Harry: Eviniz boş mu ??
Holly: Niye sorduuun :)))
Harry: Çünküü 3. buluşmamızda sizin evde takılırız diye düşünmüştüm :))
Holly: Bu planlardan benim niye haberim olmuyor pekiii
Harry: Bebeğim bir hazırlığa gerek yok biliyorsun
Harry: Ben senin sevgilinim
Harry: ve seni her halinle severim .x
Holly: Aww :3 çok tatlısın Harry !
Harry: Biliyorum biliyorum :D
Harry: Şimdi söyle bakalım evinizde biri var mı?
Holly: Ah hayır.. Annem biraz önce çıktı ve kız kardeşim arkadaşlarında.
Harry: Harika!
Harry: Ne yapıyoruz öyleyse?
Holly: Bilmeem
Holly: Birlikte film izleyebiliriz
Holly: Hem mısır da patlatabiliyorum
Harry: O halde ben bir film seçiyorum.
Harry: Tabi ilk önce istediğin bir film olup olmadığını soruyorum
Holly: çok kibarsınız bayım, aşırı acıklı olmadığı sürece her film olabilir
Harry: Pekala güzel bayan, siz nasıl arzu ederseniz :)
Holly: Oh, kapı çaldı bi dakika
Holly kapıya doğru hızla ulaştı. Harry'i bekletme fikri hoşuna gitmiyordu. Beyaz kapıyı açtığında soğuk hava içeri doldu. Önünde kocaman ahşap eskitme bir kutu ve bir kargo görevlisi vardı. Şaşkınlıkla görevliye baktığında "Holly Pravado değil mi?" diye sordu görevli. Başını sallayarak onayladı Holly. Görevli devam etti "İngiltere'den bir kargonuz var hanımefendi. Şuraya imzalar mısınız?" diyerek kalemi uzattı. Holly heyecanla "Elbette!" dedi. Kağıda kısa bir göz gezdirip uyduruk imzasını attı. Kalbi boğazında atıyordu sanki. Görevli gitmeden önce "İsterseniz paketinizi içeri taşıyabilirim." diye teklifte bulunduğunda Holly kararsızca pakete baktı. Paket ağır görünüyordu. Bundan dolayı "Çok memnun olurum." diyerek kabul etti.
Zaten tekerlekli aletin üstünde olan kutu yavaş yavaş evin salonuna geldi. Görevli biraz uğraşarak aletin üstünden kutuyu indirdi. İyi günler dileyerek evden çıktı.
Holly koca kutuyla başbaşa kaldığında heyecandan ölmek üzereydi. Bu paketi Harry'nin gönderdiğine emindi. Harry aklına gelince sehpadaki telefonuna koştu.
Harry sabırsızlıkla Holly'i bekliyordu. Cep telefonu yine çenesine dayanmıştı. Gözleri ise kapalıydı. Öylece bekliyordu.
Holly ahşap kutuya oturarak ellerini telefon klavyesinde oynattı.
Holly: Bir paket geldiiHolly: Acaba kimden :))
Harry: Bilmem ki :)) kimden
Holly: İngiltereden birindenmiş..
Harry: Peki ya neymişş??
Holly: Oh.. Daha açmadımm.
Harry: Neden ki?
Holly: Bilmemm
Harry: Bence açmalısın
Holly: Pekâlaa.. Bekle o zaman :))
Holly paketin üstündeki gül kurusu rengindeki kurdeleyi bir çırpıda çözdü. Sonra kutuyu nasıl açması gerektiği bulmaya çalıştı. Ve gayet basitçe kapağı yukarı kaldırması gerektiğini keşfetti. Kutunun kapağı ağırdı, ama kaldırmayı başardığında önüne çam yeşili kadifemsi bir örtü çıktı. Altındaki şey her ne ise şekilsiz duruyordu. Elini kumaşa dokunduğu anda altındaki şey hareketlenerek yükseldi ve Holly korkuyla çığlık attı. Kalbi her yerinde atıyordu sanki. Kumaş yerle buluşup altından sevdiği adam çıkana kadar çığlığı odayı doldurdu.
Harry "Sakinleş! Hey sakin ol bebeğim." diyordu. Holly sonunda çığlığı kesmiş nefesini düzenliyordu. Ve karşısındaki kişinin gerçek olup olmadığını anlamaya çalışıyordu. Sonunda konuşma cesaretinde bulunarak "Tanrım! Sen gerçek misin?"
"Gerçeğim ama Böyle bir karşılamayı beklemiyordum." diyerek o güzel gülüşünü ortaya çıkardı.
Holly utanarak "Oh üzgünüm.. Ben çok şaşırdım. Gerçekten." dedi.
Harry "Bana yardım eder misin? Şu kutudan bir an önce çıkmak istiyorum." dedi.
"Tabii." dedi Holly ama ne yapmalıydı bilmiyordu.
Harry ellerini uzattığında Holly heyecanla tuttu midesinde garip bir dalgalanma vardı. Ellerinin yumuşaklığı onu büyülüyordu. Harry uzun bacaklarını kaldırarak koca kutudan çıktığında tereddütsüzce yaklaştı ve sarıldı Holly'e. Boyu Harry'e göre küçük kalmıştı. Başı göğüsüne geliyordu. Bu sayede onun da kalbinin ne derece hızlı attığını duyabiliyordu. Holly küçük ellerini Harry'nin omuzlarına koydu. Derin bir nefes aldığında Harry'nin kokusu burnuna doldu. Bu kadar mükemmel olabileceğini tahmin etmemişti ikisi de.
Harry Holly'nin alnına dudaklarını hafifçe bastırdı. Holly derin bir iç çekti. Göz kapaklarını elinde olmadan kırpıştı.
Aşık olduğu sesiyle "Seni seviyorum Holly." fısıltısı kulaklarına doldu. O da durmadı ve parmak ucunda yükselerek "Seni seviyorum Harry." diye fısıldadı ve yanağıyla çenesi arasındaki kısmı öptü.
°°°
Merhabaa :)) Biliyorum final beklemiyordunuz bende beklemiyordum ama tadında bırakmak gerektiğini düşündüm. Ve de internet paketim bitmek üzere buyüzden böyle bitti. Yine ek bölümler olacak ama ne zaman gelir bilmiyorum.
Bu hikayeye öylesine başlamıştım ama çok güzel tepkiler aldım. Hepinize teşekkür ederim sizi çoçoçoooooooooook seviyorum. Benden ayrılmayın.Bölüm Tüm Okuyucularıma :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twaddle // styles
Short Story"Bilmiyorsun ne kadar güzel olduğunu. Keşke benim gördüğümü görebilsen." Short Story#20 ... ©styloves, Mart 2015 ©Tüm Hakları Saklıdır.