Rüzgar tenime dokunduğunda içim titremişti. Saate bakmadan kendimi dışarıya atmıştım. Sahilde oturmuş ağlayarak denizi izliyordum. Annem bana inanmıyordu. Gözlerimin içine bakarak "keşke oğlum olmasan, tam bir yalancısın" demişti. Oğluna değilde o orospu çocuğuna daha çok güveniyordu annem, işte bu canımı yakıyordu. Daha çok ağlamaya başladım.
Canım çok yanıyordu aq. Her şeyi olduğu gibi anlatmama rağmen bana keşke oğlum olmasan demesi çok ağır.
Ayak sesi duyduğumda irkildim. Arkaya baktığımda kaptanın geldiğini gördüm. Nedensizce mutlu olmuştum.
"Niye ağlıyorsun ufaklık?" dedi yanıma oturarak. "Sanane karışma" dediğimde cebinden peçete çıkarıp uzattı. Peçeteyi alıp burnumu sildim. "Annem bana inanmıyor" dedim burnumu çekerek "Sen harbi ufaksın" dediğinde sinirlendim. "Ufak senin-" lafımı bitirmeme izin vermeden "Değil" dedi.
"Annen o adama aşık olduğu için anlattıkların ağır gelmiş olabilir" dedi elini omzuma koyarken. "Bende onun oğluyum, bana inanması gerekirdi" dedim. Bir şey demedi.
Ayağa kalktığımda kolumdan tuttu "Nereye gidiyorsun?" Ulan cehenneme gidiyorum "Sana ne?" dediğimde o da ayağa kalktı "Arabaya geçelim seni eve götüreyim" dedi. Üşüdüğüm için itiraz etmedim. Arabaya bindim, eve gidene kadar sessizce yolu izledim. Evin önüne geldiğimizde "Kaçacağım" dedim. Dönüp bana baktı "Nereye kaçacaksın?" sırıttım "Kocaya kaçacağım" dediğimde kahkaha attı. "Gir evine uyu ufaklık" Sikerim ufaklığını.
"Kes lan sikerim belanı" deyip arabadan indim. Arkamı dönüp ilerleyecekken durdum. Pencereyi açması için tıklattım, açtığında "Ne var" dermiş gibi bir bakış attı. Nah çekip sırıttım "Buraya gel" deyip indi arabadan. "Ne var lan geldim lan" Yaklaşıp yüzüme baktı "O parmağını kerpetenle kopartırım" dediğinde güldüm "Hadi koparsana" parmağımı ona uzattım. Niye onunlayken mutluydum ben amk.
Parmağımı tuttu "Kopartayım mı?" diye sorduğunda kafamı aşağı yukarı salladım. Parmağımı ağzına sokup sertçe ısırdığında yüzümü buruşturdum. "Ne yapıyorsun sen it herif" Kahkaha atıyordu piç. "Söz bir dahakine koparacağım."
Yatağıma uzanıp tavanı izlemeye başladım. Kaptanı sikesim geliyordu. Onunlayken sanki etrafımda 100 polis beni koruyor gibi hissediyordum, garip hisslerdi.
------
Okul çıkışı melihle yürüyüş yapmaya karar vermiştik daha sonra acıktığımız için güzel bir kafeye geçip oturduğumuzda. Karşı masadaki Kaptana kaydı gözlerim. Ulan şerefsiz her yerden çıkıyordu. Bana bakıp göz kırptığında gözlerimi devirdim.
Yemekler geldiğinde iştahla hamburgerimden büyük bir parça ısırdım. "Bro ölcen amına koyayım" dedi melih ağzı doluyken zar zor konuşarak. "Sen ilk önce kendine bak mal" dedim. Ağzındakini yuttuktan sonra gülerek konuşmaya başladı "Laaan Kaptan beni instagramdan takip etmiş" dedi. Ne demek takip etmiş lan. "Seni niye etti ki?" deyip çatık kaşlarımla kaptana baktım.
"Kanka eniştem sonuçta tabii etmeli" dedi. Enişte ne alaka amk. "Top muyum ben?" diye sorduğumda kahkaha attı "Evet topsun birader" bağırarak söylediğinde koluna sertçe vurdum. Kaptana baktığımda güldüğünü gördüm. Ne gülüyorsun lan komik mi?
"Kanka bak bu da barlasın hesabı." Telefonu alıp hesabı inceledim. Sadece tek fotoğrafı vardı ve sadece kaptanı takip ediyordu. "Yakışıklı çocuk he" dedi melih gülerek. "Git çıkma teklifi et o zaman" dedim. "Lan lan ben top muyum" dediğinde, az önce yaptığı şeyi yaptım "Evet topsun birader" dedim bağırarak.
"Sen ne piç çıktın lan" dediğinde sırıttım." Kaptanın yanımıza geldiğini gördüğüm, kaşlarım çatıldı. Niye geliyordu bu. "Ee beyler ne yapıyorsunuz" dedi. Melih meyve suyundan bir yudum alıp "Kaptan eni-" diyecekken lafını kestim. "Oturuyoruz" Kaptan garip garip melihe baktı. Haklıydı tabii amk. Melihin kafasını sikeyim.
Kaptan bir süre daha bakıp diğerlerine gelin diyerek kafeden ayrıldı. Sandalyede doğrulup melihin kafasına geçirdim "Piç enişte mi diyecektin?" Oflayarak kafasını tuttu "Evet kanka ne var bunda." Sinirden kuduracaktım. "Sikerim senin ağzını yürü kalk gidiyoruz."
Kafeden çıktığımızda Kaptanı gördüm, arabanın önünde bekliyordu. Diğerleri gitmişti herhalde. "Kanka manitan seni bekliyor koooş laan" dedi melih beni iterek. "Sikerim seni melih sus" deyip ilerledim. Kaptan "Buraya gel" diye bağırdığında ona aldırmadan yürümeye devam ettim. Yanıma geldi, kolumdan tutup durdurdu. Melih "Size iyi günler melih kaçarr" deyip gitti. Sikecektim melihi de.
"Ne var lan dangalak?" dedim sinirle yüzüne bakarken. "Benimle gelmeni istiyorum" dedi. "Nereye?" Şaşırmıştım lan. "Gelir misin?" dediğinde kafamı hayır anlamında sağa sola salladım. "Niye soruyorsam" deyip kolumdan tuttu, arabaya doğru sürükledi resmen. Karşı gelemiyordum ayı gibiydi resmen aq. "Bin şu arabaya" dedi sinirle. "Binmiyorum lan yiyorsa bindir" Ulan mert karşında mafya duruyor ve sen yiyorsa diyorsun kafana sokayım. Arka kapıyı açıp içeriye doğru itti beni.
"Aferin ufaklık" deyip kapattı kapıyı. Ön koltuğa geçtiğinde şarkı açtı. Açtığı şarkı Duman-senden daha güzel'di. "Vay be mafyalarda duygusal şarkı dinliyormuş" diye mırıldandım. Dikiz aynadan yüzüme bakıp sırıttı. "Sırıtma artık pezevenk"
Bir dağ evine gelmiştik. Arabadan indi daha sonra inmem için benim kapımıda açtı. Sanki ben çocuğum açamıyorum.
Arabadan indiğimde mesaj geldi, telefonu açıp baktığımda melihin yazdığını gördüm. Kaptan "peşimden gel" deyip eve doğru ilerledi.
Melo; Kanka ne yapıyorsunuz lan?
-Dağ evine geldik ne alakaysa
Melo; Lan çok romantik
-Mal mısın sen aq ne saçmalıyorsun
Melo; Kaptana nasıl baktığını gördüm ;)
Nasıl bakmıştım aq
Melo; Hadi size iyi sevişmeler
-Piç amına koyacağım bekle sen
Telefonu sinirle kapatıp cebime koydum.
Ev büyük ve çok güzeldi. "Ee buraya niye geldik?" dediğimde bana bakıp sırıttı "Takılmak için" Ne takılması kardeşim?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVGİLİM-GAY
ActionNot; Uzun süredir yoktum, kitabı yeniden yazmaya başlayacağım.