pt16

3.9K 191 3
                                    

Dr.jeon💜
Part16

ဦး...ထယ်အိမ်ပြန်ရောက်ပီ..ဦးစိတ်ပူနေလား...စိတ်ပူစေချင်တယ်ဦး....ထယ့်ကိုစိတ်ပူစေချင်တယ်........

ကျတော်အိမ်ထဲဝင်သွားတော့...

Tae-mom...

အမေပြန်ရောက်နေပီ...အမှားလုပ်မိထားတယ့်ကျနော်..အမေ့ကိုတွေ့ပီ..တဂယ်...မလုံဘူး..အမေကတခုခုကိုသိထားပုံပဲ...အခုကျတော်အိမ်ပြန်လာချိန်ကမနက်၁၀နာရီ...ညကကျတော်soulကိုပြန်ရောက်လာပါတယ်ဒါမဲ့နီးစပ်ရာhotelမှာပဲညအိပ်လိုက်တာ....

ကျတော်အိမ်ထဲဘာမှမဖစ်သလိုဝင်လိုက်တယ်...

Tae-အာ..momရောက်နေပီလား...သား..တဂယ်သတိရနေတာ....

ကျတော်အမေ့ကိုပြေးဖက်ရနိပြင်တော့

Mom-မင်းက..သရုပ်ဆောင့ကောင်းသားပဲထယ်ယောင်း....

Pa-ထယ်...မင်းအဖေ့ကိုညာခဲ့တာလား...

အမသောမကအဖကေပါသိနပေီ.....

Mom-မင်းပြော...မင်းမိဘအရိပ်အောက်ကနေပေါက်လွတ်ပဲစား..နေတော့မှာလား....

Tae-mom ထယျက.း.

Mom-ဟုပီပြော...ဘာကိတ်စကြောင့်ငါတို့ကိုညာလဲ..ကျောင်းကခရီးထွက်တာမဟုပဲ....ဘာလို့အာ့ရွာကိုသွားလဲ....ဘာလို့ညတွင်းကြီးဆင်းလာရပြန်တာလဲ...

Tae-အမေ..သား

Mom-ငါအကုန်သိပီပီ...mr.jiကမင်းပျောက်နေလို့သတင်းပို့ပီပီ.....မင်းဘာလဲဒီမှာရှုပ်မဝလို့..ဟိုးထိသွားမွှေတာလား....

Tae-မဟုပါဘူးmomထယ်..အကြောင်းရှိလို့ပါ..

Mom-မင်းအကြောင်းတွေကိုငါတို့ကသိခွင့်မရှိတာလား....ဘာလဲမင်းကောင်မလေးကအာ့ကလား....

Tae-momရယ်သားမှဘာကောင်မလေးမှမရှိပါဘူး....

Mom-ဒါဆိုမင်းဘာလို့မင်းစိတ်တိုင်းကျပြုလုပ်နေရတာလဲ....ငါတို့ကမင်းရဲ့ဘာတွေလဲ.....

ကျတော်ကိုကြိုက်သလိုလုပ်ပါအမေ..ဒါမဲ့အကြောင်းအရင်းကိုကျတော်မပြောဘူး..သူနာမည်ပျက်ရမှာမျိုး...နောက်ပီ..ကိုယ့်အပေါ်ဟန်ဆောင်နေခဲ့သူကို...ကိုယ်ကအားနားပေးရမယ်...

Tae-ထယ်တောင်းပန်ပါတယ်အမေ...

Mom-ကောင်းပီ..မင်းနယူးယောက်ပြန်တော့..ဒီကကျောင်းလဲဆက်တတ်စရာမလိုဘူး....မင်းကိုဒီတခါ...အဖွားဆီလဲထားမှာမဟုဘူး...ထယ်ယောင်း...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now