A fost un concurs numit''O saptamana cu One Direction''iar tu ai fost castigatoarea.Ajunsa la casa lor in care vei sta,Harry iti arata camera ta.Tu iti arunci bagajele pe pat si fugi dupe el.Cand ajungi afara nu mai era decat Liam care era asezat pe sezlong si te-a invitat sa te asezi si tu.Te-ai asezat langa el si ati inceput sa vorbiti despre noul videoclip,desprre noul album''Take me home''.Tu vorbeai cu el de parca va stiati de-o viata.Tu l-ai rugat sa-ti dea sa asculti si tu melodia de la video dar el nu vroia.Tu incercai sa-i iei telefonul din mana,el se impotrivea si asa ati ajuns pe jos(pe iarba).A aparut Danielle ca din senin si tu erai peste Liam incercand sa-i iei telefonul iar el radea ca nu ii puteai lua.Danielle cand a vazut s-a suparat dar Liam s-a dus imediat sa o impece explicandui ca tu esti doar un fan care a castigat concursul''O saptamana cu 1D''.Danielle a inteles si avenit la tine,ati conversat putin dupa l-a sarutat pe Liam si a plecat.Dupa ce a plecat Danielle,Liam a decis sa-ti arate videoclipul melodiei.V-ati dus in living iar Liam a luat laptopul lui Zayn fiindca laptopul lui il scapase pe jos dupa ce il speriase Niall cu niste linguri.Dupa vizionarea videoclipului tu ai adus vorba de Harry si unde s-au dus ceilalti,Liam s-a dus si i-a sunat pe fiecarre in parte incepand cu Harry care era la inot asa ca Liam a decis sa mergem cu totii acolo.Zayn era la plimbare,Louis ii cauta lui Kevin o prietena,Niall manca ceva la Nando's.Zayn nu prea a vrut sa vina dar pana la urma a venit.Cand ati ajuns acolo si Liam a intrat in apa si ti-a facut semn ca sa intri si tu,tu i-ai spus ca nu sti sa inoti.El s-a oferit sa te invete zicand''Te invat eu,dupa poate amandoi reusim sa-l bagam si pe Zayn in apa''Ceilalti erau si ei acolo,Zayn radea de tine dar dupa nu a mai ras fiindca Niall,LOuis si Harry l-au bagat in apa stricandui freza.Apoi a inceput fuga secolului intre cei 4 care,vinobvatii au intrat in apa iar Zayn te-a luat pe tine in brate si te-a dus mai in larg,acolo a dat cu tine in apa si a inceput sa te bage la fund.dar spre fericire tu invatase-i ceva si l-ai bagat si tu cu capul in apa si ai inceput sa fug.Zayn era dupa tine ,tu te uitai in spate sa nu cumva sa te ajunga si te-ai izbit de Harry,ai cazut exact peste el,fata in fata si iar vazut minunatii lui ochi verzii de cristal.Ell te-a luat de mijloc si s-a intors peste tine,parca numai voi doi erati pe plaja.Momentul acela Harry ti-a dat cel mai dulcle sarut din viata ta care a fost pe nas urmat de o alergare si trante si apa.