pt20

4.5K 202 3
                                    

Dr.jeon💜
Part20

ကဲဒါဒါတွေချစ်ဖို့ကောင်းလို့ထပ်upတယ်..ကျေနပ်လား..မကျေနပ်ရင်...လာခိုးသွား...🤣🤣

Jk-ထယ်...ထတော့လေ....ဒီနေ့ထယ်နဲ့အတူ...yoonဆီသွားမယ်...

တရှုံ့ရှုံနဲ့......အပျင်းတွေလိမ်......အာပုတ်တွေသုတ်ကာထထိုင်တယ့်...ကျတော့်ချစ်သူကောင်လေး.......

Tae-မမယွန်းဆီ...ဘာသွားလုပ်ရမှာလဲ...

Jk-ထယ်ကိုပြောစရာလဲရှိတယ်သက်သေပြစရာလဲရှိတယ်.....ဒီနေ့ကအရှုပ်တွေရဲ့အဆုံးသတ်ပဲ...အား..မွေးလိုက်တယ့်ပါးလေး..ရွတ်...

အဆုံးသတ်ပဲဆိုပီ....ထိုင်နေတာ့်ကျတော့ပါးကိုလာနမ်းတယ်...အိမ်ယာထထချင်ူ.....ကျိတ်ရီရပါသေယကျတော်.....

Tae-ပြန်တော့ကိုယ့်အခန်းကိုယ့....ခနနေထွက်လာမယ်.....

Jk-ဒီမှာပဲနေလို့မရဘူးလား....

Tae-နေလို့မရဘူး..ပြန်....

Jk-အင်းပါ....ခနနေထွက်ခဲ့....ကိုယ့်တင်လုံးလေး..

နားထဲကို....ပြောသွားသည်ကတင်လုံးတယ့်...ဟာ..ဒီလူ...

ဘေးနားမှာရှိတယ်ပန်းအိုးကိုကိုင်ကာရွယ်ပြလိုက်မှ...ခပ်မြန်မြန်လစ်ထွက်သွားတယ်.......အရင်လိုပျော်စရာအချိန်လေးတွေပြန်ရလိုက်သလိုပဲ...ကျတော်နဲ့ဦးကခု..ဖောက်ပြန်နေကြတာမျိုးလား....မဟုဘူး....အာ့မိန်းမက..အကြံရှိနေတာ......အမြန်ဆုံးပြေလည်သွားခဲ့ရင်....ဦးကိုထပ်မစွန့်လွှတ်ရတော့ဘူး........

.........

Tae-ဘလိုနေရာမျိုးကြီးလဲ...

ကျတော်တို့ရောက်နေသည်ကတိုက်ပျက်တလုံးဆီ....မမယွန်းလဲပါတယ်....ဘာကိတ်စကြောင့်လာတာလဲ...နောက်ပီဦးကပျော်နေပုံ.....

Yoon-ဟိုမှာလာပီအကို......

Jk-ဂျယ်ဆောင်း.......

အမှန်တော့...အာ့နေ့cctvမှတ်တမ်းကိုရခဲ့လို့le suu eunနဲ့စကားပြောနေတာဂျယ်ဆောင်ူမှန်းသိလိုက်ရတယ်...သေချာပေါက်အိပ်ဆေးဆိုတယ့်စကားကြောင့်ကျတော်တို့ပြသနာဆိုတာသိလိုက်တယ်.....ဂျယ်ဆောင်းအမေကိုဟိုမိန်းမဆေးရုံတင်ပေးထားသည့်နောက်ကို..နောက်ယောင်ခံလိုက်တယ်.. ပီတော့ဂျယ်ဆောင်းကိုထိပ်တိာက်တွေ့ပီ...ရှင်းခဲ်တယ်..ခုသက်သေကပြည့်စုံနေပီ.....

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now