ai inchis usa. Cred ca toti stim ce inseamna asta,nu?

Am revenit,in forta,desigur.Acest imagine l-am gasit pe facebook si mi se parea foarte amuzant.Deci,cine vrea sa ii fac un imagine,sa imi spuna.Kisses XX   Laura :*

Imagineaza-ti ca...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum