Imagineaza-ti ca visai sa devii o cantareata faimoasa asa ca atunci cand profesoara a venit cu ideea unei tabere de muzica ai fost prima care te-ai inscris pe lista.In autocarul care va ducea catre tabara era multa voie buna iar toata lumea canta cate ceva.Dupa cateva ore de drum in sfarsit erati acolo.Peisajul era superb iar un lac imens inconjura tabara noastra.Cand a venit seara toata clasa ta a fost invitata la un foc de tabara si se anunta o surpriza muzicala.Se pare ca surpriza era un mini concert One Direction.Ii adorai pe toti dar aveai o mica slabiciune pentru Niall.Ai sarit in sus de bucurie si te-ai asezat cel mai aproape de scena.Il puteai vedea pe Niall cum te privea pe toata durata concertului si dupa ce a iesit de pe scena ti-a facut semn catre lacul mai indepartat.
Te-ai strecurat de la focul de tabara si ai fugit catre lac.Era liniste si erai departe de colegii tai.Ai auzit pasi in spatele tau iar Niall s-a asezat langa tine.Ti-ai ridicat timid privirea spre el.Ochii tai caprui se conectau cu ochii lui albastrii.Nu stiai pentru cat timp ati stat asa dar dupa ce ai clipit un zambet frumos si timid i-a luminat fata.
Niall a inceput sa iti cante melodia Little Things la chitara apoi ati alunecat amandoi pe iarba proaspata in timp ce el se juca in parul tau.Buzele voastre s-au unit intr-un sarut.Un sarut pe care cu siguranta nu il vei uita niciodata