Harry elini Holly'ninkine kenetlemiş vaziyette odasını geziyordu. Sevdiği kızın odasını incelemek ona heyecan veriyordu. Duvarında siyah bir panosu vardı. Üstünde çizimleri, tasarımları, kitaplardan ve şarkı sözlerinden alıntılar vardı. Harry hepsini teker teker dikkatle inceliyordu. Ve her defasında şaşırıyordu.
Holly onun şaşırma nidalarına gülmeden duramıyordu. Çünkü o her çizimine "Wow! Bunu da mı sen çizdin!" "Vay canına! Bebeğim bunları nasıl başarıyorsun." diyordu.
Holly kıkırtılarının arasından "İlham kaynağımsın." demişti.
Harry tüm bedenini kıza döndürerek "İstersen nü modelin de olabilirim." dedi o harika gülümsemesini ortaya çıkarırken.
Holly utanarak kafasını öne eğdi. Zaten heyecandan kızaran yanaklarının daha ne kadar kızarabileceğini tahmin edemiyordu. Bu tür şeyler daha önce hiç başına gelmemişti.
Harry Holly'nin çenesini nazikçe yukarı kaldırdı ve gözlerini birleştirirken "Hey! Utanmamalısın.. Ben senin sevgilinim. Ben tüm her şeyimle seninim." dedi.
Holly dudağını ısırırken gülümsedi. Gözlerinin içi parlıyordu. Harry'nin ellerini bırakıp tekrar sarıldı. Sonsuza kadar bu şekilde yaşayabilirdi. "Bende seninim." dedi kafası oğlanın göğsüne yaslıyken. Harry saçlarına bir öpücük kondurdu. Sanki slow bir şarkıya dans ediyor gibi birbirlerine sarılıyken yavaşça dönüyorlardı.
Sonra Harry bir şeyler mırıldanmaya başladı.
"When I close my eyes/ gözlerimi kapattığımda
All the stars align/ Tüm yıldızlar sıraya giriyor
And you are by my side / Ve sen yanımdasın
You are by my side / Yanımdasın
You are by my side / Yanımdasın
You are by my side / Yanımdasın
Once in a lifetime you were mine. / Hayatım boyu bir kere, sen benimdin"Holly huzurla kafasını kaldırdı ve kendinden geçmiş oğlana baktı "Harry. Ben her zaman seninim. Hayatın boyunca." dedi ve kafasını yeniden Harry'nin göğsüne gömdü.
Harry, Holly'i daha sıkı sararken kendi kendine gülümsedi. Ve tanrıdan tüm bunların rüya olmamasını diledi.
°°°
Bu bölüm böyle olmayacaktı ammaaaağ oldu işte. Neyse fena durmuyor. Yalnızca kıskançlıktan çatlıyorum biraz. İnsan kendi yazdığı şeyi nasıl kıskanabilir yaa. İçimgidiyo.. Neyse sstm :)
Multi de hediyem olsun. Feels insana neler yaptırıyı. Tmm sstm sstm :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Twaddle // styles
Historia Corta"Bilmiyorsun ne kadar güzel olduğunu. Keşke benim gördüğümü görebilsen." Short Story#20 ... ©styloves, Mart 2015 ©Tüm Hakları Saklıdır.