pt14

3.8K 204 0
                                    

Dr.jeon💜
Part14

ညနေ၅နာရီ.....အာ့လောက်ရေကူးရလား...ဟာ...ဟုသား...သူမှာချုပ်ကြိုးနဲ့....ဟာ..ထယ်ပေါက်....ဒဏ်ရာကိုရေပေးထိလို့မရတာကိုး......ဒီကောင်လေးကွာ...ငါကလဲငါပဲအလုပ်များလို့ဂရုမစိုက်မိလိုက်ဘူး...တော်တော်ဆိုးနေပါလား....သူကရေးကူးသွားတုန်းသပတ်ကိုပခုံးပေါ်ပစ်တင်ထားတော့သပတ်နဲ်ဒဏ်ရာဖုံးနေတာ...ဒီ​ကောင်လေးဘာမှမဖစ်သလို..ကျစ်....

ကျွီ.....

Tae-ပြန်ရောက်ပါပီ....

Jk-မင်းရွဲ့နိုင်သေးတာလားထယ်ယောင်း.....

Tae-ခု..ကျတော့်ကိုအော်နေတာလားDr...

.စိတ်ဆိုးရင်အမြဲထယ်ယောင်း....တယောက်ကလဲdr.....

Jk-မင်းဘာလို့အာ့လောက်အရွဲ့တိုက်ဆိုးရတာလဲ....ဒီမှာရှိနေတာမင်းထက်အကြီးတွေနော်....

Tae-ဟက်...အကြီးတွေဆိုပီသူများလွတ်လပ်ခွင့်ကိုတော့မချုပ်သင့်ဘူးမလား.....

Jk-မင်း....

ကျတော်ကိုတခွန်းမကျန်ခံပြောပီ...အဝတ်လဲခန်းထဲဝင်ရန်ပြင်နေသောထယ်ပေါက်...ဘောင်းဘီကရေစိုနေတုန်းပဲ...ဒါမင်းအပစ်ပဲ..

Jk-ဘယ်လဲ..

Tae-ဘောင်းဘီလဲမလို့......

Jk-အရှေ့မှာလဲ....

Tae-ဟမ်.....

ဒီလူကြီး...ဘာလား...သူ့ရှေ့မှာလဲခိုင်တယ်...တင်ကိုတော့မြင်ဖူးပေမယ့်...ဟာခုကျ...အတွင်းခံလဲရှိတာကိုး.....

Jk-လဲလေ...

Tae-Dr ခဗျမညစ်နဲ့....ဒါ..ဒါဘာဆိုင်လဲ...

Jk-ဘာဆိုင်လဲဟုလား...မင်းဒီနေ့သူများခြံထဲဝင်မွှေတာလေ...အာ့တာငါအကုန်သိတယ်....

ဘလိ​ု..မဟုမှလွဲရော....ဟာ..ငါသေပီ...ကျတော့်ကိုမွေ့ယာပေါ်ကထိုင်ကာ...ပြောနေတယ့်ဦး....

Tae-အာ...အာက

Jk-မင်းငါ​ပြောတာမလုပ်ဘူးဆို...မင်းကိုအာ့ဆန်းအပျိုကြီးလက်ထဲအပ်လိုက်မာ်....

Tae-ဘာဗျ.....ကျတော်ကအပျိုကြီးဆီဘာလုပ်ရမှာလဲ.....ဒီမီာ...အာ့ကိတ်စနဲ်ဒီအပစ်နဲ့ဘာမှမဆိုင်ဘူး....သပ်သပ်ညစ်တာ...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now