Ek9°Anniversary

995 110 59
                                    

  1 yıl sonra

  Holly yorgun şekilde evine giderken bir yandanda arabasının radyosundan gelen Lorde'un sesine mırıltıyla eşlik ediyordu. Moda tasarımı onun düşündüğü gibi değildi. Her gün durmadan çalışıyor ve buna rağmen hocalarından azar yiyordu. Aklı yaşamındaki güzelliğe kaydı. Bu hafta hep Los Angeles'taydı. Ve Holly onu çok özlemişti. Ne zaman geleceği de belli değildi. En sonunda aramaya karar vererek telefonu eline aldı. Son arananlardaki ilk kişiye dokunarak açmasını bekledi. Telefon dördüncü çalışında Holly kapatacakken kalbini yerinden çıkaran sesi duydu.

  "Alo bebeğim?"

"Merhaba Harry. Meşgul muydun sevgilim?"

  "Senin için değilim." derken kıkırdadı Harry.

  Holly bir iç çekip "Anladım meşgulsün."

  "Bi sorun mu var sevgilim? Sesin kötü geliyor, nerdesin?"

  "İyiyim. Ben.. Ben sadece seni özlemiştim. Eve gidiyorum şu an.."

  "Bende sana sarılmak için yanıp tutuşuyorum bebeğim. Ama kapatmalıyım, dikkatli sür, hız aşımı yapma."

  "Araban iyi durumda Harold merak etme."

  "İnan bana tek merak ettiğim sensin Holly. Seni seviyorum."

   "Bende seni seviyorum sevgilim." dedi ve telefonlar kapandı.

  Holly eve gitmeye devam ederken Harry de hızlı tempoda işini bitirmeye uğraşıyordu. Her şeyi kontrol ettikten sonra mumları yaktı ve lambaları kapatıp heyecanla beklemeye koyuldu.

  Holly kapının kilidini çevirirken oldukça sakin davranıyordu. Bu durum Harry'i çıldırtıyordu.

   Holly evden içeri girdiği anda bir tuhaflık olduğunu fark etti. Burnuna yemek kokusu geldiği anda hapşurdu. 5 kere.

  İçerideki cılız ışığı görünce korkmaya başladı. "Burada neler olu-" demeye kalmadan Harry onu arkasından yakalayınca Holly çığlık attı. Ama çığlığı yarıda kesildi çünkü onu tutan ellerin kime ait olduğunu biliyordu. "Harry!!" diye bağırdı.

   Harry ona sarılıp "Yıl dönümümüz kutlu olsun bebeğim!!" dedi.

  Holly elini Harry'nin göğsüne koyarken "Ne? Yıl dönümü mü?" dedi. Çünkü bu olayla ilgili hiçbir fikri yoktu.

  "Evet! Bana ilk tweet attığın gün!" dedi heyecanla Harry.

  "Sana ilk ne zaman tweet attığımı hatırlamıyorum. Sana binlerce tweet atmıştım."

  "Seni takip ettiğim gün!" derken gülümsedi Harry.

  "Sana o gün direkt mesaj atmıştım Harry!"

  "Her neyse işte! Onun üstünden bir koca yıl geçti sevgilim."

  "Ve sen o tarihi unutmadın! Ne kadar da tatlısın ama!!"  diyerek Harry'nin yanağına öpücük kondurdu.

  Yavaş yavaş mum yanan masaya gittiler. Ve Holly tekrar hapşurmaya başladı.

  "Ne yaptın Harol-" diyemeden hapşurmaya devam etti.

  "Köri soslu tavuk!" diye ciyakladı Harry.

  "Tanrım! Köriye alerjim olduğunu biliyorsun."

  "Hayır bilmiyordum."

  "Bildiği biliyorum Harry!"

  "Bildiğimi bildiğini nasıl bilebilirsinki Holly?"

  "Çünkü.. Çünkü.. Harry! Benimle oyun mu oynuyorsun!" dedi gülmesini saklayamayan Harry'e doğru.

  "İlk kavgamızı köri soslu tavuk yüzünden yapmıştık."

  "Hayır sevgilim. İlk kavgamızın konusu Scarlett'ın göğüsleriydi."

  "Hadi ama onu aştık sanıyordum."

  "Sen sahiden niye körili tavuk yaptın?"

  "Niall istemişti."

  "Niall da mı gelecek yıl dönümümüze?"

  Harry bir kahkaha atıp "Tabiki hayır! Şaka yapıyordum. Hem sana meksika soslu tavuk yaptım. En sevdiğin. Yanında patates de var!" dediği sırada zil çaldı.

  Holly koşarken lambayı da yaktı. Kapıyı açtığı anda yoğun İrlanda aksanıyla karşılaştı. "İşte en sevdiğim çift! Yıl dönümünüz kutlu olsun!!" dedi içeri giren Niall.

  Harry "Aman Tanrım!" derken Holly de "Cidden yanında patates de varmış." diyerek iç çekti.

   Buna rağmen güzel vakit geçirdiler. Çünkü Niall, Holly'nin hapşurmasına neden olan körili tavuğu da alıp gitmişti. Ve bu sayede yıl dönümleri berbat olmamıştı. En azından Harry'nin espri yaptığı dakikalar haricinde..

°°°

  Ne tatlı bir çift amaa.. Bu iki aptalı sevdiğinizi biliyorum ama önümüzdeki bölüm final yapacağım :) itiraz istemem ama yoruma da hayır demem asmpmtw sizi seviyorum :D x

Twaddle // stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin