pt1

17.3K 611 11
                                    

Dr.jeon💜
Part1

ဒီလိုနေ့မျိုးမှာဒေါသမထွက်ချင်တာအမှန်ပဲ....ဒီနေ့ကျတော့်ရဲ့၃၅နှစ်ပြည့်မွေးနေ့..ာအလုပ်ခွင့်တောင်မယူပဲဆေးရုံမှာနေနေတာကိုး....ဒေါသကထွက်အောင်လုပ်တယ်...

ဒေါက်..ဒေါက်...

ဆေးရုံအုပ်-ဝင်ခဲ့ပါ...ဟမ်း...Dr.jeon..

အော်ကျတော်ဆီရောက်လာပီသေချာတယ်သူပြောပါတော့မယ်....

Jk-ဆေးရုံအုပ်...ဘလိုလုပ်လိုက်ပြန်တာလဲ....ကျတော်မှာထားတယ်မလား...ကျတော့်ရဲ်အလုပ်တွေကိုတခြားသူကိုမခိုင်းပါနဲ့လို့...အဓိကကကျတော့်လူနာတွေကိုတခြားဆရာဝန်ဆီအပ်တာဘာအကြောင်းကြောင့်များလဲ....ကျတော့်ကိုမယုံကြည်တာလား....ကောင်းပီဒါဆိုနှုတ်ထွက်စာပို့လိုက်ပါ့မယ်...

ဆေးရုံအုပ်-အာ...အာ့လိ​ုမဟုပါဘူးdrရယ်.....Drကခွဲခန်းဝင်ထားတာမကြာသေးဘူးဆိုတော့...ပင်ပန်းပီဆက်မဝင်နိုင်တော့မှာဆိုးလို့ပါ...

Jk-ကျတော်ကဆရာဝန်ပါ...အချိန်အတိအကျနဲ့အလုပ်လုပ်တာမို့...ဘာပင်ပန်းမှုကြောင့်မှထိခိုက်လို့မရဘူး.....နောက်ခါအာ့လိ​ုတွေလုပ်မယ်ဆို...ကျတော်တခုခုဆိုရပါလိမ့်မယ်...ခွင့်ပြုပါအုန်း...

ဆေးရုံအုပ်-ကောင်းပါပီ...ထယ်မဖစ်စေရပါဘူး...

အောင်မလေး....တေည်သေးရဲ့..သူ့လိုမြို့နယ်အရပ်ရပ်ကလိုချင်နေတယ့်Drမျိုးကိုငါ့ဆေးရုံကတပင်းတပန်းရထားတာ...သူမရှိလို့မဖစ်ဘူး.....ခုလဲသူကသူကခွဲခန်းဝင်ပီ...10မိနစ်အလို...နှလုံးသွေးစိတ်တယ့်လူနာတဦးအရေးပေါ်ပေါ်လာလို့....သူပင်ပန်းနေမှာပဲဆိုပီ...တခြားနှလုံးဆရာဝန်ကိုတာဝန်ပေးမိတာ...သူ့တာဝန်ကိုပေးရလားဆိုပီ...လာဆူပွက်သွားတယ်.....တဂယ်အလုပ်လောဘကြီးသူပဲ....ဒါမဲ့လဲဂုဏ်ယူစရာပါလေ.....

ဘလိ​ုဒေါသပဲထွက်ထွက်...ကျတော့်တာဝန်ကိုယူပေးတယ့်Dr.eunကိုတော့ကျေးဇူးတင်ရမယ်မလား....အာ့ကြောင့်Dr.eunရဲ့နားနေဆောင်ကိ​ုသွားခဲ့တယ်..ရှုပ်ရှုပ်ရှဲ့ရှဲ့... ဒီဆေးရုံအုပ်ကဂေါက်နေတာ...ခုထိမပြုပ်နိုင်ဘူး...ငါ့လိုလူကဘသူ့ကိုမှကျေးဇူးမတင်ရအောင်နေ​ကာမှဘိုးတော်လုပ်မှ...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now