pt9

4.1K 229 4
                                    

Dr.jeon💜
Part9

ကျတော်ရေချိုးပီထွက်လာတော့အခန်းထဲမရှိတော့တယ့်ကောင်လေး...ဘယ်ရောက်သွားတာလဲ...လျှောက်သွားနေတယ်...ချုပ်ရိုးကြောင့်နာနေတော့မှာပဲ... ကျစ်...

ကျတော်လဲbathrobeနဲ့အိမ်အောက်ထပ်ကိုဆင်းလာတော့ကာ..သူလေးကိုခေါ်နေမိတယ်...

Jk-taetae....tae..ထယ်..

ကျတော်မြင်လိုက်ရတာက....ဧည့်ခမ်းထဲမှာထိုင်နေပါသောထယ်နဲ့...ဟမ်း..dr.eun....

Dr.eun-jeon...

Jk-suu...ဘလိုရောက်လာတာလဲ...

Jeonရယ်အာ့လောက်ပြုစားရုံနဲ့လုံလောက်ပါတယ်....ခုပုံကsuuကိုဘလောက်ရင်ခုန်စေလိုက်လဲ...တွဲခိုနေတယ့်ရေစက်လေးတွေကသာ...jeonအချစ်ဆို...suuတွက်အများကြီးဖစ်နေမှာ.......

Suu-အော...ဒီလိုပါ...ဒီနားလေးလာရင်နဲ့ကားပျက်တာ....အာ့တာအကူအညီလဲမရဘူး...တယောက်ထဲမနေရဲတာနဲ့jeonအိမ်ကိုသတိရပီမိုးရေးထဲပြေးလညမိတာ...

သူတိူ့နှစ်ယောက်တည်းစကားပြောနေတာ..ကျတော်ကအလယ်ကလူပိုလိုပဲတယောက်ကလဲsuuတယောက်ကလဲjeonနဲ့.....ကြည့်လို့မရတော့ဘူး...

Jk-အော်....အအေးပတ်တော့မှာပါဒါလေးနဲ့သုတ်ထားလိုက်....

ဂျွန်းကသူ့လည်ပင်းမှာပတ်ထားတယ့်သပတ်လေးကိုကျမကိုပေးတယ်.....ကျမဒါလေးကအစအသက်ရှူရပ်မတပ်ပဲ.....ဂျွန်ကိုယ်သင်းနံ့ကိုအပြည့်အဝခံစားခွင့်ရလိုက်သလိုပဲ......

ဦးကသူသုတ်ပီးသားသပတ်ကိုပေးလိုက်တယ်....ငါဘာလို့အရမ်းခံစားနေရတာလဲ....ဦးရယ်ကျတော့်ရှေ့မှာအာ့လိုမျိုးတွေမလုပ်ပါနဲ့.....

Jk-ထယ်ယောင်း...မင်းလမ်းမလျောက်သင့်သေးဘူးလေ..သွားအခန်းထဲသွားနား.......

Tae-​ဗျာ....အာ..ဟု..ဟုကဲ့..

ဦးကကျတော့်ကိ​ုသူမရှေ့မှာထယ်ယောင်း....မင်း...အာ့လိုအသုံးအနှုန်းသုံးတာလား.....

Jk-suu...ခနနေနော်အကျီတွေစိုနေတော့ကျတော်..အကျီယူပေးပါ့မယ်...

Suu-ဟုကဲ့..ကျေးဇူးပါjeon..

......

Tae-ဦး...ဘာရှာနေတာလဲ....

Jk-အော်...suuကိုအကျီပေးမလို့....သူမိုးမိထားတာမလား

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now