pt4

4.9K 289 5
                                    

Dr.jeon💜
Part4

Mom-သားရေ...ထတော​့လေ...ညညဆိုမအိပ်ပဲဘာလုပ်နေတာလဲ..ကျောင်းနောက်ကျတော့မယ်...ထတော့နော်အမေမနက်စာထည့်ပေးလိုက်မယ်...

အမကြီးကင်ကတော့အခန်းရှေ့အော်ခေါ်ကာထွက်သွားလေပီ....ကျတော်ကတော့ထပ်အိပ်ချင်သေးပေမယ့်...၈ခွဲနေပီမို့...မအိပ်တော့...မနေ့ကလဲအခန်းထဲစာကောင်းကောင်းမလုပ်ဖစ်ဘူးလေ...ဒီနေ့ကောင်းကောင်းလုပ်ရမယ်....ဦးဆီ...ဦးကိုငါကစိတ်ကစားနေတာ...တဂယ်မဟုဘူး....သူကငါ့ကိုလဲစိတ်မဝင်စားဘူးလေ...အာ့ကြောင့်မို့...မေ့ပစ်မှာ....

ကျတော်ကျောင်းကိုရောက်တော့အခန်းစဖို့၁၀မိနစ်လိုနေသေးတယ်...

ဒါဒါ-ထယ်...

အဝေးကပြေးလာတယ့်ဒါဒါ...သူကကောင်းလိုက်တာ...လွတ်လပ်မှုရှိတယ်....ငါကအချစ်မိသွားလို့ထင်တယ်....

ဒါဒါ-ထယ်ဒီနေ့...အတန်းလစ်ရအောင်...

ကျောင်းစတက်တာပဲမနေ့ကဒီနေ့အတန်းလစ်ဖို့အဖော်လာစပ်တယ်...အာ့လိ​ုသူငယ်ချင်းမျိုး...

Tae-တော်ပါဟာ..မနေ့ကစာတွေလဲပြန်ကူးရအုန်းမယ်...ငါမလစ်တော့ဘူး...

ဒါဒါ-မလစ်တာသေချာလား....အေဒီနေ့ငါ..Bခန်းကqueenနဲ့လစ်မှာနော်...မနေ့ကမှခင်တာကွ...ချစ်စရာလေး...

မိန်းခလေးဒန်မဲ့ဘူးကျနေလိုက်တာများ...မင်းမချစ်ဘူးသေးလို့ပါဒါဒါရာ....

Tae-တော်ပါကွာ..အတန်းလစ်မယ်ဆိုလည်း...မနေ့ကစာတွေကူးမို့စာအုပ်ပေးခဲ့....

ဒါဒါ-ပီးရော..ရော့...ငါလစ်ပီ....

စာအုပ်ကိုကမန်းကတန်းထုတ်ပေးပီကျောင်းပြင်ကိုပြေးထွက်သွားတယ်...တိုးတက်ပါအုန်းမယ်​ကင်ဒါဒါရယ်....

ကျတော်လဲစိတ်တွေကတခြားရောက်နေတာမို့မနည်းစုစည်းပီစာသင်ရတယ်.......အရင်လိုမလန်းဆန်းနေဘူးဥွီး...မေ့ပစ်ချင်ပါတယ်ဆို...ဘာလို့မြင်မြင်နေရတာလဲ......အရှုပ်ပဲ.....

Jh-ဟျောင့်..ပြောလေကွာ..

Jk-မဟုပါဘူးဆိုငါကခလေးကိုမုန့်ပေးကြိုက်မယ့်ကောင်လားကွ...

မနေ့ကရောက်လာတယ့်ကောင်လေးကကျတော်နဲ့ဘလိ​ုပတ်သက်လည်း...ရည်းစားမဟုလားဆိုပီလာလာရစ်နေတာ်...

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now