Ek7°Beaver

963 117 23
                                    

  Holly etrafına bakarak havaalanı salonuna girmişti. Çok kalabalık değildi ama Harry'i göremiyordu.

  Harry onu uzaktan görmüştü. O güneşin en güzel ışığı gibi parlıyordu. Dalgın bakışlarıyla çok şirin duruyordu. Harry dayanamayarak koştu ve ellerini Holly'nin belini koyarak döndürdü.

  Holly çok şaşırmıştı. Kalbi deli gibi atıyordu. Dönerken kimseyi umursamadan çığlıklar atıyordu.

  Nihayetinde yorularak durmuştu Harry. Holly hâlâ şaşkındı. Karşısındaki kişi bıyığı, sakalları ve beresiyle hiç Harry'e benzemiyordu. Ama o olduğunu çok iyi biliyordu. Yine de bir oyun oynamak istedi.

  Holly, Harry'i hafifçe iterek "Dokunma bana! Sevgilimi bekliyorum ben." diye ciyakladı.

  Eğer ardından kıkırdamasaydı Harry bunun gerçek olduğunu sanabilirdi. Holly iyi bir oyuncu sayılmazdı.

  Harry takma rahatsız edici sakallarını kaşıdıktan sonra elini tekrar Holly'nin beline atıp "Nasıl dokunmayayım? Böyle mi?" Sesini daha da kalınlaştırarak sordu.

Holly yüzünü ona yaklaştırıp sakalını tuttu. "Senin sakalını koparacağım."

  "Oh! Olamaz! O sakalları uzatmak için 5 yıl uğraştım."

  "Ya! Bak ne diyeceğim. Sevgilimin de sakalları yok bunları kesip ona götüreceğim." Holly kıkırdadı.

  "Ve sevgilin de seni öpecek mi?" diye sordu Harry sırıtırken.

  Holly biraz utanmıştı ama bu oyun hoşuna gidiyordu. "Sevgilim birazdan gelip beni kurtaracak. Ve seni çok pis dövecek."

  Harry bir kahkaha atıp "Sevgilinden daha ateşli olduğuma eminim."

  "Sevgilimi görsen dudağın uçuklar."

  "Nesi varmış ki sevgilinin?"

  "Nesi yok ki?" dedi ve Harry'e baktı. "Sakalı yok mesela. Ya da bıyığı." diye devam etti.

  "Eh sevgilinden fazlam olduğunu göre benimle geliyorsun." Dedi Harry bavulları yerden alırken.

  Holly yanına gidip "Haklısın! Şimdi sevgilime mesaj atıp ondan ayrılacağım!"

  Holly: Havaalanında çok ateşli birini buldum senden ayrılıyorum. Üstelik sakalları da var!!

  Havaalanından çıkmışlardı. Harry arabasına bavulları yerleştirirken Holly yanında bekliyordu. Harry o sırada mesajı okuyup hızlı bir mesaj yazmıştı.

  Harry: Dikkatli ol! O sakallarıyla seni öpmesin.

  Bagaj kapağını kapatıp Holly'nin mesajı okumasını izledi.

  Holly başına gelecekleri anlayıp kaçmaya başladığı anda Harry onu arkadan yakalayıp öptü,  öptü ve öptü.

°°°

 

 
Biraz beklettim ama umarım değmiştir :))

Twaddle // stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin