pt8

4.4K 231 2
                                    

Dr.jeon💜
Part8

မနက်ခင်းစောစောပျော်မြူးနေတယ့်သားထယ်...ဒီခလေးဘာတွေဖစ်နေတာပါလိမ့်.....

Tae-mom..ထယ်​ကျောင်းသွားတော့မယ်...

Mom-မနက်စာကရော...

Tae-ကျောင်းရောက်မှစားတော့မယ်...ဒီနေ့အချိန်ပိုဆရာခေါ်ထားလို့...

Mom-အင်းအင်း..

ကျတော့်ကားကကျောင်းမှာ​ကျန်ခဲ့တော့ဒီနေ့busကားစီးရတော့မယ်...တခါတလေအသစ်အဆန်းပေါ့...ဦးဆီမသွားချင်ပါဘူး.....သတိရလဲအောက်ထားမယ်...ရှက်လို့.....ဟီးဟီး

ကျောင်းကိုသွားမယ့်busကားကိုစောင့်နေလိုက်တယ်.....ကားစောင့်ရင်းမနေ့ကအကြောင်းပြန်တွေးမိတယ်.....

ဦးကကျတော့်အိမ်ကိုပြန်ပို့ခဲ့တာ....paတို့တွေ့သွားမှာဆိုးလို့အိမ်မရောက်ခင်အလိုရပ်ခိုင်းတာစိတ်မဆိုးတယ့်အပြင်...ကိုယ်နားလည်ပါတယ်တယ့်.....ဦးကရင့်ကျက်လိုက်တာ...

ကားလာပီမို့...ကားပေါ်ကိုတက်လိုက်တယ်...လူတွေများလိုက်တာ......ကျတော်လဲကိုယ့်ဘာသာကို...ထိုင်စရာနေရာမရှိလို့....ကိုင်စရာနေရာတခုမှာတွဲကိုင်ကာမတ်တပ်စီးလိုက်တယ်.....busကားကလူကျပ်တာမို့...ကားတခါတခါကွေ့ရင်...အိုး...စိတ်ရှုပ်လိုက်တာ....ကျတော်လဲစိတ်ပျက်ပျက်နေရာမှ.....ဟင်...ဟိုကောင်...
မြင်လို့မှမကောင်ဘူး.....တောက်နှာဘူးငါနဲ့တွေ့မယ်.....ယောကျားတယောက်ကတိုတိုနံ့နံ့ဝတ်ထားတယ့်ကောင်မလေးတယောက်နဲ့တင်ပါးကိုဖျစ်ညစ်နေတာ...ကောင်မလေးကကြောက်လို့ထင်တယ်...သူ့မမအော်ပဲ.. သူ့မမျက်ဝန်းတွေကအကူအညီတောင်းနေတာ.....ကျတော်လဲယောကျားလေးတယောက်ပဲဒါမယ့်အာ့လိ​ုသူများသားသမီးကိုထိကပါးရိကပါးလုပ်တာမျိုးတော့မကြိုက်ဘူး.....
အာ့ကြောင့်လူကြားထဲတိုးဝေ့ပီအာ့နှာဘူးကောင်ဆီ...သွားလိုက်တယ်...

Tae-ဟျောင့်...မင်းယုတ်မာလှကြီးလား...

ခွပ်...

ကျတော်ထိုလူရဲ့ပခုံးကနေဆွဲလှည့်ကာထိုးလိုက်တယ်....လူတွေရုပ်ရုပ်သဲသဲဖစ်ကာရှောင်ကြတာမို့အလည်မှာထိုလူလဲကျသွားတယ်.....ကျတော်သူ့ကိုအုပ်မိုးကနှစ်ချက်သုံးချက်ပိတ်ထိုးလိုက်တယ်.....ကားကတော့ရပ်သွားချည်ပီ....ရုတ်တရ​က်....ဇွက်..

Dr.jeon[completed]Where stories live. Discover now