Fabrikanın önüne geldiğimiz de iç çektim. Melih elini omzuma koydu "Sakin ol iyi olacak her şey". Gülümsedim ama sakin olamıyordum. Kabul eder miydi, etmez miydi bilmiyordum. Melih kapıya 2 3 kez yumrukla vurdu. Deliydi bu mafya kapısı yumrukla mı vurulur. Kapı bir an açılınca irkildik, kapıyı açan çocuk kaşlarını kaldırmış sinirle bize bakıyordu. Sanki sizi sikerim diyordu bakışlarıyla. "Ne var lan piçler ne vuruyorsunuz?" dedi bağırarak. "Kaptanla konuşmamız gerekiyor" dedim masumca. Sert konuşsam sert dayak yerdim herhalde. Bana mal mısın bakışı atıp "Geçin" dedi.
İçeriye girdiğimiz de ürkmüştüm, burası çok korkutucu bir yerdi. İkinci kata çıktığımız da gözlerim iri iri açıldı yerde kan izleri, sandalyeye bağlanmış 2 adam, ağzı yüzü kan içerisindeydi ikisinin de. Melih bana yaklaşıp "Kanka bu kaptan harbi manyak çıktı" dedi. Bize yolu gösteren çocuk melihe bakıp "Ne sandın o bir mafya" dedi ve sırıttı. Odanın önüne geldiğimiz de çocuk kapıyı tıklattı "Gel" dedi birisi içeriden, kaptandı herhalde. İçeri girdiğimiz de gözüm direkt koltukta oturmuş sigara içen kaptana kaydı. Yakışıklıydı şerefsiz.
Bana anlamsız ifadeyle baktı, ben de ona bakıyordum. "Yine mi siz?" dedi sinirle. Kendimi toparlayıp "Seninle konuşmam gerekiyor" dedim sesim çok masum çıkıyordu. Kaptan çocuğa kapıyı göstererek "Siz çıkın" dedi. Çocuk melihi alıp çıkınca daha fazla korkmaya başladım, melih yanımda dursa iyi olurdu. Bir süre ona baktım, koltuktan kalkıp yanıma geldi "Buraya konuşmak için mi geldin yoksa susmak için mi?" dedi sigarasını elinde ezerken. Ulan kafama sıkacak gibi hissediyordum. "Bana yardım etmeni istiyorum" dediğim de birkaç saniye baktı ve gülmeye başladı "Sana yardım etmemi mi istiyorsun?" Komik bir şey mi söylemiştim piç. "Evet istiyorum" dediğim de daha çok güldü.
"Sen kimsin ki ben sana yardım edeyim, siktir git şuradan" bu sefer sinirle konuştu. "Bana yardım etmeni istiyorum" diye tekrar ettim. Yürek yemiştim herhalde. Kolumu kavrayıp sıktı "İşini bitirmem tek mermiye bakar, canına susadıysan burda durmaya devam edersin" Canımı yakıyordu, kolum çok acımıştı. "Lütfen bana yardım et" gözlerim dolmuştu hem kolum acıyordu hem de kaptandan başka yardım isteyebileceğim biri yoktu. Beni sert bir şekilde itti ve bağırdı "Siktir git damarıma basma yoksa sıkarım kafana"
Ona yaklaşıp "Bana yardım edeceksin" dedim ve odadan çıktım. Melih direkt yanıma geldi "Ne oldu lan" dedi. Sırıttım "Tehdit etti ama bana yardım etmek zorunda" Fabrikadan çıktığımız da "Kanka sen manyak mısın aq ne demek etmek zorunda" dedi Melih. "Edecek melih edecek biraz bekleyelim". Aklıma koymuştum bana yardım edecekti, onu buna zorlayacaktım.
Melihle birlikte eve geldik, bugün bizde kalacaktı. Akifle annem zehrayı alıp yazlığa gitmişlerdi ev boştu rahat takılacaktık.
"Laan melih aç mısın" diye bağırdım mutfaktan. "Evet kanka kurt gibi açım" diye karşılık verdi melih. Tost malzemelerini alıp tost yapmaya başladım. Melih mutfağa geldi "Mert lan sen emin misin" Melihe bakıp sırıttım "Tabii ki eminim yapacağım" dedim.
Tostumuzu bitirip pes atmak için salona geçtik. Kapının yumruklanmasıyla ikimiz de irkildik. Birisi kapıyı alacaklı gibi vuruyordu. Ayağa kalktım "Kim lan bu" dedim melihe bakıp. İkimiz de kapıya ilerledik. Kapıyı açtığım da şok olmuştum, karşımda duran Kaptandı. Bana sağlam bir yumruk attı, yere yığılmıştım. Ensemden tutup kaldırdı "Sen kimsin bana kafa tutuyorsun orospu çocuğu" bir tane daha yumruk attı. Melih durdurmaya çalışıyordu ama engellediler. "Yapma dur" dedim sesim zar zor çıkıyordu. "Bir daha sakın bak sakın bana kafa tutmaya kalkma" dedi ve bir daha yumruk attı.
Şu an çok çaresiz hissediyordum, bu kadarını hak edecek bir şey yapmadım sadece yardım istemiştim bu kafa tutmak değildi. Onlar gidince melih direkt yanıma geldi "İyi misin lan acıyor mu" dedi. Elinden tutup ayağa kalktım "İyiyim ben" Yüzüme baktı "Ulan mert ulan mert" dedi. Kolumdan tuttu birlikte odaya ilerledik.
"Bunun bedelini ödeyecek" dedim eşofmanımı giyerken. "Mert ayıptır sorması mal mısın kardeşim bu dayaktan sonra akıllanmadın mı aq" dedi bana bakarken. "Ödeyecek dediysem ödeyecek"
İkimiz de uzanmış müzik dinlerken uyumaya çalışıyorduk. Melih birden yatakta doğruldu "Mert, kaptan seni öldürebilirdi" Gülümsedim "Korkma lan korkma bir şey olmaz" dedim. Kafasını salladı yataktan kalktı "Bu gece bize uyku haram korkudan uyuyamam". Ben de kalktım "Saçmalama niye korkuyorsun" dedim. Başta ben korkuyordum şu an sanki rolleri değişmiştik melihle. "Oğlum kaptan lan bu iki dakika da nasıl dayak manyağı etti seni görmedin mi" dedi odada tur atarken. "Merak etme iyi olacak sen söylemiştin bunu" dedim.
Melihle oturmuş televizyon izliyorduk. Gece yarısı olmuştu. Melihin telefonuna gelen bildirim sesiyle ikimiz de telefona baktık. Melih telefonu eline alıp açtı, daha sonra bana baktı "Mert bittik biz bittik" dedi endişeyle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVGİLİM-GAY
AcciónNot; Uzun süredir yoktum, kitabı yeniden yazmaya başlayacağım.