14-UNUT

2K 165 16
                                    

Bornozla salonda oturmuş televizyon keyfi yapıyordum. Kaptan evde olmadığı için daha rahattım. Evde olsa böyle rahat takılamazdım. Dönmemize az kalmıştı. Gitmek istemiyordum, çünkü burada mutlu hissediyorum. Meyve suyundan bir yudum daha alıp ayağa kalktım.

Merdivenlere yönelmiş yukarı çıkacakken, kapının açılma sesini duyduğumda olduğum yerde durdum. Kaptan elinde bir sürü cips paketiyle içeriye girdi.

Beni gördüğünde duraksayıp baştan aşağı süzdü. "Bu güzel lan amına koyayım" sırıtıyordu yine. "İşine bak pezevenk" dediğimde kafa sallayıp bakmaya devam etti.

Şerefsiz piç. Ondan etkilendiğimi biliyordu, sırf belli edeyim diye yapıyordu bunu. "Bakma bana top" gülüp yanıma geldi. Kafasını boynuma gömüp kokladı, içim titremişti. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Bunu fark etmiş olacak ki kafasını kaldırıp yüzüme baktı "Şş sakin"

Belimden tutup biraz daha yakınlaştı "Çok güzel korkuyorsun" yanağımdan öptüğünde siktir diye mırıldandım. Şimdi ise boynumu yalıyordu, çıldıracak gibiydim. Elimden tutup yukarıya doğru ilerdi.

Odaya girdiğimizde beni kapıya yasladı. Kendisini bana bastırdığında inlemeden edemedim. Siktir amına koyayım.

Boynumu hem öpüyordu, hem ısırıyordu. Öyle güzel öpüyordu ki, içim gidiyordu. Elini bornozun ipine attığında kapalı olan gözlerimi açtım "Çek elini" kafasını kaldırıp sırıtarak baktı. "Seni becermek istiyorum" öylece baktım, rüya mı görüyorum ben? Bunu söyleyen gerçekten Kaptan mı?

Çekilip yine baştan aşağı süzdü. Elini pantolonuna atıp düğmesini açtı, öylece izliyordum onu. Elini pantolonundan içeriye sokup aletini çıkardı. Gözlerimi kırpmadan izliyordum. Damarları belli oluyordu, sikeyim. Aletine baktığımı biliyordu.

Yakınlaşıp tek elini kapıya dayadı. Gözlerimin içine bakarak kendini çekmeye başladı. Şu an zevkten 4 köşe olduğunu biliyordum, bu hoşuma gitmişti. Bu sefer ben boynunu yaladığımda inledi, sırıtıp tekrar yaladım. "Sikeyim, yapma" dedi boğuk bir sesle, eli hızlanmıştı. İnlemesi beni  tahrik ediyordu.

"Geliyorum" kafasını boynuma gömdüğü için sesi az gelmişti ama ne dediğini anlamıştım. Bornozumu sıyırıp karnıma boşaldığında kafamı kapıya yaslayıp gözlerimi kapattım. İnanılmaz güzel hissediyordum. Yanağımı okşayıp öptü. "Keşke içime boşalsan" hassiktir lan ben ne demiştim? büyük bir kahkaha atmıştı. Gözlerimi açıp onu ittiğimde "Keşke" dedi.

Yüzüne bakmadan banyoya ilerledim, çok utanmıştım. Resmen beni sik dedim adama. Hâlâ güldüğünü duyabiliyordum. Utançtan yüzüm kızarmıştı. Gerçekten rezil olmuştum.

--------------
Sabah uyandığımda pencere karşısında sigara içen Kaptan'ı gördüm. "Günaydın" dedim, hâlâ uykum vardı. Bana bakıp kafa salladı "Kalk hazırlan, dönüyoruz" oysaki 1 hafta daha buradayız demişti. "Neden?" sorduğum soruya cevap vermeden odadan çıktı. Ne oluyor?

Hızla ayağa kalkıp peşinden gittim. "Kaptan ne oldu?" diye seslendim ama umursamadı.

Tam dibine girdiğimde çatık kaşlarımla dik dik baktım "Ne oluyor lan? ne bu atar gider?"

Elinin tersiyle ittirip bağırdı "Benim asabımı bozma, hazırlan dediysem hazırlan" gözlerim dolmuştu, fark etmesin diye hızla yukarıya çıktım.

Dün her şey çok güzeldi, birden bire ne oldu? Niye böyle sinirli ve ters yapıyor anlamamıştım. Belki de bir erkeğe azıp boşalmak onu sinirlendirmişti, kendisine yakıştırmıyordu.

Üstümü değiştirip ayna karşısına geçtim. Kendimi sorgulamaya başlamıştım. Peki ya ben? Eşcinsel miyim? Bu güne kadar hiçbir erkekten etkilenmedim, hoşlanmadım. Kaptanı gördüğümde neden kalbim hızlanıyor?

Sikeyim böyle işi diye mırıldanıp çıktım odadan.

Kaptan siyah kot pantolon, üstüne siyah dar gömlek ve deri ceket giyinmişti. Her zaman ki gibi çekici görünüyordu. Beni gördüğünde ayağa kalkıp ilerledi "Hadi, çıkıyoruz"

Yol boyunca ikimizde konuşmamıştık, sadece ara sıra kaçamak bakışıyorduk.

Evin önüne geldiğimizde "Sağol" deyip indim arabadan. "Dur" dedi yanıma gelirken. "Dün olanları unut gitsin, çok fazla azmıştım ve o an yanımda sen vardın. Ayrıca Fabrikaya da sık sık gelme." kalbime bir şey saplanmış gibiydi, acıyordu. Şerefsiz resmen ihtiyaç gidermişti. "Lan sen nasıl bir orospu çocuğusun, dün öpüp kokladın şimdi de bunları mı söylüyorsun?"

Bağırdığım için eliyle ağzımı kapattı "Sus, bağırma"

İttirip dolu gözlerle ona baktım "Bu saatten sonra sende beni unut, siktir git"

MAFYA SEVGİLİM-GAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin