LAPAR. Lapar dan lapar. Ya, sayang-sayang saya. Aku lapar dan haus macam nak mampus dah. Tak kesian dekat aku? Aku bergolek ke kiri katil pula. Sekarang aku sedang terlentang di atas katil. Aku regangkan badanku.
Fuh, bunyi tulang. Perut aku berkeroncong lagi. Inilah nasib kalau tak sahur. Aku sejenis yang tak skip sahur. Sekali tiba-tiba tak makan, jadi lapar sangat pula. Bibir aku sekarang ni kering sangat-sangat. Nak tolong basahkan? Aku gurau! Jangan ambil serius.
Puasa-puasa ni otak kotor pula. Sebenarnya, aku bosan. Tak tahu nak buat apa. Itulah aku termenung sendiri ini. Tak ada yang nak chat aku ke? Ehem, DANESE, Ehem. Eh, tak ada apa pun. Saje mention.
Ting! Ting! Siapa itu? Abe Danese ke? Telefon aku capai. Dan jawapannya, ya. DANESE NI PANJANG BETUL UMUR.
aaa -daddy danese 😇
kau puasa ke harini? -daddy danese 😇
ke bendera merah lagi? -daddy danese 😇Satu perkembangan baharu, aku dah ada nombor dia. Jangan tanya kenapa aku save nombor dia 'daddy danese'. Sebenarnya, dia tak suka aku gelarkan dia itu tapi bagi aku, daddy tu macam comel pula dengan dia ni.
yang bendera merah (red flag) tu kau, bukan aku. -you
btw iyaa aku pose -you
saya laparlah, baby 🥺 -youMeremang bulu roma aku dengan panggilan macam tu. Tapi ini Altezza, kan? Tak tenang hidup aku ni tak kacau dia. Lagi buat dia marah, lagi aku suka.
kau nak aku jadi red flag betol betol ke? -daddy danese 😇
tolong jangan gune emoji tu -daddy danese 😇
aku tak suke. sebab ape yang aku suke tu, kau -daddy danese 😇eyy cieee pickupline ke abe danese oi -you
saya cair saya cair -youstress -daddy danese 😇
aku yang patut stress sebab kau 🙄 -you
ha -daddy danese 😇
[You blocked this contact. Tap to unblock]
Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak campak telefon. Nak-
Telefon aku berbunyi menandakan panggilan masuk. Bella ni nak spill pasal Leonardo kesayangan dia ke? Aku angkat panggilan itu terus. Telefon ditekapkan ke telinga. "Hello, baby sayang ucuk acam. Nak apa?" Sapaku.
"Kau memang panggil semua orang baby ke?" soal orang di hujung talian.
Eh, asal suara lelaki pulak? Aku jarakkan telefon dari telingaku. Sekejap, bagi aku ketawa. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Daddy Danese rupanya. Aku menekapkan semula telefon ke telinga.
"Nak apa ko bang?" soalku kembali kepadanya. Soalan berbalas soalan. Kisah pulak aku?
"Jawab soalan aku dulu. Kau panggil semua orang baby ke?" Desaknya.
YOU ARE READING
Entah
Short StoryShe fell first but does he will fall harder for her? https://vt.tiktok.com/ZSdegVkLk/ -Altezza Siapa ni? -Danese Orang. -Altezza Siapa sangka dengan hanya sekadar link TikTok dapat Altezza meluahkan rasa cintanya terhadap 'Telur Hancurnya'. Bertik...