pt23

3.7K 184 2
                                    

Dr.jeon💜
Part23

Jk-ထယ်...အဆင်သင့်ဖစ်ပီလား....

ကျတော်တို့ဆိုးလ်ကိုပြန်ရောက်နေပီ....ခုle suu eunနဲ့မျက်နှာချင်းဆိုင်ရှင်းဖို့ရန်ပြင်နေကြခြင်း....ဒါမဲ့ထယ်ကိုကြည့်ရတာ့ငြိမ်နေတာ်...

Jk-tae..
Tae-ဦး.....taeအာ့လိုမလုပ်ချင်ဘူး.....

Jk-ဘာအတွက်လဲ taeစိတ်မနာဘူးလား....ဟမ်..

Tae-ကျ​ေတါ့်ရဲ့တဖက်သတ်အချစ်ကတိုတောင်းပေမယ့်...ဦးပြန်မချစ်ခဲ့တယ့်အချိန်တွေဆို...သေမတတ်ပဲ......

ကျတော့်ထယ်ကle suu eunကိုတရားမဆွဲချင်ဘူးတယ့်...ပြေပြေလည်လည်ညှိယူချင်တယ်တယ့်လေ...ခုလဲအချသ်အကြောင်းကိုသူ့ရဲ့ပါးစပ်ဖွားလေးကနေကျတော့ကိုပြောပြနေတယ်....

Tae-ဦး....သူလဲတဂယ့ချစ်မိခဲ့တယ်ထင်တယ်...ဒါမဲ့ထယ်ကဦးကိုအသက်မကချစ်တယ်ဦးကိုချစ်လွန်းလို့ထာ်လက်မလျှော့ဖို့ဆုံးဖြတ်ခဲ့တာ......သူကမိန်းခလေးတယောက်လေ.....နောက်ပီ...ထာ်သူ့ကိ​ုကိုယ်ချင်းစာတယ်....ထယ်တို့ပြေပြေလည်လည်ညှိရအောင်နော်.....

ကျတော့်ထာ်လေးကတဂယ့်ကိုစိတ်ထားဖြူစင်တယ့်ခလေးပါ...သူတပါးကိုဘတော့မှနစ်နာအောင်မလုပ်ယူဘူး..ငြိမ်းချမ်းရေးကိုလိုလားသူလေး...ခုလဲကျတော်မျက်နှာလေးကိုကိုင်ပီ....မျက်နှာငယ်လေးနဲ့နားချနေတာ.....

Jk-ထယ်ကအာ့လိုလုပ်ချင်တယ်ဆိုလဲလုပ်ပါ...ဒါဆိုသက်သေအပြည့်အစုံနဲ့သူ့ဆီသွားကြတာပေါ့......

Tae-ဟုကဲ့..ဟီးဟီ.. ဦးကအကောင်းဆုံးပဲ.....

Jk-သိတယ်ပေါ့...

Tae-ဘာကိုလဲ...သိတယ်လေ...

Jk-အာ...ကောင်းတာပေါ့လေ...

Tae-အင်းလေ...

Jk-ဟဟ..ဟုပါပီ...

ဒီဦးဘာတွေဖောက်နေတာလဲ..ဘာကောင်းလို့....ဟမ်...

Tae-ဟာ...ဦးနော်ဘာလို့မာ့ကြောင်းပဲတွေးနေတာလဲ....ဒိုးခပဲ....

Jk-ဦးကမပြောမိပါဘူး..ဒီတိုင်း...

Tae-ဘာ..ဘာ..ဘာမှဒီမတိုင်းနဲ့ဒီညbottomပဲ....နေ...

Jk-ဟမ်..အာ့ဆိုဒီညအစီအစင်ရှိတာပေါ့ဟုလား...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now