Ek4°FashionSchool

1.1K 126 32
                                    

  Alarmın tiz sesi kulaklarına dolduğundanda homurdanarak durdurma tuşuna bastı. Bugün okulu yoktu. Bu yüzden öğlene kadar uyuyabilirdi. Ancak içeriden gelen yabancı bir ses onun uykusunu böldü. Annesi ve babasının da sesi duyuluyordu arada. Holly zorlukla göz kapaklarını kaldırdı. Babası bağırmaya başlamıştı. Holly endişeyle yerinden kalkıp üstünü giydi. Yüzünü bile yıkayamadan evin salonuna girdi.

  Salonda ilk kez gördüğü çikolata kahvesinin bir tonunda saçları olan kadın vardı. Ve gözleri Holly ile buluşunca sıcak bir gülümseme gönderdi.

  "İşte Holly de geldi. Bence buna o karar vermeli. Sonuçta onun hayatı."

  Babasının kaşları çatıldı. Gür sesiyle "Holly odana git." dedi.

  Holly cesaretini toplayarak "Ne oluyor burada?" diye sordu.

  Yabancı kadın devam etti. "Londra Moda Okuluna burslu öğrenci olarak davet ediliyorsun tatlım. Tüm her şeyini karşılıyoruz. Tek bir sorun var. O da sevgili baban."

  Holly şaşkınlıktan ne diyeceğini bilemiyordu. Tek bir şey diyebildi.

  "Ne?"

  Annesi devam etti. "Holly tatlım daha küçücüksün. Burada kalmanın doğru olduğunu düşünüyoruz."

  "19 yaşındayım."  dişlerinin arasından konuştu.

  "Biz seni daha iyi okullarda okutabiliriz." Babası daha sakin konuşmaya çabalıyordu.

  Ama Holly'nin sabrı kalmamıştı. "Bunca yıl her dediğinizi yaptım. Arkadaşlarım dışarıda partilerde eğlenirken ben evde ders çalıştım. Ama yeter! Bunu ne kadar çok istediğimi bilmenize rağmen engel olmaya çalışıyorsunuz. Bu sefer sizi dinlemeyeceğim." Gözünden yaşlar süzülürken kadına döndü. "Ne zaman gelebilirim?" diye sordu.

  "Bir hafta sonra tüm işlemler biter."

  "Tamam. Ne gerekiyorsa yapalım."

  Holly bunları dedikten sonra odasına girdi ve telefonunu eline aldı. Bir mesajı vardı.

  Harry: Günaydın Bebeğim! Umarım yakında görüşürüz :))

°°°
15K okumayı geçtik :))) Tamamı harika olan tüm tatlı okuyucularımı seviyorumm :) Bu hikayeye öylesine başlamıştım, böyle harika insanlarla tanışacağımı düşünmüyordum. Her birinize teşekkür ederim :)) x

  Bölüm İthaflarıı :)))

@HarrysLonelyGirl
@kedigordumsanki
@mydrughazza
@ualwayskidrauhl

Twaddle // stylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin